jawel hoor, maar dat leid grotendeels tot hetzelfde verhaal wat al op wiki staat.........DiscussieJe dondert wat Wiki-crap neer en dan moet dat tot een discussie leiden? Heb je geen eigen mening dan?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jawel hoor, maar dat leid grotendeels tot hetzelfde verhaal wat al op wiki staat.........DiscussieJe dondert wat Wiki-crap neer en dan moet dat tot een discussie leiden? Heb je geen eigen mening dan?

Klusmier, om wat voor reden ben je eigenlijk tot god bekeerd? (serieuze vraag)

klopt!Klusmier: de man die meer kilo's kick-backed dan zijn IQ hoog is![]()

ik ben tot God bekeert omdat ik iets waardevols van mijn leven wilde maken, en dit op een nuttige manier invullen door anderen te helpen zonder er direct iets voor terug te verlangen............naastenliefde heet dat!
), en heb niet echt directe haatgevoelens jegens anderen.........het enige dat ik veroordeel is andermans gedrag.
met jullie valt geen discussie te voeren over geloof.............was ik vergeten.Top discussie geworden. Maar goed heeft Klusmier ooit een echte discussie gevoerd over het geloof eigenlijk? Buiten dan noemen dat het niet voor niets geloof heet, dat de bijbel de waarheid bevat en voor de miljardste keer dat hij verkast is naar de Antillen?

je bent dan wel een realist, ik snap dat je niet rond de pot draait, maar je kunt het toch wel wat vriendelijker overbrengen, nee?
als Klus in God gelooft is dat Klus zijn keuze, ik kan alleen bewonderen dat hij er zo vurig in gelooft en blijft geloven, ondanks ons gezeik. alleen daarom zouden we al respect voor hem en zijn geloofsovertuiging moeten hebben.![]()
eindelijk iemand die onder de 1% intelligente mensen valt hier op DBB; iemand die een ander in zijn waarde kan laten zonder direct met modder te willen gooien!Daar begint de tekst mee. Alles eronder is dus onderhevig aan de vraag of je het wilt volgen of niet. M.a.w. het is geen vaststaand feit en sowieso niet per definitie waar.
Ik geloof er niks van, maar klusmier gelooft het wel. Het is maar net wat je wilt geloven in je leven, zolang je elkaar maar vrij laat in de keuze, die je daarin wilt maken/maakt.
met jullie valt geen discussie te voeren over geloof.............was ik vergeten.
het enige dat jullie kunnen is papieren wetenschap oplepelen die door mensen is aangevoerd...........hoe betrouwbaar?
![]()

ik probeer zoveel mogelijk rekening te houden met de wensen van anderen, ook al moet ik daar zelf soms iets voor laten.
En ik weet dat ik voor vele spreek als ik je zeg dat dit onze grootste wens is:
LOG UIT EN KOM NOOIT MEER TERUG!!!!

met jullie valt geen discussie te voeren over geloof.............was ik vergeten.
het enige dat jullie kunnen is papieren wetenschap oplepelen die door mensen is aangevoerd...........hoe betrouwbaar?
![]()
Klus, een serieuze vraag van mij dan:
Voel je je geen kneus omdat je 'geloof' nodig hebt om aardig te zijn tegen anderen? Ik ben zelf een hele aardige jongen maar daar heb ik God niet voor nodig hoor. Zou jij zonder God en de bijbel op moord/roof/verkrachtpad gaan? Vreemdgaan?

Denk hier eens over na:
stel dat iedereen de 10 geboden zou naleven maar dan ook iedereen, zou er dan zoveel ellende zijn op de wereld?