- Waardering
- 1.500
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ook voor een tientje
Die vind al dat trainen, en dat gevreet van me, en al die potten maar belachelijk

En toch denk ik dat je het met "gewoon" eten ook wel een eind red.
Wel veel eten natuurlijk!
Veel vlees, vis, noten, melkproducten enzo, dat dan weer wel....
En of het dan zo veel goedkoper is weet ik eigenlijk niet...
Maar al die potten is wel een stuk gemakkelijker, en soms ook smakelijker vind ik...
Als ik weer eens 10 ei eiwitten weg zit te knauwen, zou ik veel liever een lekker shéékje hebben hoor!
Maar toch....
Succes er mee éh?!![]()

Die Bapao snap ik al niet vanaf het moment dat ik je dat de eerste keer zag posten, maar goed...Naja, aangezien ik nog in opleiding ben, en dus een behoorlijk laag salaris heb, en me vriendin is ook geen miljonair.. ben druk bezig met de toekomst dusss.. Veel geld blijft er niet over!
Elke dag biefstuk of zalm op tafel zit er helaas niet in.. En ik doe ook zo weinig mogelijk vlees op brood, want dat kost ook bakken met geld, dan vreet ik zo 12 euro aan vlees weg op een dag!
Melk, kwark, kaas, whey shakes, pindakaas, brood, opwarm pannekoeken, goedkope Aldi Lasagna, en broodjes bapao.. daar leef ik op![]()

Beleg voor brood kost toch geen drol ... in de Aldi etc heb je al 150gr kip voor 90cent.
Ik vreet heel de dag niets anders zo uit het pak
's Avonds bij het avondmaal dan wel een 'goed' stuk vlees.
Die Bapao snap ik al niet vanaf het moment dat ik je dat de eerste keer zag posten, maar goed...
Ze zijn wel te vreten hoor, die Aldi Bapao's!
De gegrilde kalkoenfilet is ook goed daar bij de Aldi.
DE koolvis, de tonijn, de scampies, tilapia's, kwark, enz. enz.
Goedkoop en goed éh?!![]()

Nou net weer ff lekker getraint..
Mill. Press: 5xleeg, 5x30, 5x40, 3x5x45, 3x47.5, stang kwam tegen me kin toen ik 'm uit de rack tilde, nieuw bewijs dat ik lomp ben.
Deadlift: 8x70, 5x90, 5x110, 5x120, 5x130.. Laatste 2 setjes met straps
Incline DB Press: 8x20, 5x24, 5x28, 5x32, 5x34.. Ging lekker!
Pulldown to front: 5x60, 5x80, 5x90, 5x95, 5x100, 5x105.. Ging zwaarder dan ik had verwacht.. laatste 2 setjes straps gebruikt.
Biceps DB Curl: 5x16, 3x8x20.. ff lekker volpompen!
Was weer een lekkere training!![]()
Kan ik me voorstellen ja!
Zeer nette training met sterke prestaties op vooral de dead, pulls en incline dumbbell. Van jou hebben we het laatste nog niet gezien!

Kan ik me voorstellen ja!
Fatsoenlijke Military presses, en sterke deadlift hoor, net als de incline dumbbell presses trouwens!
Pull downs en biceps curls zijn ook goed.
Is een goede training geweest inderdaad!![]()

Vind je training ook erg solide. Probeer die deads zo min mogelijk met straps te doen. Die onderarmen en handen moeten ook sterk worden!