Fitness Seller

De race naar de 600 totaal...

• Topic Starter Topic Starter
Hey jongens daar ben ik weer heb het de laatste tijd erg druk gehad met school
en dat zit er nu eindelijk op, ongeveer 2,5 week niet kunnen trainen dus was wel blij
dat ik gister weer kon gaan, heb nog even gebencht om te kijken wat er in zit
blijkbaar heeft die rust me nog goed gedaan ook, 132.5 kg gedrukt met een klein
beetje hulp onderin, dus die zit er wil in de komende tijd.

Voor de rest a1s ziet er goed uit kerel, nice wheels en je armen zien er ook goed uit. Goed gewicht ook bij die lengte.
De 'kleine' mannetjes zijn toch ook goed sterk ;)

Victormor, gaat ook wel goed bij jou, goede wijdte in de lats, armen schouders borst in verhouding.

Zal straks even van alles updaten hier in dit log, ff ontbijten en weer naar school.

Hey leuk fototjes! Maakt 't nog completer. Oja mijn stats zijn ook ietsje veranderd.. nouja had op dezelfde dag dat ik squatte ook 3x170 gesquat en bench is nu 3x130.

Doe ook mee met foto's posten :)
* Lengte: 1.76m
* Gewicht: 85 kg
* BF: ongeveer 12%?
* Trainingsjaren: as. december 2 jaar serieus. Hiervoor nog jaartje 'fitness' waarmee ik totaal niks geen massa/kracht had gewonnen..

Hier is de foto: [Link niet meer beschikbaar]

damn boy
kan zo zien dat je mega aanleg hebt voor kracht/spiermassa.
goed lange sleutelbenen en je kunt makkelijk zien dat je pure meso bent....

jij gaat er wel komen :)

goeie side chest hoor victormor;)

klus ik hoop dat je toch tenminste bij ons blijft om ons te motiveren :D

Hey leuk fototjes! Maakt 't nog completer. Oja mijn stats zijn ook ietsje veranderd.. nouja had op dezelfde dag dat ik squatte ook 3x170 gesquat en bench is nu 3x130.

Doe ook mee met foto's posten :)
* Lengte: 1.76m
* Gewicht: 85 kg
* BF: ongeveer 12%?
* Trainingsjaren: as. december 2 jaar serieus. Hiervoor nog jaartje 'fitness' waarmee ik totaal niks geen massa/kracht had gewonnen..

Hier is de foto: [Link niet meer beschikbaar]

Ik ben benieuwd naar wat andere poses, want voor zover ik kan zien heb je echt een mooi massief fysiek! Bij deze pose er nog massief uitkomen vind ik knap.

thuis kan ik altijd wel wat doen, maar liever had ik zware trainingen gemaakt in de gym...........

motivatie krijg je wel van me!

;)

Wel ****ed up, dat je niet meer mee kan/wil doen ..... heheh maar **** it, ik verwijder je niet uit de lijst.
Want voor dat iedereen bij de 600 is, sluit dit topic niet!!!

Ik ben benieuwd naar wat andere poses, want voor zover ik kan zien heb je echt een mooi massief fysiek! Bij deze pose er nog massief uitkomen vind ik knap.

Tnx all :p Zal binnenkort wel een paar andere poses proberen, vind bijv. side chest en back double biceps echt klote om goed te doen..

Vandaag nieuw PR op me squat gescoord, had zelf gehoopt op meer maar toch PR: 185kg. met kniebanden, kwam bij de 195 niet goed recht omhoog, helde voorover :o

Hey zie net je foto Victor! Nette triceps+borst.

Tnx all :p Zal binnenkort wel een paar andere poses proberen, vind bijv. side chest en back double biceps echt klote om goed te doen..

Vandaag nieuw PR op me squat gescoord, had zelf gehoopt op meer maar toch PR: 185kg. met kniebanden, kwam bij de 195 niet goed recht omhoog, helde voorover :o

Hey zie net je foto Victor! Nette triceps+borst.

Netjes kerel, ben benieuwd naar een lat spread van je en die back double bicep.

Edit: je gaat hard gast, 535 kg totaal van de 7e plek gestegen naar de 4e :thumbs:

thx adon jij ziet er ook massive uit en je pr's blijven stijgen, wordt moeilijk voor mij om jou in te halen :D

dan kun je nu goed uitrusten en van je blessure genezen ;)
dan kun je er net zo hard tegen aan gaan in feb.

DEAL!

al zal die blessure niet herstellen, sleutelbeenbreuk is niet mooi recht ( te weinig rust gehouden)

:rolleyes: :cool:

je lichaam went er vanzelf aan...

zelf ook sleutelbeenbreuk gehad.
1 week zon doek om me arm gehad daarna al weer wezen zwemmen etc.
nu zit er ook een kleine knik in.
had er eerst wel last van maar na een half jaartje ofzow nooit meer iets van gemerkt

je lichaam went er vanzelf aan...

zelf ook sleutelbeenbreuk gehad.
1 week zon doek om me arm gehad daarna al weer wezen zwemmen etc.
nu zit er ook een kleine knik in.
had er eerst wel last van maar na een half jaartje ofzow nooit meer iets van gemerkt

in dat geval kan ik rustig doorbateren met die schouder................PIJN = FIJN!!

:D

Straps werken goed, ik had ze geleend van mijn gym owner vandaag.
Bij 200 deadlift was mijn grip k*t na 2 reps.
1x210 lukte nog zonder
1x215 met straps
1x220 ook met straps hoppa PR met 15kg verbeterd!

Hey jongens heb nieuwe pr's erbij

deadlift: 3x210 :D
bench: 1x100 wat eens tijd werd:p

je kunt ze bekijken door er op te klikken.

Damn gast hoe heb je die bench zo snel opgekrikt? :D

En sicke DL man.

ja thx!

naja ik kon de laatste weken trippels met 85 en 90 maken dus toen d8 ik laat ik maar eens gaan maxen :p

Hey netjes Victor! Vooral die deads :D

Terug
Naar boven