JordiV
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lange tijd schoon gezicht gehad afgelopen dagen trigger er toch weer iets wat puistjes. Misschien door de pea eiwitten shake of door de sojamelk die ik drink dit is enkel veranderd. Worden toch moe van he! Waarom trigger mijn voeding zo erg me gezicht -.-
Paar vragen:
-Iemand ervaring met het nemen van 3 a 5 gram B5 poeder en werkt dit?
-Iemand ervaring met het gebruiken van bezoylperoxide 5 a 10% en werkt dit?
Ja toch vreemd want heb Soja melk geprobeert ongezoet dus zonder suiker en toch trigger het. Of me eiwitten liggen op moment te hoog dat kan ook het probleem zijn![]()

Heb nu ook echt wel een probleem, had eerst aardig wat puisten maar ben er in de loop van de tijd vanaf gekomen.
Maar de laatste tijd komt het wel weer een beetje terug. Dronk elke dag wel redelijk wat melk, bakje kwark voor t slapen en hield mij wel goed aan m'n voedingsschema. Alleen omdat ik nu weer wat meer puistjes krijg mag ik niet veel kwark meer eten en melk meer drinken opeens vinden ze 1 bakje kwark per dag overdreven. Ze denken dat het aan de hoeveelheid eiwitten ligt die ik binnenkrijg, heb ook al duidelijk gemaakt dat het hier niet aan hoeft te liggen maarja...
Baal hier wel van want waar moet ik dan mijn eiwitten uit halen? mag ook geen whey...
Ook bijv een koeltasje met bijv rijst en kip is overdreven
Als iemand mij advies zou willen geven zou ik dat heel fijn vinden
.Paar vragen:
Zou 5-10 gram nemen. 5 is bij mij genoeg. Ik heb het overigens ook als ik het niet gebruik niet veel. Soms periode wat meer maar als ik dan b5 gebruik is dat zo weer over.

Wat eet je voor de rest zoal? Ik zou zeggen laat je bakje kwark erin en gooi de melk eruit. Rest van je eiwitten uit vlees/vis halen (kip/tonijn bijv.) en een deel uit plantaardige producten als noten/havermout/rijst/brood/aardappelen noem het maar op. Overtuigen dat je whey mag is ook een goede tip, het is een zuivere bron van eiwitten en veroorzaakt echt niet zomaar acne (neem wel lactose vrij).
Daarnaast komen puistjes zoals gezegd niet direct van een teveel aan eiwitten. Het komt door een disbalans in je voeding die net zo goed door een verkeerde hoeveelheid vetten/kh's/vitamines kan komen.
Ja, gewoon bij de apotheek gehaald. Maar het had geen effect, acne bleef gewoon zitten en er kwamen gewoon nieuwe. Sowieso werken dat soort smeer middeltjes niet. Kreeg er allemaal schilfertjes van, heb een vette huid.Paar vragen:
Idd. Het pakt de oorzaak niet aan heJa, gewoon bij de apotheek gehaald. Maar het had geen effect, acne bleef gewoon zitten en er kwamen gewoon nieuwe. Sowieso werken dat soort smeer middeltjes niet. Kreeg er allemaal schilfertjes van, heb een vette huid.
Wil binnenkort weer naar de dokter, want ben echt ten einde raad.. OHja ik vind het ook dom als je allerlei rare middeltjes gaat gebruiken red maca etc. is toch gewoon bs??

Acne heeft niets met voeding te maken. Ik had het vroeger ook. Het enige medicijn is geduld. Ze gaan vanzelf weer weg als je wat ouder wordt. Ze heten niet voor niets jeugdpuistjes.
Acne heeft niets met voeding te maken. Ik had het vroeger ook. Het enige medicijn is geduld. Ze gaan vanzelf weer weg als je wat ouder wordt. Ze heten niet voor niets jeugdpuistjes.