XXL Nutrition

De trainingslog van Marrkos

• Topic Starter Topic Starter
Zo! Salaris weer binnen, dus heb ff lekker geshopt bij de plaatselijke body&fit-shop:

1 pot Dymatize nutrition Elite Whey, van 2.3kg voor 40 euro
1 pot creatine huismerk, 20 euro
1 pot Glutamine, huismerkik twijfelde of 't werkte, dus mocht 'm gratis proberen:D
1 pot ZMA-tabletten, ook huismerk, 90 stuks, voor 15 euro
1 pot Omega 3 visolie capsules, van één of ander vaag merk, voor een tientje
Nieuwe straps, van MDY Gear.. alsof het merk uitmaakt:D ook voor een tientje

K kreeg d'r nog een gratis shake-beker bij, en een proefmonstertje NO-Xplode..

Totaal: 95 euro!

Krijg k vanavond weer dat gezanik van me vrouwtje:D Die vind al dat trainen, en dat gevreet van me, en al die potten maar belachelijk:P

"is het nou echt nodig om elke dag 2 liter melk, een half brood, 4 broodjes Bapao, 2 bakken van die ranzige kwark, en alle kaas op te vreten? En spoel die shake-bekers nou 's zelf om, die zooi kleeft godse erg! Waarom neem je dat spul eigenlijk das toch nergens voor nodig bla bla bla bla bla bla.. bla"

:roflol: :stfu:

Dat gezeur heb ik gelukkig niet. Heb een eigen kastje waar alles in staat (staat helemaal vol :D).

L-Glutamine werkt zeker. Meteen na je training 5/10gr nemen. Aminozuur verlaagt het cortisol gehalte na je training.

En toch denk ik dat je het met "gewoon" eten ook wel een eind red.
Wel veel eten natuurlijk!
Veel vlees, vis, noten, melkproducten enzo, dat dan weer wel....
En of het dan zo veel goedkoper is weet ik eigenlijk niet...
Maar al die potten is wel een stuk gemakkelijker, en soms ook smakelijker vind ik...
Als ik weer eens 10 ei eiwitten weg zit te knauwen, zou ik veel liever een lekker shéékje hebben hoor!
Maar toch....
Succes er mee éh?! ;)

En toch denk ik dat je het met "gewoon" eten ook wel een eind red.
Wel veel eten natuurlijk!
Veel vlees, vis, noten, melkproducten enzo, dat dan weer wel....
En of het dan zo veel goedkoper is weet ik eigenlijk niet...
Maar al die potten is wel een stuk gemakkelijker, en soms ook smakelijker vind ik...
Als ik weer eens 10 ei eiwitten weg zit te knauwen, zou ik veel liever een lekker shéékje hebben hoor!
Maar toch....
Succes er mee éh?! ;)

Naja, aangezien ik nog in opleiding ben, en dus een behoorlijk laag salaris heb, en me vriendin is ook geen miljonair.. ben druk bezig met de toekomst dusss.. Veel geld blijft er niet over!

Elke dag biefstuk of zalm op tafel zit er helaas niet in.. En ik doe ook zo weinig mogelijk vlees op brood, want dat kost ook bakken met geld, dan vreet ik zo 12 euro aan vlees weg op een dag!

Melk, kwark, kaas, whey shakes, pindakaas, brood, opwarm pannekoeken, goedkope Aldi Lasagna, en broodjes bapao.. daar leef ik op:D

Beleg voor brood kost toch geen drol ... in de Aldi etc heb je al 150gr kip voor 90cent.
Ik vreet heel de dag niets anders zo uit het pak :p

's Avonds bij het avondmaal dan wel een 'goed' stuk vlees.

Naja, aangezien ik nog in opleiding ben, en dus een behoorlijk laag salaris heb, en me vriendin is ook geen miljonair.. ben druk bezig met de toekomst dusss.. Veel geld blijft er niet over!

Elke dag biefstuk of zalm op tafel zit er helaas niet in.. En ik doe ook zo weinig mogelijk vlees op brood, want dat kost ook bakken met geld, dan vreet ik zo 12 euro aan vlees weg op een dag!

Melk, kwark, kaas, whey shakes, pindakaas, brood, opwarm pannekoeken, goedkope Aldi Lasagna, en broodjes bapao.. daar leef ik op:D
Die Bapao snap ik al niet vanaf het moment dat ik je dat de eerste keer zag posten, maar goed...
Ze zijn wel te vreten hoor, die Aldi Bapao's! :D
De gegrilde kalkoenfilet is ook goed daar bij de Aldi.
DE koolvis, de tonijn, de scampies, tilapia's, kwark, enz. enz.
Goedkoop en goed éh?! :thumb:

Voor degene die het nog niet wisten:

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/dymatize/elite-whey-protein

Chocolade smaak..

Is verdomde lekker! :D

heb d'r net eentje achterover geklokt..

Dit is iets wat ik nog wel voor me plezier wil drinken:p

M'n vorige whey shake:

http://www.krachtvoeding.nl/catalog/product_info.php?products_id=843&osCsid=5b27dd51e82e0b191877cc0d7e42fad1

Ik had eerst orange, die viel wel mee, ook niet te hachelen na 2 weken, en ik dacht ik doe eens origineel.. dus ik nam pineapple!

GADVERDAMME.. Ik heb dus de afgelopen 4 weken elke keer bijna lopen nekken, elke keer kokhalzen, alleen maar om een miezerig shake in te nemen..

Ik dacht, ik meng het met melk, brinta, havermout, creatine, en een geprakte banaan..

Ik was net op tijd bij de wasbak..

Conclusie:

Nutra Force Zuigt, Dymatrize Elite Whey = damn ****in' tasty!

Die Bapao snap ik al niet vanaf het moment dat ik je dat de eerste keer zag posten, maar goed...
Ze zijn wel te vreten hoor, die Aldi Bapao's! :D
De gegrilde kalkoenfilet is ook goed daar bij de Aldi.
DE koolvis, de tonijn, de scampies, tilapia's, kwark, enz. enz.
Goedkoop en goed éh?! :thumb:

Hoezo snap je het niet? Omdat het ongezond is?

Aldi rules! kwark, yoghurt en kaas zijn goed te eten idd:D

Mooi log dit, keep up the good work!

Nou net weer ff lekker getraint..

Mill. Press: 5xleeg, 5x30, 5x40, 3x5x45, 3x47.5, stang kwam tegen me kin toen ik 'm uit de rack tilde, nieuw bewijs dat ik lomp ben.

Deadlift: 8x70, 5x90, 5x110, 5x120, 5x130.. Laatste 2 setjes met straps

Incline DB Press: 8x20, 5x24, 5x28, 5x32, 5x34.. Ging lekker!

Pulldown to front: 5x60, 5x80, 5x90, 5x95, 5x100, 5x105.. Ging zwaarder dan ik had verwacht.. laatste 2 setjes straps gebruikt.

Biceps DB Curl: 5x16, 3x8x20.. ff lekker volpompen!

Was weer een lekkere training!:D

Nou net weer ff lekker getraint..

Mill. Press: 5xleeg, 5x30, 5x40, 3x5x45, 3x47.5, stang kwam tegen me kin toen ik 'm uit de rack tilde, nieuw bewijs dat ik lomp ben.

Deadlift: 8x70, 5x90, 5x110, 5x120, 5x130.. Laatste 2 setjes met straps

Incline DB Press: 8x20, 5x24, 5x28, 5x32, 5x34.. Ging lekker!

Pulldown to front: 5x60, 5x80, 5x90, 5x95, 5x100, 5x105.. Ging zwaarder dan ik had verwacht.. laatste 2 setjes straps gebruikt.

Biceps DB Curl: 5x16, 3x8x20.. ff lekker volpompen!

Zeer nette training met sterke prestaties op vooral de dead, pulls en incline dumbbell. Van jou hebben we het laatste nog niet gezien!

Kan ik me voorstellen ja! :thumb:

Fatsoenlijke Military presses, en sterke deadlift hoor, net als de incline dumbbell presses trouwens!
Pull downs en biceps curls zijn ook goed.

Is een goede training geweest inderdaad! :thumb:

Kan ik me voorstellen ja! :thumb:

Fatsoenlijke Military presses, en sterke deadlift hoor, net als de incline dumbbell presses trouwens!
Pull downs en biceps curls zijn ook goed.

Is een goede training geweest inderdaad! :thumb:

Dank je, dank je:D

Mill. Presses vind ik nog steeds belachelijk laag.. Deadlift en Incline ben ik zelf wel erg blij mee!

Valt best mee hoor, die military presses.
Bij ons op de sportschool zie ik ze voornamelijk met 50kg gedaan worden door de serieuzere jongens.
Gewoon blijven doen, blijven knallen, en je zal eens zien hoe ze omhoog gaan! :thumb:

Vind je training ook erg solide. Probeer die deads zo min mogelijk met straps te doen. Die onderarmen en handen moeten ook sterk worden!

Terug
Naar boven