XXL Nutrition

De veel belovende ECAY-stack van Metabolic Pharmaceuticals

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahaha, het lijkt hier wel 1 grote verslaafde cardio bende hier!
Ik ga dalijk naar de gym om een uurtje te cardioen, en als thuis wegga, gaat ook weer de capsule erin haha!
Vind cardio nu gewoon bijna leuk... Nee erger nog... IK VIND HET LEUK!!
Holy shit.. :D :D

Krijg haast zin om te cardioën als ik hier zo meelees. :D

• Topic Starter Topic Starter
Heb er gisteren ook eentje voor de training genoemen, wilde het zelf ook eens ervaren..:) Heb het alleen niet zo goed uitgekient denk ik, want heb een half uur voor de training ingenomen(wilde een uur vantevoren doen, maar kwam zo uit) Ben een 45 min aan het trainen geweest(kracht) en eigenlijk kickte die, toen ik klaar was in, en weer op de bank zat....Voelbare hogere hartslag en een ietwat gejaagd gevoel, maar ook energieker gevoel...Kreeg gewoon zin om die energie weg te gaan cardioen..Dat ben ik niet gaan doen...:D
Ik denk als je de cap op het juiste moment inneemt, je niet waarneemt tijdens de cardio dat je hartslag verhoogt is..
Er gebeurt zeker wat iig...volgende keer neem ik de cap minimaal een uur vantevoren in...
By the way...mijn vriendin heeft duidelijk vet verloren, meer definitie gekregen..
En ik heb ook wel een paar plaatsjes, waar wat af mag...;)

Hahaha, het lijkt hier wel 1 grote verslaafde cardio bende hier!
Ik ga dalijk naar de gym om een uurtje te cardioen, en als thuis wegga, gaat ook weer de capsule erin haha!
Vind cardio nu gewoon bijna leuk... Nee erger nog... IK VIND HET LEUK!!
Holy shit.. :D :D

koop dan een MTB bro ;) heb ik ook weer een fietsmaatje dr bij :D

Haha, het zal je echt nog verbazen hoe makkelijk je een lange tijd cardio moeiteloos volhoudt met die stack! :)

idd! tip van een 'ervaringsdeskundige': je kan hiermee gemakkelijk tot *over* je grens gaan, tot aan flauw vallen aan toe. niet erg fun als je bv zonder helm fietst....

Haha, het zal je echt nog verbazen hoe makkelijk je een lange tijd cardio moeiteloos volhoudt met die stack! :)

idd! tip van een 'ervaringsdeskundige': je kan hiermee gemakkelijk tot *over* je grens gaan, tot aan flauw vallen aan toe. niet erg fun als je bv zonder helm fietst....

Ik moet het helaas zonder die stack doen.
Maar het werkt in ieder geval motiverend om al die cardio verhalen hier te lezen. ;)

Hoorde dat Oeles vriendin 4,5kg en hijzelf 2,5kg kwijt was.Ikzelf ben ook 2,5kg kwijt.Rene is jouw vrouwtje blijvend gezakt....en wie nog meer?

Klopt ja. Ik zit nog steeds aardig hoog in calorien en doe wat extra cardio derbij en met de ecay. Vet vliegd eraf. Vind ze goed :P

Mijn vriendin is van 64 naar 59,5kg gegaan in 2.5 a 3 weken. Echt niet normaal. Ze let wel goed op haar eten en sport veel. Maar zo hard is het nog nooit gegaan dus zal cker door de pillen komen.

Lijkt wel een tellsell reclame dit lolz! :D

It's amazing mike...

Vandaag de cap wat eerder ingenomen dan gisteren en heb idd een lekkere energieke training gehad..:)
Had echt het gevoel lekker door te kunnen blijven gaan..:D

Oke, en nu serieus... hoeveel van jullie hebben aandelen in Metabolic Pharmaceuticals? Bijna te mooi om waar te zijn haha.

Het komt zo wel een beetje over als verkoop praatjes maar het heeft me wel nieuwsgierig gemaakt. Ik zal is kijken of mn supplier dat spul heeft.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou zeggen, ga ermee aan de gang en zie het zelf!
Ik heb vanochtend dus makkelijk een uur gefietst in de gym op lege maag en gewoon na het trainen nog frisser uit de gym stappen als dat ik erin ging!

