- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trainingen gaan goed vooruit, vooral de bench begint al aardig hoog te worden.

Nooit hoog genoeg!
1x100 is mijn eeuwige plateau.. en ik hoop door dit schema daar nou eindelijk eens dwars door heen te gaan..
Zeker die bench is bruut! Row is ook niet verkeerd. Van de clean en press heb ik geen verstand......
Is dat zonder hulp helemaal alleen?
Geen sigaretje na de training?

Ook werkzaam om je bench omhoog te brengen is halve bewegingen doen, waarbij je in een powerrack de veiligheids bar een stukje boven de borst legt en zo kan je kracht verzamelen bij het uitstoten. Bij gebrek aan een power rack kan je dit ook doen in de smith (liever niet maar als het niet anders kan).
Of anders kan je een bench programma volgen waarin je bijvoorbeeld 6 sets bench doet in een rep range van 3-8 (je zorgt dat je in elke rep range werkt) en je doet er dan nog een setje of 2 bij in de hogere rep range van 10-15. Zo ga je steeds vooruit, deze laatste methode is waarschijnlijk zelfs de beste om je bench te verhogen.

Zo zie jij graag jezelf ja, kijk eens een keer eerlijk in de spiegel. Dan zal je jezelf zien zoals Narcissus uit de Griekse mythologie:
![]()
Die bench is toch erg netjes van je. En erg veel zware compounds na elkaar. Die Bor na de bench zal wel lekker aanvoelen, heel je torso opgeblazen.
Volgende keer weer de deads?
Doen wat je he beste lijkt.
Jij weet het beste waar je lichaam om vraagt, als je maar de moeite neemt om te luisteren.![]()