XXL Nutrition

De veel belovende ECAY-stack van Metabolic Pharmaceuticals

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb vanochtend mn eerste cap genomen.
mwoah, ik ben echt wel wat gewent qua pep middelen.. maar dit spul slaat echt heel goed in :thumbs:

Damnnn ik haat jullie

PLZ close dit topic:)

Ik wil die dingen ook :(

sooooooooooo lekkah!

Wil de topic niet hijacken, maar hoe ziet jullie trainingsschema eruit bij gebruik van deze tabs (of gewone ECA-stack). Je neemt dit in de cut neem ik aan? Hoeveel KT en hoe (split, reps e.d.) en hoeveel cardio?

Lol. :P

Heb et nu een aantal dagen gebruikt. Moet zeggen dat ik er lang niet
zoveel van merk als de eerste 2x. Zaterdag meende ik er niets meer
van te merken. Heb ik om 16.00 uur nog ff 1 genomen. Ben pas om
02.30 naar bed gegaan. Vriendin lag om 23.00 uur maar ik was nog helemaal
niet moe. Onbewust werkt het tochwel dus.

Mijn vriendin is al 2kg kwijt. In combinatie met een dieet en cardio.
Ze is erg blij en heeft toch et idee dat de pilletjes derin meehelpen.

oh net 2 uur geleden weer een cap gnomen de 2e....
net super getraind goeie pomp ging erg lekker
ben erg wakker en dat na de 1e dg weer werken na 5 weken vakantie haha

ben alleen erg aan het twijvelen of die pomp nou door ook die cap als toevoeging
of dt ik deze week mijn 6e week inga met mijn test e en mast e kuur..
nog rie dagen tegaan en dan ga ik er wel achter komen of het voor mij echt werkt of niet

we gaan het zien

mvg

ikzelf ondervind een flinke pomp en hardheid,erg lekker

ja t zou erg goed kunne dat het net ff iets beter ging

had wel echt een lekker gevoel

alleen wel erg veel zweten en erg snel een droge mond....

misschien dat ik daar die cabs wel wat droger kom te staan als ik die iederedag neem voor het trainen

mvg

Als ik het zo lees dan zijn de meesten veel positiever over dit spul dan over de zelf gecombineerde ECA.

Ik bedoel efedrine=efedrine, cafeïne=cafeïne, het grote merendeel is het met elkaar eens dat Aspirine geen toegevoegde waarde heeft en Yohimbine zou ook geen merkbaar verschil geven.

Zouden hier geen amfetamines in kunnen zitten???

Als ik het zo lees dan zijn de meesten veel positiever over dit spul dan over de zelf gecombineerde ECA.

Ik bedoel efedrine=efedrine, cafeïne=cafeïne, het grote merendeel is het met elkaar eens dat Aspirine geen toegevoegde waarde heeft en Yohimbine zou ook geen merkbaar verschil geven.

Zouden hier geen amfetamines in kunnen zitten???

dit is natuurlijk altijd mogelijk, maar gezien hoe snel t uitwerkt (vergeleken met amfetamine) betwijfel ik dit toch ten zeerste.

Laten testen ergens? Alleen dan weet je het zeker...

dit is natuurlijk altijd mogelijk, maar gezien hoe snel t uitwerkt (vergeleken met amfetamine) betwijfel ik dit toch ten zeerste.

Dit is wel een goeie; zojuist de halfwaardetijd van amfetamine opgezocht die is gemiddeld 12 uur. Van efi wist ik dat het 6 uur is.

Misschien ligt dit aan het verschil tussen pure ephedrine HCL en Ma Huang extracts waar meestal 8%-12% ephedrine in zit. Verschillende bronnen geven hier toch wel wat verschillen in aan.

Misschien ligt dit aan het verschil tussen pure ephedrine HCL en Ma Huang extracts waar meestal 8%-12% ephedrine in zit. Verschillende bronnen geven hier toch wel wat verschillen in aan.

Synthetische efedrine is sowieso (iets) heftiger dan efedra in kruidervorm(Ma Huang). Ik merk in ieder geval een duidelijk verschil tussen Stackers en de synthetische EC combinatie.

Het ging mij om het niet te verklaren waarneembaar verschil tussen Efedrine(HCL) + Cafeïne(anhydrous) en de alles-in-één stack dat hier besproken wordt. Mogelijk is deze gewoon hoger gedoseerd dan op het etiket vermeld is.

• Topic Starter Topic Starter
Maakt mij niet uit wat erin zit. Vandaag weer met de meting 1,1% verloren!! Gaat heerlijk dus!
Nu dan 96kg met 14,4%
Volgende week wil ik rond de 13,5% zitten minimaal!!

Maakt mij niet uit wat erin zit. Vandaag weer met de meting 1,1% verloren!! Gaat heerlijk dus!
Nu dan 96kg met 14,4%
Volgende week wil ik rond de 13,5% zitten minimaal!!

Dan zijn de resultaten. ECAY FTW lijkt het dan haha. Neem je er nu 2 p/d? Elke dag? Of hoe neem je ze precies? En i.c.m. cardio e.d.?

• Topic Starter Topic Starter
Dan zijn de resultaten. ECAY FTW lijkt het dan haha. Neem je er nu 2 p/d? Elke dag? Of hoe neem je ze precies? En i.c.m. cardio e.d.?

Ik neem ze alleen in de ochtend. Ongeveer 4x pw. Cardio 3x pw 2x een half uur en 1 keer een uur.
Dus valt relatief mee. Eca doet het meeste werk denk ik.

Aspirine is het goedje wat in je stack ervoor zorgt dat het niet opgenomen kan worden in je urine.
DAAROM is acetyl toegevoegd,nix anders dan daarvoor.Zo blijft het langer actief in je systeem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven