Fitness Seller

De Villa (RTL 5)

Ja maar jongens hij heeft ze mooie torso wel te danken aan ze 50ml bakjes kwark.. Maar dan wel magere kwark want in volle kwark zitten teveel vetten!

Wtf volgens mij zit die turk met zijn kwark hier toch ook op DBB? j1inkzama ofnie? :p Hij komt mij ig bekend voor

turk is wel lelijk in iedergeval dus zou kunnen.

:trollface: hehehehehehe

j/k wil geen ban

Nee was geen turk maar die mister kwark boy

Dat jullie dit soort programma's kijken, get a life.

Ook niet, ik kijk bijna geen tv.

Jersey Shore seizoen 1 was gaaf, 2 was leuk, vanaf 3 ging het bergafwaarts.

Oh Oh Cherso was een irritant slap aftreksel. Toen kwam Oh Oh Tirol, zelfde verhaal.

Waarom zou dit wél leuk zijn?

Ze moeten is een programma maken met een ander soort type mensen, ipv zogenaamde playboys die hun derde been uit hun broek trekken om stiekem even te laten zien dat er een piercing in zit.

Kijk laatste tijd alleen Nieuws, in de morgen MTV tijdens eten ff wakker worden met muziek (wel iedere morgen dezelfde ****ing liedjes bah), in de avond tijdens het eten Man Bijt Hond(hehehehehe) en studie sport.

Rest is idd echt pauper als iets, af en toe ook nog eurosport die WATTS, zijn altijd lachen om naar te kijken.

Omroep brabant/lokale TV zap ik ook nog welleens langs.

---------- Post toegevoegd Wed 21 Sep 2011 om 23:23 ----------

Ah, zal morgen stukje kijken ga zo pitten maar thnx voor opzoeken.

Oh Oh Cherso was een irritant slap aftreksel. Toen kwam Oh Oh Tirol, zelfde verhaal.

Ze moeten is een programma maken met een ander soort type mensen, ipv zogenaamde playboys die hun derde been uit hun broek trekken om stiekem even te laten zien dat er een piercing in zit.

Denk niet dat dat aanslaat. Je moet niet vergeten dat tv kijkend Nederland niet al te slim is en je moet ze toch iets geven waar ze zichzelf boven voelen staan en voila daar heb je de villa.

Denk niet dat dat aanslaat. Je moet niet vergeten dat tv kijkend Nederland niet al te slim is en je moet ze toch iets geven waar ze zichzelf boven voelen staan en voila daar heb je de villa.

Dus een stel nerds bij elkaar slaat niet aan denk je?

Ik denk het juist wel.

• Topic Starter Topic Starter

Een soort van villa.. met hooligans van verschillende clubs dan? :trollface:

Dus een stel nerds bij elkaar slaat niet aan denk je?

Ik denk het juist wel.

Nerds voelen mensen zich al snel boven staan. Alleen dan niet op intelligentie maar meer op sociaal niveau. En dat programma bestaat natuurlijk al heh en scoorde volgens mij goed idd.

Terug
Naar boven