- Waardering
- 159
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je, dank je
Mill. Presses vind ik nog steeds belachelijk laag.. Deadlift en Incline ben ik zelf wel erg blij mee!
Yes deze man gaat zeker hard vooruit ech bizar gewoon!
Nu nog het sigaretje weg en na de zomer een lekkere kuur erin.
Dan heb je in de zomer van 2010 een monsterfysiek bro......

Ik weet dat het slechts iyo (in your opinion) is, maar om die gast nou richting de steroïden te sturen...Yes deze man gaat zeker hard vooruit ech bizar gewoon!
Nu nog het sigaretje weg en na de zomer een lekkere kuur erin.
Dan heb je in de zomer van 2010 een monsterfysiek bro......

+1ik weet dat het slechts iyo (in your opinion) is, maar om die gast nou richting de steroïden te sturen...
Laat hem maar lekker naturel doortrainen, lijkt me veel gezonder!![]()
Ik weet dat het slechts iyo (in your opinion) is, maar om die gast nou richting de steroïden te sturen...
Laat hem maar lekker naturel doortrainen, lijkt me veel gezonder!![]()
Ik heb al te veel slechte voorbeelden gezien van gebruik, en vind het daarom niet verstandig om zo pro AS te zijn, that's all...Deze gast heeft al kuurtjes gepakt Hum alleen toen hij kuuronwaardig was.
Daardoor onnodig gebruikt en KG`s verloren en weinig extra KG gepakt.
Ik stuur hem nergens naar toe als je goed zijn log hebt gelezen sluit hij niks uit.

Lekker bezig geweest en je kan met een goed gevoel het weekend ingaan
Waarom denk je dat je van zink tabletten extra kracht krijgt, weet je het nut van zinktabletten wel?
Lekkere traning wtf je dips?
Wat voor squat doe je beest parallel?
Lekker bezig geweest en je kan met een goed gevoel het weekend ingaan
Waarom denk je dat je van zink tabletten extra kracht krijgt, weet je het nut van zinktabletten wel?
Voor het grootste deel hetzelfde als die van andere 'suplementen':
->Placebo

Zie nu pas in je link dat van dinosair training.
"Brooks Kubik - The Dinosaur Strength Training Notebook"
Heb ik maandje geleden ofzo toevallig ook helemaal gelezen.
Echt leuk om te lezen dat![]()
Klopt! Boeken hebben me echt heel anders naar trainen, voeding en anabolen leren kijken!
Gewoon keihard trainen, fullbody, weinig reps, geen isolatie, niet janken, geen juice, gewoon keihard bikkelen, met voldoende voeding en melk..
Basic compounds, olympische lifts, grip training, beetje strongman onderdeeltjes.. en gewoon bikkelen!

Idd ja, stukje over die steroids vond ik wel lachen.
I Said it before and i'll say it again : ANYONE WHO USES STEROIDS HAS A LOSERS MENTALITY
What does it mean when an athlete turns to steroids use? It means he doesn't think he can do it on his own.
think about that for a sercond
Now consider this
What ARE anabolic steroids?
Anabolic steroids are synthetic male hormonos.
Male hormones are what make you MAN
So if you take anabolic steroids, what are you admitting?
...You are admitting that you don't have enough of what it takes to be a MAN
Telt wel alleen voor diegene dat gebruiken zonder eerst ver te gaan als naturel.
Voor die dat al gaan gebruiken terwijl ze niet eens half opweg zijn vind ik er wel veel waarheid inzitten.