Ik moet wel een goede meting hebben dinsdag!

iedereen hier heeft aandelen MP crap.....zoveel mensen zoveel meningen.Fitness paul heeft ze weggeflikkerd omdat hij er niet op reageert....das de andere zijde die is er dus ook,tis geen tovermiddel,maar stevige steun in de rug...nix meer nix minder.

Zalige samenstelling, typisch voor zo'n echte ecstatische beuk en rag training waarbij je blijft drinken om geen droge slijmvliezen te krijgen.

Nu vind ik ephedrine tegenwoordig te heftig (lijkt wel alsof ik vroeger veel beter tegen stimulanten kon) maar als je deze mix kunt hebben is het jagen en vliegen en setjes wordt ook ècht setjes. :D

Eigenlijk kun je beter 60 mg Ephedrine nemen, 400 mg caffeine en 1 asprine. Gewoon alles los kopen.

Ik weet niet in hoeverre dit klopt, maar het onderstaande komt uit The Rapid Fat Loss Handbook van Lyle McDonald:

And then there’s yohimbe (or yohimbine HCL which is the drug form), a herb that helps with fat
mobilization, especially from stubborn fat areas like women’s hips and thighs. The mechanism of action
of yohimbe is slightly up to debate. Some research suggests that its effects are mediated through
inhibition of one of the hormone receptors on fat cells (the details of this system are in my Ketogenic Diet
book and The Ultimate Diet 2.0 book), other data suggest that it works by increasing hormone release
from the nerve terminals. In either event, yohimbe seems to particularly help with stubborn fat deposits
especially women’s hip and thigh fat. Men’s abdominal and low-back fat may also benefit. An
upcoming project of mine will deal in detail with getting rid of these stubborn fat depots.
But, before you run out and stock up on yohimbe, a couple of things. First is that if you’re not
already reasonably lean (I’d say dieting category 1 or maybe 2) to begin with, yohimbe won’t be of
much use to you. The body will take fat off from the most readily accessible areas first and stubborn fat
is stubborn for a reason.
Additionally, yohimbe, especially the herbal form, can cause all kinds of weird ass side-effects.
People often report a combination of sweats and chills along with a feeling that their heart is going to
come out of their chest when they exercise (yohimbe also improves blood flow to the genitals which
can lead to some potential embarrassment at the gym; it does not, contrary to popular belief, affect
testosterone levels). Finally, yohimbe is best used prior to aerobic activity (the aerobics are necessary
to burn off the now mobilized fatty acids) although it still might have an effect for a lean dieter doing the
crash diet without aerobics.
As one major caveat, you should never (NEVER) mix EC and yohimbe; in fact, you shouldn’t
take them within about 4 hours of one another. The reason is that the side effects of each will multiply
and both blood pressure and heart rate can really jump.
If you decide to use yohimbe (again, the yohimbine HCL form is the better choice; less side
effects) the effective dose would be 0.2 mg yohimbe per kilogram of bodyweight or about .1 mg per
pound consumed with 100-200 mg of caffeine. This would be taken 30-60 minutes before lowintensity
aerobic activity (preferably first thing in the morning before eating). So a 150 lb dieter would
get just under 15 mg of yohimbe. As with EC it’s a good idea to start with a half-dose to assess your
tolerance. If you are also using the EC stack, your doses should be taken no closer than 4 hours to the
dose of yohimbe/caffeine. So you could do a yohimbe/caffeine combo at 7am prior to morning
aerobics and take EC at noon and 4 pm.

Wat ik niet begrijp is waarom er hier maar 1 mg Yohimbe HCL per serving zit.. terwijl 5-10mg volgens mij veel vaker wordt aangehouden. Zou 1 mg al voldoende zijn in deze combinatie?

Denk dat dit opzettelijk zo gedaan is op deze hoeveelheid, om bijwerkingen te vermijden. Maar bottomline is dus dat het een prima combi is, en wel degelijk goed zijn werk doet.

Hoorde dat er ook DNP van ze komt...zal niet dezelfde aftrek hebben als de ECA maar voor sommige lui interessant, voor mij iig een brug te ver brrrr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven