XXL Nutrition

De trainingslog van Marrkos

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga volgende week 2 keer deadliften en 1 keer squaten, ipv andersom, dan wordt het 3x5x130, en 3x135.. dus genoeg kansen om strap-less te gaan:D

K moet sowieso grip training er bij gaan doen.. Kan nooit kwaad lijkt me..

Dank je, dank je:D

Mill. Presses vind ik nog steeds belachelijk laag.. Deadlift en Incline ben ik zelf wel erg blij mee!

Laag? In de 40 lijkt me toch een heel redelijk gewicht, als ik het vergelijk met anderen. En ach, met zo'n deadlift mag er wel iets anders wat minder zijn (wat het niet is trouwens.)

Yes deze man gaat zeker hard vooruit ech bizar gewoon!
Nu nog het sigaretje weg en na de zomer een lekkere kuur erin.
Dan heb je in de zomer van 2010 een monsterfysiek bro......

Eerst nog ff cutten;)

Maar idd, zomer 2010 sta ik er goed bij ja.. of in het slechtste geval heb ik zieke stats:P

Ik weet dat het slechts iyo (in your opinion) is, maar om die gast nou richting de steroïden te sturen... ???
Laat hem maar lekker naturel doortrainen, lijkt me veel gezonder! ;)

Ik weet dat het slechts iyo (in your opinion) is, maar om die gast nou richting de steroïden te sturen... ???
Laat hem maar lekker naturel doortrainen, lijkt me veel gezonder! ;)

Deze gast heeft al kuurtjes gepakt Hum alleen toen hij kuuronwaardig was.
Daardoor onnodig gebruikt en KG`s verloren en weinig extra KG gepakt.
Ik stuur hem nergens naar toe als je goed zijn log hebt gelezen sluit hij niks uit.

Deze gast heeft al kuurtjes gepakt Hum alleen toen hij kuuronwaardig was.
Daardoor onnodig gebruikt en KG`s verloren en weinig extra KG gepakt.
Ik stuur hem nergens naar toe als je goed zijn log hebt gelezen sluit hij niks uit.
Ik heb al te veel slechte voorbeelden gezien van gebruik, en vind het daarom niet verstandig om zo pro AS te zijn, that's all...

Ach ik zie vanzelf wel of ik ga kuren of niet.. eerst maar 's zien hoever ik natural kom, en of ik me buikje d'r af krijg:D

Goed, dit was de training van vandaag:

Squats: 10x40, 5x50, 5x60, 5x70, 5x80
Benchpress: 10xlege stang, 5x60, 5x80, 5x92.5, 4x92.5 (durfde de 5e rep toch niet aan), 5x92.5 (wat langer gerust tussen setjes in, toen gingdie wel weer 5 keer), 3x95, 12x70
Bent-over BB Row: 5x40, 5x50, 5x60, 5x70.. Heb hier ff een stapje terug gedaan, omdat ik het wel met goede vorm wil blijven doen. Deze waren allemaal dus super strict, rug horizontaal
Clean&Press: 5xleeg, 5x40, 5x45, 5x50, 5x55.. Zweet gutste er weer van af!

Dips: 1x8, 1x7, 1x5, 1x3.. totaal leeg in m'n armen!
Situps: ff een setje helemaal volgeknald.. was de tel kwijt ergens bij de 40 reps

Whey shake met crea, glutamine, en BCAA genomen

Cardio!!!! 24 min. 10.5km gefietst op de hometrainer.. wilde eigenlijk een half uurtje.. maar werd echt licht in me hoofd.. want ik had mezelf al helemaal leeggetrokken bij de KT..

Beviel me prima deze workout, ook met de cardio d'r achteraan..

Vanaf nu ga ik na elke KT cardio doen:D

Training ging echt goed, k heb echt heel rustig aan gedaan met eten vandaag.. Na een stevig ontbijt, elke 2 uur 2 broodje met kaas of vlees.. en voor het trainen een plakje ontbijtkoek..

Misschien werken die zink tabletten dus wel echt.. maar k ging helemaal los met trainen.. was helemaal opgefokt.. ging echt prima:D

Pijn, moe, brak, voldaan, bezweet, kapot.. jup jup

Goede training dan éh maat?! :thumb:
Ik ben ook al zo enthousiast over de cardio die ik vandaag deed... :rolleyes:

Pff.. godse spierpijn!

Lekkere traning wtf je dips?

Wat voor squat doe je beest parallel?
Lekker bezig geweest en je kan met een goed gevoel het weekend ingaan:D
Waarom denk je dat je van zink tabletten extra kracht krijgt, weet je het nut van zinktabletten wel?

Lekkere traning wtf je dips?

Wat voor squat doe je beest parallel?
Lekker bezig geweest en je kan met een goed gevoel het weekend ingaan:D
Waarom denk je dat je van zink tabletten extra kracht krijgt, weet je het nut van zinktabletten wel?

Me dips? wat is daar mee? Ja k was gewoon helemaal leeg!

Squats zijn parallel ja!

