XXL Nutrition

De Villa (RTL 5)

Dacht ff dat die skinny dude ging zeggen "als ik mn shirt uit heb smelten de chickies wel" of iets.

Anyhow, ik word een beetje moe van dit soort programma's, geen zin in ook.

iemand linkje naar herhaling(en) ofzo? :D

Rico = baas.

Is dit niet die mong**l musclerico?
Als je echt wil lachen dan moet je zn topics in het AAS gedeelte opzoeken. Zelfs een rots is slimmer dan die gast. Buiten dat heeft die rico wel een goed lichaam!

Hoe kan iets nou een slap aftreksel zijn van oh oh cherso. :roflol:

Vanavond om 22.45 herhaling op RTL 5, na Holland in da Hood :D

Vanavond eerste aflevering van Holland in da Hood?

oh is herhaling lol, dacht dat het vorige keer ook op donderdag was

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon helicoptertje alles
:roflol:

Dat wijf droomt gewoon dat ze geswaffeld wordt

Wat een k*tprogramma ze blijven niet eens dezelfde groep volgen. Wat een nepperds zaten er nu in, ik heb het af gezet en ik ga het ook niet meer kijken ook!!!

Viel tegen ja, ook geen lekkere wijven.
Achja donderdag holland in da hood, dat kan ik wel waarderen. :roflol:

Viel tegen ja, ook geen lekkere wijven.
Achja donderdag holland in da hood, dat kan ik wel waarderen. :roflol:

Holland in da hood leek me 3 keer niks, maar nu is dat echt "the program to watch". Vanaf nu Holland in da Hood & Jersey Shore for presidenta.

Wie o Wie heeft connecties bij RTL en kan toch deze aflevering bemachtigen?

De Villa geschrapt na deelname dader 'stoeptegelmoord'
RTL5 schrapt een aflevering van het nieuwe datingprogramma De Villa. Een van de deelnemers aan de bewuste aflevering blijkt veroordeeld te zijn voor de geruchtmakende 'stoeptegelmoord' in 2005. Davy V. en een andere man gooiden destijds een stoeptegel, van een viaduct, op de A4 bij Rijswijk. Daarbij kwam een automobiliste, nadat de steen de vooruit van haar auto raakte, om het leven.
Davy zou te zien zijn in de aflevering die gepland stond voor 11 oktober. RTL Boulevard kreeg echter een anonieme tip, waarna de zender onderzoek deed naar V. en moest concluderen dat hij inderdaad de, wegens doodslag, veroordeelde dader is.

Hoewel het nooit V's bedoeling is geweest de automobiliste te doden, en hij zijn straf van vijf jaar al uitgezeten heeft, besloot RTL uit medeleven met de nabestaanden de aflevering te schrappen.

In De Villa, dat sinds vorige week wordt uitgezonden en een hoog Oh Oh Cherso-karakter heeft, worden acht jongelui in een Spaans vakantiehuis geplaatst. De computer probeert te voorspellen welke koppeltjes uiteindelijk voor vuurwerk gaan zorgen. Elke beweging van de deelnemers, ook de amoureuze, wordt via camera's gadegeslagen.

pic van die davy? Of is dat die rare gast met die slangen tattoo

• Topic Starter Topic Starter
Anonieme tip kwam van zichzelf xD?
Gratis vakantie vieren en dan snel zeggen dat jij die stoeptegelmoordenaar (lol) was.

Klinkt hetzelfde als dat karige Engelse programma wat je acht jaar geleden ofzo op tv had.

Terug
Naar boven