XXL Nutrition

De veel belovende ECAY-stack van Metabolic Pharmaceuticals

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar ik snap niet dat dit goedje beter werkt dan de gewone combo.
Als ik mijn arsan's inneem 50mg met mijn cafeine pillen en yohimbine of een kinder aspirientje knal ik als de gekste maar wie kan mij nou precies vertellen wat hier precies in zit... dan wat ze beweren.,, zijn er ergens lab testen van te vinden? ben benieuwd naar dit. want ik neem aan dat de meeste wel willen weten wat ze in zijn lichaam pompen toch? al is het maar een klein beetje speed dan ga je ook al met die banaan.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben nu met mijn laatste caps ouwe stacker2 bezig en ben dus op zoek naar wat anders.
Had voorheen de stacker3 die wat smoother waren dan de stacker2 voor mijn gevoel, stack2 klapt er gewoon lomp in waardoor je veel last hebt van de bijwerkingen.

Kan iemand deze mix vergelijken met de oude stackers ?

Logisch, stacker 3 had volgens mij geen efi erin. Ik vind zelf dat stacker 2 eerder is uitgewerkt. Deze blijft echt lang hangen.
Ik de avond gaap ik wel, maar mijn hartslag liegt er nog steeds niet om, het blijft echt wel een tijd werken!

Trouwens, net nog even 3 kwartier gefiets met een filmpje op. ging om 10u mijn bed uit, wel brak en suf, Eca erin en al die tijd vrolijk zitten fietsen. Kreeg er meer en meer zin in en ging gewoon harder fietsen.

Daarna even zwetend voor de spiegel gestaan en begin nu de eerste buikspieren aan de buitenkanten te zien. Mijlpaal!! Nog nooit een platte buik gehad!!
Morgen ook nog even cardioën, zaterdag en zondag ochtend ook minimaal half uur. Dan wil ik dinsdag kunnen zeggen dat ik op 13,5% zit!!

tof, je bent een baan renner? of snap ik nu gewoon het Belgisch niet ;)
hehehe...wordt die zinsbouw bij juliie niet gebruikt ofzo??
Idd. met de fiets de baan op, de straat.

Ik ga morgen ff een paar pics nemen vanwaar ik zo ongeveer fiets,zal ze dan op men logje zetten.
Je zal dan wel begrijpen waarom ik het niet erg vind s'morgens vroeg uit de veren te komen om te cardio'n.

hehehe...wordt die zinsbouw bij juliie niet gebruikt ofzo??
Idd. met de fiets de baan op, de straat.

Ik ga morgen ff een paar pics nemen vanwaar ik zo ongeveer fiets,zal ze dan op men logje zetten.
Je zal dan wel begrijpen waarom ik het niet erg vind s'morgens vroeg uit de veren te komen om te cardio'n.

vergeet jezelf ook niet te fotograferen. dat zeg je nu al zo lang :D

Als ik op 9 % sta klote elek.meter dacht lekker op 9 te staan...Yeah right tis verdorie een 11 voelde me echt Depri.

Nu weer OT morgen ga ik toch de eerste Pil nemen een 45 min gaan fietsen.

Laat dan wel ff weten hoe het geweest is want dat vet moet weg :)

Denk dat ik ook nog maar een half uurtje pak. Als ik rond de 13,5% wil uitkomen, moet er wel wat gebeuren hè ;)

That's the spirit mate...go 4 it.

Goed bezig heren, cutten iz the way 2 go :D

Klaar! 35 minuten op aardig tempo doorgefietst. En vanochtend al 3 kwartier op lege maag.

80 minuten cardio dus in totaal!
Morgen ook nog een half uurtje en zaterdag en zondag ochtend weer 3 kwartier.

Hoe zit het met het gevoel na de cardio?

Hoorde dat Oeles vriendin 4,5kg en hijzelf 2,5kg kwijt was.Ikzelf ben ook 2,5kg kwijt.Rene is jouw vrouwtje blijvend gezakt....en wie nog meer?

Hoorde dat Oeles vriendin 4,5kg en hijzelf 2,5kg kwijt was.Ikzelf ben ook 2,5kg kwijt.Rene is jouw vrouwtje blijvend gezakt....en wie nog meer?

Ik ben goed onder de 100 gekomen. Vanaf de eca van 100/101kg, naar 97/98kg.
Sta nog wel on, dus kg zullen niet eraf vliegen, aangezien massa ook wel aardig behouden blijft. Dus hou het even voorzichtig op 2/3kg vetmassa.

Net weer een half uur gecardio't

Toch de pil erin voor mij nu al een halfuurtje nog ff rondneuzen op DBB voor een 15 min. en dan hup met de fiets voor 45 min. voel me nu al wat actiever,hartslag blijft redelijk rustig.

We zullen zien,ik ben normaal ubergevoelig voor dit soort shit daarom ook de twijfel geweest,hopelijk geen opgejaagd gevoel want dan hoeft het voor mij niet meer.

Straks korte update.

Later.

May the force be with me and the fat without me :)

Toch de pil erin voor mij nu al een halfuurtje nog ff rondneuzen op DBB voor een 15 min. en dan hup met de fiets voor 45 min. voel me nu al wat actiever,hartslag blijft redelijk rustig.

We zullen zien,ik ben normaal ubergevoelig voor dit soort shit daarom ook de twijfel geweest,hopelijk geen opgejaagd gevoel want dan hoeft het voor mij niet meer.

Straks korte update.

Later.

May the force be with me and the fat without me :)

knallen beescht!!

ik sta ook alweer strak hier... straks ff KT doen en dan de MTB op en harken maar ;)

Hahaha, het lijkt hier wel 1 grote verslaafde cardio bende hier!
Ik ga dalijk naar de gym om een uurtje te cardioen, en als thuis wegga, gaat ook weer de capsule erin haha!
Vind cardio nu gewoon bijna leuk... Nee erger nog... IK VIND HET LEUK!!
Holy shit.. :D :D

Terug van weggeweest.

55 min. cardio en voel me nog lekker fit,zweten als een otter en een lekkere droog bek en geen speeddicky oef.

Wat ik voor vreesde bleef uit geen opgefokt gevoel lekker energiek maar niet overdreven.

Hoefde niet echt intens te fietsen om een hoge hartslag te hebben.

Voor mij is deze qua gevoel geslaagd.

Morgen de volgende.

We all gonna "Get ripped" :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven