Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar jongens hij heeft ze mooie torso wel te danken aan ze 50ml bakjes kwark.. Maar dan wel magere kwark want in volle kwark zitten teveel vetten!
Wtf volgens mij zit die turk met zijn kwark hier toch ook op DBB? j1inkzama ofnie?Hij komt mij ig bekend voor
Wtf volgens mij zit die turk met zijn kwark hier toch ook op DBB? j1inkzama ofnie?Hij komt mij ig bekend voor
turk is wel lelijk in iedergeval dus zou kunnen.
hehehehehehe
j/k wil geen ban
Welke turk ? was hij gekoppelt aan die n*ger vrouw ? Of is dat iemand anders...
Dat jullie dit soort programma's kijken, get a life.
No problem, ging het zelf net ook even kijken omdat ik benieuwd was naar die kwark-boyAh, zal morgen stukje kijken ga zo pitten maar thnx voor opzoeken.

Ook niet, ik kijk bijna geen tv.
Jersey Shore seizoen 1 was gaaf, 2 was leuk, vanaf 3 ging het bergafwaarts.
Oh Oh Cherso was een irritant slap aftreksel. Toen kwam Oh Oh Tirol, zelfde verhaal.
Waarom zou dit wél leuk zijn?
Ze moeten is een programma maken met een ander soort type mensen, ipv zogenaamde playboys die hun derde been uit hun broek trekken om stiekem even te laten zien dat er een piercing in zit.
Denk niet dat dat aanslaat. Je moet niet vergeten dat tv kijkend Nederland niet al te slim is en je moet ze toch iets geven waar ze zichzelf boven voelen staan en voila daar heb je de villa.
Ook niet, ik kijk bijna geen tv.
Jersey Shore seizoen 1 was gaaf, 2 was leuk, vanaf 3 ging het bergafwaarts.
Oh Oh Cherso was een irritant slap aftreksel. Toen kwam Oh Oh Tirol, zelfde verhaal.
Waarom zou dit wél leuk zijn?
Ze moeten is een programma maken met een ander soort type mensen, ipv zogenaamde playboys die hun derde been uit hun broek trekken om stiekem even te laten zien dat er een piercing in zit.

Dus een stel nerds bij elkaar slaat niet aan denk je?
Ik denk het juist wel.