XXL Nutrition

De trainingslog van Marrkos

Roids killed his brain :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Nou net weer lekker getraint!

Squats: 10xlege stang, 5x40, 5x50, 3x5x75, 3x80, 10x60, helemaal kapot, knieen deden pijn, quads stonden op knallen
Bench: 5x50, 5x60, 5x70, 5x80, 5x90, 5x92.5
Bent-over Row: 5x40, 5x60, 3x5x75, 3x80.. de laatste 2x5x75, en de 3x80 waren erg slordig! Volgende keer weer ff stapje terug, zodat ik me goed op m'n techniek kan richten!
Clean&Press: 8xleeg, 5x40, 5x45, 3x5x52.5, 3x55.. helemaal gesloopt, nat shirt van het zweet, brandende longen van het hijgen..
Dips: 2 setjes van 8 reps, 3e setje 6 reps, fail op de 7e rep.. totaal geen kracht meer in me triceps
Situps: 3 setjes van 20 reps

Whey shake met creatine en BCAA d'r achteraan..

Maandagochtend trainingen zijn altijd zaaaalig.. Weekendje rust, en dan helemaal los op maandag!

Nu thuis lekker 2 broodjes bapao, halve liter melk, 2 eitjes.. Heeeeerlijk!

Trainingen gaan goed vooruit, vooral de bench begint al aardig hoog te worden.

Zeker die bench is bruut! Row is ook niet verkeerd. Van de clean en press heb ik geen verstand......

Is dat zonder hulp helemaal alleen?

Geen sigaretje na de training?

Nooit hoog genoeg! :p

1x100 is mijn eeuwige plateau.. en ik hoop door dit schema daar nou eindelijk eens dwars door heen te gaan..

Ook werkzaam om je bench omhoog te brengen is halve bewegingen doen, waarbij je in een powerrack de veiligheids bar een stukje boven de borst legt en zo kan je kracht verzamelen bij het uitstoten. Bij gebrek aan een power rack kan je dit ook doen in de smith (liever niet maar als het niet anders kan).
Of anders kan je een bench programma volgen waarin je bijvoorbeeld 6 sets bench doet in een rep range van 3-8 (je zorgt dat je in elke rep range werkt) en je doet er dan nog een setje of 2 bij in de hogere rep range van 10-15. Zo ga je steeds vooruit, deze laatste methode is waarschijnlijk zelfs de beste om je bench te verhogen.

Zeker die bench is bruut! Row is ook niet verkeerd. Van de clean en press heb ik geen verstand......

Is dat zonder hulp helemaal alleen?

Geen sigaretje na de training?

Jewel.. net eentje toen k thuis kwam;)

Die row was echt slordig.. die hoor ik eigenlijk niet eens d'r tussen te zetten..

Das helemaal alleen ja!

Klinkt heel raar, maar zodra er een spotter achter staat heb ik veel eerder de neiging om op te geven.. Zodra ik zoiets heb van.. "K*t, als ik 'm nou niet verder druk, dan klaptie op m'n borst.." dan pers ik er meestal toch nog wel die ene rep uit die ik wou:D

Clean&Press is gewoon een zaaaaalige oefening! K kan 'm echt aanraden! Ik vind het haast een soort van cardio.. zo erg als je daar van gaat hijgen en puffen.. maarja.. wat wil je? je tilt de stang vanaf de grond tot boven je hoofd.. dan legt de stang bij mij sowieso 2.5 meter af.. :D

Sowieso train ik altijd alleen.. M'n maten die trainen, zijn sowieso veel sterker, en trainen allemaal op zo'n standaard split schema.. Ze verklaren me voor gek dat ik Fullbody train.. maarja.. Dit werkt voor mij!

Sowieso echt frusterend.. maat van mij traint z'n Deadlift nooit.. maar die trekt met gemak 180kg van de grond af..

Hun richten zich vooral op bankdrukken.. Ik meer op het gehele plaatje..

Vandaar dat ik me vorige sportschool ook vaarwel gezegd heb, en nu lekker in me uppie train zoals ik t wil..

Als ik een spotter nodig heb vraag k de eigenaar van deze sportschool wel..

Ook werkzaam om je bench omhoog te brengen is halve bewegingen doen, waarbij je in een powerrack de veiligheids bar een stukje boven de borst legt en zo kan je kracht verzamelen bij het uitstoten. Bij gebrek aan een power rack kan je dit ook doen in de smith (liever niet maar als het niet anders kan).
Of anders kan je een bench programma volgen waarin je bijvoorbeeld 6 sets bench doet in een rep range van 3-8 (je zorgt dat je in elke rep range werkt) en je doet er dan nog een setje of 2 bij in de hogere rep range van 10-15. Zo ga je steeds vooruit, deze laatste methode is waarschijnlijk zelfs de beste om je bench te verhogen.

Smithmachine blijf ik altijd heeeel ver uit de buurt:p

Powerrack vind ik beetje k*t voor bankdrukken, omdattie net te smal is.. Als ik daar in ga bankdrukken, en ik leg 'm terug, dan komt 't velletje van me hand d'r altijd net tussen..

Ik heb jouw schema gister ook ff bestudeert.. Heb 't voor mezelf een beetje uitgewerkt in een word bestandje..

Ziet er echt fijn uit dat schema!:D

totaal van 17 setjes op de squat bijvoorbeeld:eek:

Ik blijf nog even kijken hoever ik kom met dit schema.. Ben sowieso van plan om jouw schema te gaan proberen!

Vond jouw voedingsschema ook wel geinig.. kan ik me heel goed in vinden.. Handig voor in de cut!:D

goeie training , netjes dat clean and pressen

Die bench is toch erg netjes van je. En erg veel zware compounds na elkaar. Die Bor na de bench zal wel lekker aanvoelen, heel je torso opgeblazen :D.

Volgende keer weer de deads?

Zo zie jij graag jezelf ja, kijk eens een keer eerlijk in de spiegel. Dan zal je jezelf zien zoals Narcissus uit de Griekse mythologie:

200px-Michelangelo_Caravaggio_065.jpg

Hahahaha hupsakee ff een lesje griekse mythologie tussen de trainingen door.
Niks te gek op DBB.

Mooie training Markos.

Nette training markos, bench gaat goe!?

vette bench, rows & clean and press.

goed bezig Droog

Die bench is toch erg netjes van je. En erg veel zware compounds na elkaar. Die Bor na de bench zal wel lekker aanvoelen, heel je torso opgeblazen :D.

Volgende keer weer de deads?

Jup!

Woensdag weer deadliften, incline db press, pulldown, Mill. Press en biceps curl!

Wordt weer bikkelen!

Ga m'n schema trouwens iets wijzigen..

K ga vanaf komende maandag deadliften in plaats van squaten doen op maandag en vrijdag.. en op woensdag dan squaten ipv deadlift..

Ff kijken of dat bevalt.. kan nooit kwaad lijkt mij!:D

Doen wat je he beste lijkt.
Jij weet het beste waar je lichaam om vraagt, als je maar de moeite neemt om te luisteren. :thumb:

Doen wat je he beste lijkt.
Jij weet het beste waar je lichaam om vraagt, als je maar de moeite neemt om te luisteren. :thumb:

Normaal zie ik flink op tegen deadliften, maar vorige keer ging 't echt lekker:D

Dus vandaar dat ik mezelf verwen met een weekje 2 keer deadliften en 1 keer squats! :D

Terug
Naar boven