Remi AFCA
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 276
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 15%
lucky you
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dan vind ik persoonlijk dat Corleone het beter heeft geregeld dan jullie
Vind hem wel een baasje.ziekte uitkering. Ben het met je eens hoody. daarenboven vond ik hete laptop wel oké, alleen geloof ik nog altijd niet dat hij echt dronken was.

Ik heb niks tegen mensen die van een uitkering moeten leven omdat het niet anders kan. Maar ga daar nou niet trots over lopen doen. Uiteindelijk zijn het de werkende mensen die betalen voor zo'n uitkering en het voortbestaan van een land.
En dan heb je die gasjes op DBB die mad worden, omdat het ''hun belastingscenten zijn'', ik zou daar echt ****ing schijt aan hebben, hij heeft het gewoon slim geregeld en ik dacht dat Corleone al bijna €20.000,- bij elkaar heeft gespaard, van zijn uitkering
![]()
Denk dat ie sowieso wel reageert hier strax
Toch wel, maar een naam kan bij meerdere types mensen passen, is ook maar wat je mooi vindt. Dat Corleone toevallig ook de achternaam van een fictieve psycho-achtige mafiabaas is betekent in mijn ogen niet dat hij alleen voor stoere bazentypes weggelegd is.
Een aantal beste maten van mij hadden vroeger een bijnaam die mafia-gerelateerd was voor op msn (en ook wel dbb). Zo was ik Corleoné, en m'n andere maten waren Al Capone, Manny Ribera, Santino en Lucky Luciano.![]()
Laat ieder lekker zijn eigen leven leiden, eerst deden jullie ook al moeilijk tegen Corleone, maar uiteindelijk heeft hij het wel beter dan jullie.. Hij krijgt lekker 900 euro per maand gratis, terwijl jullie je reet eraf moeten werken bij de AH, voor hooguit 300 euroDan vind ik persoonlijk dat Corleone het beter heeft geregeld dan jullie
Vind hem wel een baasje.

Als hij zo door spaart kan hij over een aantal jaar toch een mooi huisje kopen van jullie belastingscenten(dat was hij ook van plan dacht ik...). Terwijl de gemiddelde DBBer het moet doen met een huur flatje![]()

Vraag Corleone maar als je me niet gelooftDenk dat ie sowieso wel reageert hier strax
![]()
Zulke zaken vind ik eerlijk gezegd triest.
Ik heb ook van die mannetjes in mijn klas die veel stufie krijgen, omdat hun ouders werkeloos zijn.
En dan heb ik het niet over arbeid ongeschikt, maar gewoon te lui om te werken.
Dat resulteert erin dat hun zoon ook niet gaat werken omdat hij genoeg geld krijgt van de overheid. Dus feitelijk is hij net zo lui als zijn ouders.
Tuurlijk is het relaxt. Maar blijf het een debiele situatie vinden.
Het is echt eerlijk tegen de studenten die hard staan te werken in een tomatenkas bijvoorbeeld.
dan 8u per dag in een kas?Als je daar tevreden mee bent... Hij werkt daarnaast ook nog?Laat ieder lekker zijn eigen leven leiden, eerst deden jullie ook al moeilijk tegen Corleone, maar uiteindelijk heeft hij het wel beter dan jullie.. Hij krijgt lekker 900 euro per maand gratis, terwijl jullie je reet eraf moeten werken bij de AH, voor hooguit 300 euroDan vind ik persoonlijk dat Corleone het beter heeft geregeld dan jullie
Vind hem wel een baasje.
Ik vind het eerder slim, ik zou echt schijt hebben hoor... Liever dat ik geld van de overheid zou krijgen, dan in een tomatenkas werken.. En ik denk dat jij ook liever voor het gratis geld kiestdan 8u per dag in een kas?