Naja, het schijnt dat je van zinktabletten een betere testosteron productie krijgt, sowieso een betere hormoonwisseling in het lichaam.. K slaap er sowieso goed van.. word heel uitgerust wakker! K weet niet of het door die zinktabletten kwam, maar k had gewoon een hele lekkere boost tijdens het trainen..

Wat is volgens jou het nut er van dan?

Ff weekverslag:

Trainen: Alles liep lekker, behaald wat ik wilde behalen.. Ging precies zoals gepland! Heb er vrijdag 20 minuutjes cardio aan toegevoegd, beviel me prima.. vanaf nu elke keer na de training!
Voeding: Ging goed, heb er op gelet om niet teveel te snoepen en te junken.. Dit weekend was me vrouwtje jarig, lekker los gegaan in Hardersplaze.. Volop aan de amaretto cola, en de tequila shotjes.. lekker taart vreten.. Was wel lekker om ff een avondje niet op me voeding te letten.. Zondag geen kater, amper brak.. dus word maandag gewoon weer lekker knallen! Ik wil vanaf nu toch meer toe naar een "normaal" uitgebalanceerd dieet.. gewoon normale porties.. uiteraard wel me ochtendshake, en m'n voor-het-slapen-gaan-kwark, en m'n whey na het trainen.. maar wil wel er echt aan gaan werken om een normaal eetpatroon te ontwikkelen, volgens de schijf van vijf.. alleen aangevuld met extra eiwitten.. Ik eet veel te veel junk!
Rust: Ging goed, placebo-effect of niet, ik slaap erg goed sinds ik m'n kwark met whey, en m'n zinktabletten slik voor het slapen gaan, word heel uitgerust wakker.. Heb verder rustig aangedaan. School, werken, lekker chillen.. Zaterdagnacht was kort, maar werd niet erg brak wakker! Vanacht goed slapen..

Conclusie:

Prima week! Doeltjes behaald, eten redelijk op orde, rust was optimaal..

Maandag weer beuken! Heb d'r goed zin in.. Ga het deadliften en squaten even omkeren.. dus 2 keer deadlift, en 1 keer squat..

Waarom?

Omdat ik daar zin in heb!

Laatst bewerkt:
Zie nu pas in je link dat van dinosair training.

"Brooks Kubik - The Dinosaur Strength Training Notebook"

Heb ik maandje geleden ofzo toevallig ook helemaal gelezen.
Echt leuk om te lezen dat :D

Zie nu pas in je link dat van dinosair training.

"Brooks Kubik - The Dinosaur Strength Training Notebook"

Heb ik maandje geleden ofzo toevallig ook helemaal gelezen.
Echt leuk om te lezen dat :D

Klopt! Boeken hebben me echt heel anders naar trainen, voeding en anabolen leren kijken!

Gewoon keihard trainen, fullbody, weinig reps, geen isolatie, niet janken, geen juice, gewoon keihard bikkelen, met voldoende voeding en melk..

Basic compounds, olympische lifts, grip training, beetje strongman onderdeeltjes.. en gewoon bikkelen!

Klopt! Boeken hebben me echt heel anders naar trainen, voeding en anabolen leren kijken!

Gewoon keihard trainen, fullbody, weinig reps, geen isolatie, niet janken, geen juice, gewoon keihard bikkelen, met voldoende voeding en melk..

Basic compounds, olympische lifts, grip training, beetje strongman onderdeeltjes.. en gewoon bikkelen!

Idd ja, stukje over die steroids vond ik wel lachen.

I Said it before and i'll say it again : ANYONE WHO USES STEROIDS HAS A LOSERS MENTALITY

What does it mean when an athlete turns to steroids use? It means he doesn't think he can do it on his own.

think about that for a second

Now consider this

What ARE anabolic steroids?

Anabolic steroids are synthetic male hormones.

Male hormones are what make you MAN

So if you take anabolic steroids, what are you admitting?

...You are admitting that you don't have enough of what it takes to be a MAN

:D

Telt wel alleen voor diegene dat gebruiken zonder eerst ver te gaan als naturel.
Voor die dat al gaan gebruiken terwijl ze niet eens half opweg zijn vind ik er wel veel waarheid inzitten.

Laatst bewerkt:
Idd ja, stukje over die steroids vond ik wel lachen.

I Said it before and i'll say it again : ANYONE WHO USES STEROIDS HAS A LOSERS MENTALITY

What does it mean when an athlete turns to steroids use? It means he doesn't think he can do it on his own.

think about that for a sercond

Now consider this

What ARE anabolic steroids?

Anabolic steroids are synthetic male hormonos.

Male hormones are what make you MAN

So if you take anabolic steroids, what are you admitting?

...You are admitting that you don't have enough of what it takes to be a MAN

:D

Telt wel alleen voor diegene dat gebruiken zonder eerst ver te gaan als naturel.
Voor die dat al gaan gebruiken terwijl ze niet eens half opweg zijn vind ik er wel veel waarheid inzitten.

LOL die is mooi ja.. MC chick heeft die ook in z'n signature staan..

Tis wel zo!:D

Terug
Naar boven