AndroidHealthClinic

De veel belovende ECAY-stack van Metabolic Pharmaceuticals

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren is mijn vriendin begonnen met 2 caps te gaan nemen en was vanmorgen prompt 1,5 kg lichter....Ik heb wel geprobeerd haar verwachtingen wat te matigen, door haar proberen uit te leggen dat het gewichtverlies ook een resultaat kan zijn, van die wereld**** die ik haar gisteravond heb gegeven.......maar dat vondt ze wat teveel eer, voor mij..:)
Mijn chicky is iig ook happy...;)

Ik las dat ze in 1 dag 1.5kg was afgevallen door 2 pillen:) maar bedenk me nu dat je bedoelt verhoogt naar 2

Dat weet ik...dus wat is je punt kerel?
Stand van zaken, momenteel, na 5 dagen ecay stack is 1,5kg gewichtsverlies...Dat was de bedoeling van dit log, dat we onze bevindingen hier neer zouden zetten.
Wat zijn jou bevindingen(lees toevoeging) in dit log?
Gister was ik wat minder enthousiast, was er geen gewichtsverlies en dan zeg je ook niet: het is geen dhp...
Beetje jammer bro..

Zie bovenstaande reactie. Ik bedoelde het niet zoals het blijkbaar overkwam op jou

Dude, als het gegeven is, moet jij er 1.5kg van geslonken zijn hé ;)

1.5kg? Netjes wel. Kan geen vocht zijn? Door oa de cafeïne in de stack...

Hehehe...ikzelf had vanmorgen 2 cm meer op de biceps en 8 cm minder aan lul...;)

idd is waarschijnlijk vocht natuurlijk, maar minder op de weegschaal is minder he? Zeker voor vrouwen...:D

volgens mij allemaal vocht wat daar kwijtgeraakte.. ben het bijna 100% zeker.. het enige waarbij je zoveel kg's vet verliest (en je houdt bovendien tijdens ook vocht vast) is dnp.. maar die bijwerkinge is echt klote.. het is maar wat je er voorover hebt .. :D

No problem....alleen doordat jij niet alles heb gelezen, insinueer je een beetje alsof er door mij bull wordt neergeplempt...
Maargoed...no sweat kerel.:)

Hee, Rene moet goede gel hebben, krijgt zelfs last van roid rage!!!! :D
En ook die andere prettige bijwerking, LIBIDO. Hoe is dat nou Rene? Zo'n bovennatuurlijke drive?

volgens mij allemaal vocht wat daar kwijtgeraakte.. ben het bijna 100% zeker.. het enige waarbij je zoveel kg's vet verliest (en je houdt bovendien tijdens ook vocht vast) is dnp.. maar die bijwerkinge is echt klote.. het is maar wat je er voorover hebt .. :D

Metabolisme verhogen is ook vet verbranden,maar ook vochtafdrijven.....tis all in the game.

Tis geen wondermiddel,staat er ook op...in combi met cardio is het ideaal.
DNP is ook geen wondermiddel,maar ook daar zijn genoeg voorstanders van te vinden,maar ook evenveel tegenstanders.

Hee, Rene moet goede gel hebben, krijgt zelfs last van roid rage!!!! :D
En ook die andere prettige bijwerking, LIBIDO. Hoe is dat nou Rene? Zo'n bovennatuurlijke drive?

Hehehe...ook ik heb m'n mindere dagen John..;)

Tja...en dat verhoogde libido, is ook wel weer vermoeiend, soms..Het is lastig om ernaast nog een beetje te werken. Al is m'n aandrang tot swaffellen gelukkig wel verminderd, moet ik zeggen..:D

Tja...en dat verhoogde libido, is ook wel weer vermoeiend, soms..Het is lastig om ernaast nog een beetje te werken. Al is m'n aandrang tot swaffellen gelukkig wel verminderd, moet ik zeggen..:D

:D oef, ja heel de dag met je leuter uit je broek lopen om onschuldige slachtoffers
een lapshwans te verkopen kan best wel belastend zijn voor je sociaal leven :D

:D oef, ja heel de dag met je leuter uit je broek lopen om onschuldige slachtoffers
een lapshwans te verkopen kan best wel belastend zijn voor je sociaal leven :D

Juistum...en voordat je het weet heb je tegenwoordig een proces aan je broek, door dat wild swaffellen.... zit je tenslotte ook niet op te wachten...;)

Hehehe,

Ben nu uit mn kuur en vind het wel jammer dat mn libido verminderd is tot 1x per dag... Ik kreeg er best een actief sociaal leven van.

Thnx Mart...stukje zegt het al 3 cappies pd.

Ik heb er zojuist 1 ingenomen.

Zal even toelichten:

Ik ben nogal gevoelig voor de ingredienten van de meeste fatburners.
Dus de kans dat ik straks op me kop sta is vrij groot !

Maar toch wil ik het nog een keer uitproberen,misschien valt deze stack me beter als menig fatburner,probably not...maar **** it.
Zit ook in de cut dus mocht het zo zijn dat ik hier goed op ga...dan is dat mooi.

14:00 ingenomen, ben de rest van de dag vrij van me vaste werk en wil zo ook ff checken of ik nog fastsoenlijk slaap vanavond als ik hem in de middag inneem.

Hoe dan ook,als ik deze samenstelling redelijk trek dan trekt iedereen hem.
Ik wordt namelijk al wous van een bak koffie bijwijzevan...:D

Ga straks nog ff me ma helpen in de loods wat pallets leeg pakken.
Mocht ik een 2 uur eerder klaar zijn als normaal gesproken dan kan je wel aannemen dat het zijn werk doet.:p

Ik kan niet anders zeggen dan dat mijn meisje er erg happy mee is....vanochtend tikte ze bijna 2 kilo minder op de weegschaal, uiteraard in combinatie met cardio..maar dat deed ze sowieso wel..Volgens mij gebruikt ze nu een weekje de ecay stack..
Ik heb iig nog een paar potjes voor d'r geregeld...:D

ik zat net er doorheen om half 2.Mezelf er ook ff op 1 tje getrackteerd.
Moet zeggen dat het nu kwart voor 3 is,ik iig weer zin heb om te trainen,dus ben wel wakker ant worden.Wacht nog op de knal....weet niet of dat nog komt.Paar weken geleden er 1tje genomen,was ik een nacht wakker.
Mijn vrouwtje is erg ziek,dus zit er beetje doorheen,dus kan wel een ''oppeppertje'' gebruiken.
Vanavond moet ik scherp zijn,want animallegs gaat mee schieten,dus ik moet hem wel kunnen raken,anders is de lol eraf.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn gewicht is ook aan het zakken, ik hoop dat ik deze week nog even vet kan laten meten!
Gaat iig er goed ;)

Viel me net pas op dat een potje maar 25 caps bevat? Is dat niet een beetje weinig? Zijn ze echt zoveel beter dan een eigen gemaakte ECA-stack met Arsan's? Ik weet niet zo wat de gemiddelde prijs is maar heb er één gehoord en dat is toch beduidend hoger dan de 'normale' prijzen.

• Topic Starter Topic Starter
Viel me net pas op dat een potje maar 25 caps bevat? Is dat niet een beetje weinig? Zijn ze echt zoveel beter dan een eigen gemaakte ECA-stack met Arsan's? Ik weet niet zo wat de gemiddelde prijs is maar heb er één gehoord en dat is toch beduidend hoger dan de 'normale' prijzen.

Dit is de enigste waar ik het echt van voel. Heb gister een maatje laten proberen.

"voelde me zwaar zenuwachtig en opgelaten !!"
"beetje te goed man.."

Haha en dat is een wedstrijd bodybuilder, dus aardig wat gewend. Merkte gister pas toen ik niets nam hoe het op je lichaam werkt. Ik was zo energiek op de on dagen, dat ik op mijn off dag helemaal gebroken was haha!

tja ik weet niet waarvoor iemand die dingen verkoopt of inkoopt.
Ik heb gezien dat als je ze zelf maakt dat ze 80 cent kosten....ja dan is een duppie meer misschien veel,maar dat lijkt me sterk.Rommel moet ook verwerkt worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven