XXL Nutrition

De veel belovende ECAY-stack van Metabolic Pharmaceuticals

Status
Niet open voor verdere reacties.
Raar bro eerst krijgt ze een bak energie,zodat ze de halve marathon kan lopen,dan je volgende reply merkt ze er weer niks van,beetje verwarrend

Hehehe...de halve marathon loopt ze zonder shizzle ook wel. In mijn eerdere replay gaf ik aan dat haar looptraining heel makkelijk verliep, daar maakte ik uit op dat dat zou kunnen komen doordat ze energieker zou zijn door de ecay stack...ook was ze een dag later 6 ons lichter. Hosanna alom..Nu 3 dagen verder is gewicht als eerder en waarneemt ze ook geen stuiterd gevoel zoals sommige hier vermelden. Waarschijnlijk is 1 cap dus te weinig en is vanaf vandaag naar 2 stuks per dag gegaan...

Denk dat er toch vrij snel gewenning optreed.Maar normaliter gebruik je er 3 per dag.
Maar je moet met die troep echt uiterst voorzichtig te werk gaan,langzaam opbouwen.

Supercharge omdat het lekker is en psychische effect:)

Denk dat er toch vrij snel gewenning optreed.Maar normaliter gebruik je er 3 per dag.
Maar je moet met die troep echt uiterst voorzichtig te werk gaan,langzaam opbouwen.

Het is ook een zootje.maar mensen die net een klein duwtje in de rug nodig[denken[ te hebben, zullen er profijt van hebben.

Stacker 2 Ephedra Supplement Facts
Serving Size: 1 Capsule
Servings per Container: 100
Active Ingredients Amount Per Serving

Proprietary Blend:

Herbal Original Formula Extract (supplying 25 mg Ephedrine alkaloids)
Kola Nut Extract (supplying 200mg caffeine alkaloids),
White Willow Bark
550mg total in 0ne cap

Stacker 2 Warnings:
Do not use when you are pregnant or nursing or when you are at risk of or are being treated for high blood pressure, liver, thyroid, or psychiatric disease, diabetes, pernicious anemia, nervousness, anxiety, depression, seizure disorder, cardiac arrythmias, stroke, pheochromacytoma, or difficulty in urination due to prostate enlargement. Consult your healthcare professional before use when you are taking an MAO inhibitor or any other prescription drug. Discontinue use and consult your healthcare practitioner when dizziness, sleeplessness, tremors, nervousness, headache palpitations occur.

Dit zat er in stackers 2 met ephi.
Althans allemaal afgeleide van epedrine,aspirine,en caffeine.
Serving is dus ip hetzelfde.
Als ik er 1tje nam,stuiterde ik echt de kamer rond.

Vreemd dat sommige mensen er licht of weer niet op reageren.

Stacker 2 heb ik hier ook nog 1.5 potje. Al 2 jaar ofzo. doe er geen fl**ker mee hehe

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben van 1 tablet gelukkig niet meer zo opgejaagd, maar gewoon lekker energiek! Beter dus, wel een lichte vergroting van de prostaat, dus hij is wel aan het werk (de capsule ;))

Ik kan meteen gaan slapen als ik wil:)

Kan ik ook altijd wel, zelfs met amphetamine. Is m'n lichaam zo uitgeput dat ik gewoon kan slapen ???

Ik ben van 1 tablet gelukkig niet meer zo opgejaagd, maar gewoon lekker energiek! Beter dus, wel een lichte vergroting van de prostaat, dus hij is wel aan het werk (de capsule ;))

Euh dat prostaat moet je toch eens uitleggen. Is dat bij meer mensen zo? Hoe merk je dat? Zulke dingen...

• Topic Starter Topic Starter
Kan ik ook altijd wel, zelfs met amphetamine. Is m'n lichaam zo uitgeput dat ik gewoon kan slapen ???

Euh dat prostaat moet je toch eens uitleggen. Is dat bij meer mensen zo? Hoe merk je dat? Zulke dingen...

Ik weet alleen dat ik het altijd heb bij echte efi. Hoe ik het merk?
De hele tijd beetje het gevoel alsof ik moet plassen, maar nog niet lukt. En als ik ga plassen duurt het ietsje langer voordat het komt. (Je voelt je zeik altijd aankomen, maar doe er dan nog een seconde of 3-5 bij ;)) Het straalt heel langzaam eruit en moet meer drukken.
Prostaat kan je in je hol voelen, dus als je zin hebt in een avondje CSI my-anus, moet je jezelf maar een gaan bevoelen :D

Speedpiep en dat prostaat gevoel komt door de werking op gladde spierweefsels.

Ik weet alleen dat ik het altijd heb bij echte efi. Hoe ik het merk?
De hele tijd beetje het gevoel alsof ik moet plassen, maar nog niet lukt. En als ik ga plassen duurt het ietsje langer voordat het komt. (Je voelt je zeik altijd aankomen, maar doe er dan nog een seconde of 3-5 bij ;)) Het straalt heel langzaam eruit en moet meer drukken.
Prostaat kan je in je hol voelen, dus als je zin hebt in een avondje CSI my-anus, moet je jezelf maar een gaan bevoelen :D

Ah nu je het zo zegt gaat er wel iets dagen. Zal het volgende week in de gaten houden.
Speedpiep en dat prostaat gevoel komt door de werking op gladde spierweefsels.

Dus normaal en niet schadelijk? :o

Nee is niet schadelijk,dat is nu eenmaal wat het doet.....je hart is ook glad weefsel snap je?

Mochten ze echt zo duur zijn, kan je toch beter zelf je ECAY samenstellen, zoals ik doe:

Tsja, misschien dat je de efidrine in Vlaanderen bij de apotheek kunt halen, hier in ieder geval niet! En dan og vraag ik me af of het zelf "dokteren" het verschil wel waard is.
Vanochtend met mn ontbijtshake de eerste genomen. Knalt er niet plotseling in met vies smakende oprispingen op de koop toe zoals sommige "kruidenmengsels".

Deze komt heerlijk rustig opzetten zodat je alles onder controle houd. Na ongeveer een uurtje was ie lekker op gang en is het net of ik op een Ritalinnetje draai. Helemaal heppie de peppie zonder hartkloppingen of zweetaanvallen. Lijkt wel of er "gereguleerde afgifte" is. Dit is lekkerder zweven dan op een reguliere legale stacker hehehe.

Johnny is happy!

Gisteren is mijn vriendin begonnen met 2 caps te gaan nemen en was vanmorgen prompt 1,5 kg lichter....Ik heb wel geprobeerd haar verwachtingen wat te matigen, door haar proberen uit te leggen dat het gewichtverlies ook een resultaat kan zijn, van die wereld**** die ik haar gisteravond heb gegeven.......maar dat vondt ze wat teveel eer, voor mij..:)
Mijn chicky is iig ook happy...;)

Het is geen DNP:)

mmmmm DNP by MP what is next

Dat weet ik...dus wat is je punt kerel?
Stand van zaken, momenteel, na 5 dagen ecay stack is 1,5kg gewichtsverlies...Dat was de bedoeling van dit log, dat we onze bevindingen hier neer zouden zetten.
Wat zijn jou bevindingen(lees toevoeging) in dit log?
Gister was ik wat minder enthousiast, was er geen gewichtsverlies en dan zeg je ook niet: het is geen dhp...
Beetje jammer bro..

Gisteren is mijn vriendin begonnen met 2 caps te gaan nemen en was vanmorgen prompt 1,5 kg lichter....Ik heb wel geprobeerd haar verwachtingen wat te matigen, door haar proberen uit te leggen dat het gewichtverlies ook een resultaat kan zijn, van die wereld**** die ik haar gisteravond heb gegeven.......maar dat vondt ze wat teveel eer, voor mij..:)
Mijn chicky is iig ook happy...;)

Dude, als het gegeven is, moet jij er 1.5kg van geslonken zijn hé ;)

1.5kg? Netjes wel. Kan geen vocht zijn? Door oa de cafeïne in de stack...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven