XXL Nutrition

De race naar de 600 totaal...

Jawel maar met een spotter kan je voluit gaan en hij ff meehelpen als het net niet gaat vind ik.

Filmpje krijg ik niet op me pc heb nieuwe gsm en is mp4 opgenomen zag ik (betere kwaliteit heb ik ingesteld) want vorige filmpje was wel 3gp ofzo maar die vind ie ook niet vreemd dus.. ik probeer zo nog wel ff wat..

Youtube kan je ze gewoon uploaden hoor :)

Krijg hem niet op pc bro maar komt goed anders maak ik met mijn oude gsm een filmpje terwijl hij op me nieuwe gsm afspeelt snap je ;) :D

Monster kwaliteit wordt dat:D

LOL :roflol:!

Nu heb ik niet alleen geen filmpje nee ook mijn filmpje is niet meer af te spelen.. ik had het filmpje verplaats naar favoriete video's op mijn gsm en ik zag nog een knopje wat ik in kon drukken in mijn bleutooth programma op mijn pc waar 'paste' opstond. Dus ik denk plak even, wat blijkt was het een foto die ik nu in die video map verplaats heb, met gevolg dat ik niet meer in de favoriete video map kan komen! Geweldige technieken great :haha:

Sorry dus vind het wel jammer maar hoop dat er geen twijfel is dat ik zou liegen ;) :cool:

• Topic Starter Topic Starter
LOL :roflol:!

Nu heb ik niet alleen geen filmpje nee ook mijn filmpje is niet meer af te spelen.. ik had het filmpje verplaats naar favoriete video's op mijn gsm en ik zag nog een knopje wat ik in kon drukken in mijn bleutooth programma op mijn pc waar 'paste' opstond. Dus ik denk plak even, wat blijkt was het een foto die ik nu in die video map verplaats heb, met gevolg dat ik niet meer in de favoriete video map kan komen! Geweldige technieken great :haha:

Sorry dus vind het wel jammer maar hoop dat er geen twijfel is dat ik zou liegen ;) :cool:

:roflol: Niet dat je er wat aan hebt, maar ik geloof je bro!

Zo jochies, hierbij deel ik jullie ff mee dat ik mijn 1rm squat met 5 kilootjes verbeterd heb. 165 kg ging wel lekker, 170 helaas net gefaald... :mad: Over een paar weken verwacht ik dat die ook wel omhoog gaat.:cool:

yihaaaaa nog een pr gesneuveld.
proficiat jongen

Squat verbeterd

Zo jochies, hierbij deel ik jullie ff mee dat ik mijn 1rm squat met 5 kilootjes verbeterd heb. 165 kg ging wel lekker, 170 helaas net gefaald... :mad: Over een paar weken verwacht ik dat die ook wel omhoog gaat.:cool:

Het word tijd dat ik weer eens wat verbreek :mad:

yeps
heb mij vanavond gewogen en de weegschaal tikte 112 aan

vorige maand was dit nog 107 en dit heb ik onlangs doorgegeven aan massalah

annpassen?

ik blijf nog hangen op 79 kilo BW, ik moet wel zien te groeien want Victormor en Masallah gaan nu wel een grote voorsprong hebben/houden...........

:o :o

ik blijf nog hangen op 79 kilo BW, ik moet wel zien te groeien want Victormor en Masallah gaan nu wel een grote voorsprong hebben/houden...........

:o :o

Zou ik wel doen ja ;) ben van plan dit jaar de squat op te schroeven naar 150
de deadlift naar 220 en de bench naar 135 we zullen zien, nog 2 maand.

Terug
Naar boven