XXL Nutrition

De veel belovende ECAY-stack van Metabolic Pharmaceuticals

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pffff...dat gezeur over prijzen altijd...ik heb het vaker geroepen: wat kost shizzle nou eenmaal? niks, nada geen drolo..

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het ruuuuiiiiiimmm zijn geld waard. Ik kan ze niet eens elke dag hebben man die dingen :D

tja ik weet niet waarvoor iemand die dingen verkoopt of inkoopt.
Ik heb gezien dat als je ze zelf maakt dat ze 80 cent kosten....ja dan is een duppie meer misschien veel,maar dat lijkt me sterk.Rommel moet ook verwerkt worden.

Mja ik weet ook niet wat andere prijzen zijn, zoals ik al zei heb maar één bedrag gehoord. Praat je overigens niet over een duppie, over minimaal x 2 van een eigen gemaakte eca-stack, maar dat terzijde.

Pffff...dat gezeur over prijzen altijd...ik heb het vaker geroepen: wat kost shizzle nou eenmaal? niks, nada geen drolo..

Welk gezeur? Voor jou is het allemaal peanuts, zoals je al vaker hebt geroepen blijkbaar. De prijs op zich is trouwens niet eens de issue, het gaat erom of het verschil in prijs opweegt tegen de betere werking.

Welk gezeur? Voor jou is het allemaal peanuts, zoals je al vaker hebt geroepen blijkbaar.

Tja idd....voor mij is een kuurtje peanuts..:) Gelukkig wel zeg, als dat al niet meer op te brengen is.:rolleyes:
Maar wat ik eigelijk bedoel is dat mensen altijd klagen, terwijl je in 1 avondje stappen minimaal hetzelfde erdoorheen jaagd dan wat je kwijt bent voor een kuurtje waar je 3 maanden en langer plezier van hebt..
Tis maar waar je prioriteit aan stelt, maar kan dan niet echt bevatten waarom mensen zeuren over luttele bedragen van een kuurtje..

Zo ff mijn updatetje.
Vanmiddag om half 4 gaan trainen,...fit,maar geen big bang.Had hartklopingen verwacht,maar die bleven uit.
Heerlijke workout armen gedaan,en daarna nog puf om 40min te cardioen.

Even met Animallegs wezen schieten,en niet moe...hoop wel dat ik slaap.Idd vervelende bijwerking is de prostaat,erg waardeloos kl@te gevoel,nodig plassen maar der komt nix,das een nadeel.

Nou jongens ik snap er helemaal geen zak van !

Heb er zeker wel energie van gekregen maar van bv Hydroxycut-HC was ik redelijk van de kaart toen de tijd,concentratieverlies en soms ook wat neerslachtig,vandaag absoluut geen last van gehad was wel iets zenuwachtig en beweegelijk aan de eettafel kreeg ook de opmerking zit is niet overal aan man en ga is rustig zitten ! ha ha :D

De werking is niet zoals ik hem verwacht had,dat is positief want blijkbaar stoppen ze middelen in menig fatburner dat hier niet in zit en daarom verdraag ik dit beter.

Moet er wel bij vermelden dat ik het ingenomen samen met me maaltijd van 14:00.
Verder,lekker gewerkt nog ff maar niet hyper de pieper zoals ik verwacht had.

Maar goed heb ook wel eens meegemaakt dat de ik de ene dag niet hard ging op de 3caps die voorschreven stonden op de pot van bv hydroxycut-HC en een dag later was ik dan van dezelfde hoeveelheid toch redelijk verstrooid.

Geen touw aan vast te knopen bij mij blijkbaar....

Hahaha de reacties zijn weer helemaal toppie :D
Jammer genoeg kan ik op het moment nog geen droog brood kopen, maar ik houdt er zeker rekening mee dat ik dit of eigen gemaakt spul zal gaan pakken in de toekomst..

Mogge allemaal,

Heb wel onrustig geslapen helaas....maar heb hem dan ook om 14:00 in de middag ingenomen.

Neem er van het weekend nog 1 en dan in de ochtend....kijken hoe ik er dan op reageer....maar als het me slaap blijft beinvloeden dan is het niks voor mij. Ook werd ik vannacht wakker met een vreetkick....niet echt handig in de cut. Weet niet of dat te verwijten is aan de stack.

Ik dacht misschien door de eetlust onderdrukking overdag dat je lichaam het later terug gaat vragen dmv een vreetkick....

Weet eigenlijk nu al dat het niet mijn ding is omdat het uiteindelijk toch me slaap beinvloed hoogstwaarschijnlijk....en dat is het me niet waard. Maar het moet gezegt worden, buiten dat...geeft het lekkere energie overdag !

Hou jullie nog op de hoogte....

waar kan ik die stack krijgen? liefst vanuit België

PM me maar!:cool:

Ik heb gisteren ook een potje binnen gekregen.
Mijn vriendin heeft er gelijk 1 genomen om 14.00 uur.
Ze ervaarde wel dat ze wat energieker was en trillede een beetje.
Ook zou ze 30 min hardlopen waar ze gelijk maar een uur van gemaakt had.
Ze heeft vanacht voor geen meter geslapen en was vanmorgen om 05.00 uur
klaar wakker. Ze drinkt nooit koffie oid dus zou de caffeine kunnen zijn.

Heb om zo straks om 10.00 uur ééntje genomen en om half 11 voelde ik me ff wat duizelig.
Voelde em inkicken. Nu voel ik me alleen wat ongedurig. Wiebel de heletijd heen en weer etc.
Verder voel ik me prima.

Tot nu toe dus positief aangezien ik (net als kriel) helemaal lijp werd van stacker 2 met ephedrine.
Voel me met dit toch iets rustiger. Nu maar afwachten wat de resultaten zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Damn! Ik heb vanochtend even 3 kwartier gefietst met een Eca op.
Normaal na 7 minuten ben ik af en geen zin meer en ben ik het zat! Maar na die eca heb ik het toch ff met plezier 3 kwartier volgehouden!
Er stond een leuk filmpje op en lette totaal niet op de tijd. Niet moe, niet verveeld en niet verzuurd.

Ik stond gister op de weegschaal en na 3x cardio en 5 dageen eca stack toch op de 95,5kg. Dat was vorige week 98/97kg :D

Wereld spul man!

Ja is echt een middel wat een steun is voor een dieet of cardio programma,erg netjes bro.

Ikzelf ben 2 kg kwijt,maar het gaat me te snel naar mijn zin...tis ook nooit goed.
Rene heb jij al update over je vrouwtje?

Lucky bastards

hey

heb ook een paar van die dingen gekregen
om ff te testen

een voor de training ingenomen (30 min ervoor)
merkte op zich niet zo veel
pomp ging lekker,

alleen een uur na de training kreeg in wat hard kloppingen...
heb er no een paar dus deze week ff kijken wat de resultaten zijn

hou jullie op de hoogte..

Laatst bewerkt door een moderator:
Vanochtend eentje ingenomen kort voor 't trainen en ging weer lekker.
Ik had eigenlijk uit willen slapen en heb een beetje te kort geslapen, maar voel al de hele dag niks van vermoeiing. Ook niet bij 't trainen en dat was aardig pittig vandaag met benen. Heb me wel verschrikkelijk lopen zweten :eek: Zo nog een half uurtje fietsen.

En morgenochtend ook. Kijken hoe dat gaat :D

ik ben benieuwd, heb ze ook maar gehaald. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven