AndroidHealthClinic

De veel belovende ECAY-stack van Metabolic Pharmaceuticals

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmmmm misschien toch ook wel wat voor mij ik heb ouwe lullen vet even een nachtje over slapen en dan eens gaan informeren hoe wat waar.....

aahhhh dnp heftig

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat dit opzettelijk zo gedaan is op deze hoeveelheid, om bijwerkingen te vermijden. Maar bottomline is dus dat het een prima combi is, en wel degelijk goed zijn werk doet.

Hoorde dat er ook DNP van ze komt...zal niet dezelfde aftrek hebben als de ECA maar voor sommige lui interessant, voor mij iig een brug te ver brrrr

Voor mij niet. De 'gewone' DNP cycle wel, maar dat zal niet in deze voorkomen mag ik hopen. Als dat wel is neem ik hem ook niet!

Vandaag weer opgestaan met een half uurtje cardio voor de boeg. Na het fietsen naar de gym gereden en benen getraind in een ongeventileerde ruimte van +26gr... Squats, Goodmornings en Lunges. **** dat was ernstig zweten! En tis low-carb dag, dus alleen wat verse ananas met eiwitten naar binnen gegooid en nu 2 biefstukjes klaarmaken... Valt tegen na een junkdag... Maarrrrr, de eerste lijnen van de buikspieren gezien vandaag, en niet alleen de schuine!! En ja, nu heerlijk op balkonnetje van de zon genieten en vanavond weer half uurtje fietsen. Zucht...

Zat zo even te kijken naar info over home made ecy stacks. Daarin gaat bijna altijd meer yohimbe in dan de 1mg die hierin zit. En toch slaat deze bij een hoop erg goed aan. Iemand daar een verklaring voor? :o

Zat zo even te kijken naar info over home made ecy stacks. Daarin gaat bijna altijd meer yohimbe in dan de 1mg die hierin zit. En toch slaat deze bij een hoop erg goed aan. Iemand daar een verklaring voor? :o

Ik zou persoonlijk de yohimbine eruit laten. Ik houd het voor de moment enkel op ECA. Ik voelde mij soms beroerd van die Y. Met de ECA voel ik me energiek en gelukkig - Die Y zal het proces wel wat versnellen tov ECA maar dan moet je wel dat depri gevoel erbij nemen. Of ben ik misschien de enige die dat had?

Wil je toch die Y erbij, dan zou ik het stilletjesaan opbouwen. begin met 1mg, je kan nog altijd hoger gaan naarmate de kuur volgt.

succes

Ik zou persoonlijk de yohimbine eruit laten. Ik houd het voor de moment enkel op ECA. Ik voelde mij soms beroerd van die Y. Met de ECA voel ik me energiek en gelukkig - Die Y zal het proces wel wat versnellen tov ECA maar dan moet je wel dat depri gevoel erbij nemen. Of ben ik misschien de enige die dat had?

Wil je toch die Y erbij, dan zou ik het stilletjesaan opbouwen. begin met 1mg, je kan nog altijd hoger gaan naarmate de kuur volgt.

succes

Geen last van eigenlijk... Bedoel je tijdens het gebruik of als het is uitgewerkt?

Nee, ik heb van die side geen last. Wat ik al eerder zei een vergrote prostaat, klein pikkie, zweten, maar wel verschrikkelijk energiek!

vraagje nog,

hoe gebruiken jullie dit?
5 on 2 off
3 on 2 off
enz...??

3 weken on, 2 weken off (bij normale eca stack)

Is dat trouwens wel goed? :o

[Link niet meer beschikbaar] las ik trouwens het volgende;

It is not wise to stack yohimbine hcl with the eca stack. Here's the problem: the eca stack works by stimulating beta-receptor sites, and yohimbine works by suppressing alpha-receptor sites. It isn't just fat cells that have these receptor sites--your heart does too. If you take these supplements at the same time, you are sort of pushing the gas and the brake at the same time (as Lyle McDonald has put it). Your heartrate and blood pressure could skyrocket.

Klopt dit feitelijk? En hoe groot is dit risico?

Is dat niet wat je wilt dan? Minder activiteit nodig om hoge hartslag te bereiken -> hogere hartslag = hogere verbranding? Of denk ik nu helemaal verkeerd? Want hartslag en verbranding hebben toch wel een correlatie of niet?

Zit 1mg yohimbe in. 80% zegt er goed resultaten mee te boeken...whats the big deal?

Ik ben overgens weer 1 kilo kwijt,nu 3,5kg

Ga het vandaag voor het eerst in combinatie met cardio nemen, voor de krachttraining was me uitstekend bevallen....ben benieuwd.:)

Zit 1mg yohimbe in. 80% zegt er goed resultaten mee te boeken...whats the big deal?

Ik ben overgens weer 1 kilo kwijt,nu 3,5kg

Ik lijk weer wat vet kwijt te zijn na het weekend, maar op de schaal woog ik na een high carb dag toch weer mooi 100,3...
Ik vind het prima, zolang ik aankom en bf minder zie ik geen problemen haha!

Komen ze ook met DNP?

lijkt me wel interessant

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven