XXL Nutrition

De wanhoop nabij: acne f y!

Helpt vit B5 of is t b12? En wat is een goede dosis

Nee gewoon dermatoloog gaan. Vitamine B5 werkt maar als je stopt ben je terug bij af!
Moet wel zeggen sinds dat ik vitamine b complex slik heb wel idee dat me huid er beter uitziet.. Maja ik slik het meer voor me fitheid dusja.

Nee gewoon dermatoloog gaan. Vitamine B5 werkt maar als je stopt ben je terug bij af!
Moet wel zeggen sinds dat ik vitamine b complex slik heb wel idee dat me huid er beter uitziet.. Maja ik slik het meer voor me fitheid dusja.

Oke! maar kan je vit b5 gewoon het heel jaar door blijven slikken of moet je ook af en toe breaks houden?

Lees je eerst is in voordat je iets zegt.. Het gaat er niet om dat je een beetje vitamine b5 in je lichaam hebt. Bij vitamine b5 supplementatie gaat het erom dat je je lichaam dwingt om meer co-enzym A aan te maken. Dit zorgt er weer voor dat de vetten in je huid worden afgebroken waardoor je puistjes dus weg gaan. En het werkt perfect.

Dit is een algemeen proces dat normaal ook in werking is bij je huid. Zegt nog niks over de specifieke werking die (een hogere dosis) vit B5 daarop heeft. Daarbij zijn er tig anderen manieren om te zorgen voor een minder vette huid die imo effectiever zijn. Je impliceert nu dat vit b5 de oplossing is die 100% werkt in de praktijk? Lees graag de onderzoeken daarover.

Ik had het zelf trouwens meer over vitamine supplementen in het algemeen (de overbodigheid daarvan).

Vandaag me 4e dag doorgekomen. Zit nu op 80 mg in totaal(20 mg ed). Huid begint al redelijk droog te worden, s'ochtends na het douchen heb ik een wit baardje van schilfers zitten haha. Gebruik vanaf nu een biodermal nacht- en dag creme en zoek nog een degelijke lippen balsem. Zat te denken aan aquaphor maar dat moet dan nog besteld worden. Zijn er nog mensen die ook bezig zijn met een kuur? zo ja, hoe staat het er voor?

Ik gebruik gewoon cheap ass lippenbalsem. Werkt prima. Ben wel op zoek naar een zalf die die schilfers tegengaat, heb een baard en het lijkt wel alsof ik roos heb daardoor..

Vandaag me 4e dag doorgekomen. Zit nu op 80 mg in totaal(20 mg ed). Huid begint al redelijk droog te worden, s'ochtends na het douchen heb ik een wit baardje van schilfers zitten haha. Gebruik vanaf nu een biodermal nacht- en dag creme en zoek nog een degelijke lippen balsem. Zat te denken aan aquaphor maar dat moet dan nog besteld worden. Zijn er nog mensen die ook bezig zijn met een kuur? zo ja, hoe staat het er voor?

80mg roa ? :o
Is dat niet hartstikke veel, of ligt dat aan mij ?

Vaseline werkt het beste tegen de droge lippen. (zo'n klein potje)

Acne heeft niets met voeding te maken. Ik had het vroeger ook. Het enige medicijn is geduld. Ze gaan vanzelf weer weg als je wat ouder wordt. Ze heten niet voor niets jeugdpuistjes.

ik volg je hier gedeeltelijk in, puisten worden veroorzaakt door je hormonen, is niet altijd iets dat enkel in je jeugd kan voorkomen.

Maar vooral in je jeugd, als puber, hormonen beginnen te veranderen... puistjes als gevolg.

Volgens mij is de mythe ook al lang achterhaald dat voeding iets met puisten te maken heeft.

Ik zet 2 x per week vitamine B12 complex van neurobion, intramusculair en werkt wel goed, voor je huid en tegen vermoeidheid. Zou blijkbaar ook werken tegen haaruitval...

Probeer eens "calendulan" of "Sudocreme" zijn bij de drogist te koop. Zijn geen echte medicijnen zoals je van de dokter op recept krijgt natuurlijk. Toch, wil dit wel eens de oplossing zijn, mits het niet te agressieve acne is. Sudocreme is officieel voor baby billetjes die geïrriteerd zijn. En calendulan wordt voor van alles gebruikt, irritatie, ingegroeide haartjes, ontstoken haarzakjes maar ook wel eens voor minder agressieve acne. sterkte

80mg roa ? :o
Is dat niet hartstikke veel, of ligt dat aan mij ?

80 mg cumulatief he, niet per dag.

Vandaag de eerste week overleefd, in totaal 2 uitbraakjes gehad. Bijwerkingen vallen me nog mee, heb s´ochtends na het douchen last van schilfertjes rond mijn mond en gedurende de dag droge lippen. Merk wel dat ik wat vaker en eerder moe ben dan voorheen en heb voornamelijk tijdens het gamen in de late uurtjes wat last van mijn ogen.

80 mg cumulatief he, niet per dag.

Vandaag de eerste week overleefd, in totaal 2 uitbraakjes gehad. Bijwerkingen vallen me nog mee, heb s´ochtends na het douchen last van schilfertjes rond mijn mond en gedurende de dag droge lippen. Merk wel dat ik wat vaker en eerder moe ben dan voorheen en heb voornamelijk tijdens het gamen in de late uurtjes wat last van mijn ogen.

Ow mijn excuus, verkeerd gelezen :p
Je krijgt al wel snel last van bijwerkingen zie ik

Dat vond ik zelf ook al, ik ga er maar vanuit dat dat juist positief is en het betekent dat het medicijn aanslaat.

80mg per dag? Direct verlagen met jou lengte en gewicht max 40. Anders zul je enorme last van bijwerkingen gaan krijgen en grote kans op blijvende schade ..

80mg per dag? Direct verlagen met jou lengte en gewicht max 40. Anders zul je enorme last van bijwerkingen gaan krijgen en grote kans op blijvende schade ..

haha rustig rustig, Ik zit op 20 MG PER DAG. en zat toen na 4 dagen op 80 mg in totaal ( 4 dagen x 20 mg ed)

Ik neem trouwens ook aan dat ik de gehele zomer op 20 mg blijf, aangezien het wel een risico is met die felle zon.

Ben nu een maandje bezig met de roa 60 mg per dag, binnekort verhogen naar 80 mg en als dat goed gaat uiteindelijk 100 mg. Denk dat ik nog 3-4 maanden moet slikken en dan ben ik er van af! Resultaat vind ik tot nu toe erg goed, nog steeds wel wat puistjes maar grote vlakken worden erg schoon. Bijwerkingen alleen droge lippen en huid, soms beetje droge ogen

Ben nu een maandje bezig met de roa 60 mg per dag, binnekort verhogen naar 80 mg en als dat goed gaat uiteindelijk 100 mg. Denk dat ik nog 3-4 maanden moet slikken en dan ben ik er van af! Resultaat vind ik tot nu toe erg goed, nog steeds wel wat puistjes maar grote vlakken worden erg schoon. Bijwerkingen alleen droge lippen en huid, soms beetje droge ogen

Ik denk dat jij problemen gaat krijgen op 100mg

Ben nu sinds gisteren gestopt met roaccutane omdat ik over 2 maanden op vakantie ga naar albufeira en me lever de tijd wil geven om te herstellen voor de enorme hoeveelheid alcohol die in die week benuttigt gaat worden.

Nu is mijn vraag, wanneer kan ik weer beginnen met zonnebanken, want wil me huis alvast wat laten wennen aan de zo'n Zodat ik niet gelijk eerste dag helemaal verbrand op vakantie.

Nu is mijn vraag, wanneer kan ik weer beginnen met zonnebanken, want wil me huis alvast wat laten wennen aan de zo'n Zodat ik niet gelijk eerste dag helemaal verbrand op vakantie.

Ben je nu ook daadwerkelijk klaar met je kuur dan? m.a.w zit je op je 120mg/kg dosis?

Als ik jou was zou ik gewoon goed kijken en luisteren naar je huid. Als je huid en lippen weer redelijk normaal zijn kun je denk ik langzaam aan wel weer beginnen met zonnen / zonnebanken. Misschien dat je zou kunnen zien of je huid weer net zo dik is al voorheen, maar weet niet hoe je dit zou moeten zien.

Ben je nu ook daadwerkelijk klaar met je kuur dan? m.a.w zit je op je 120mg/kg dosis?

Als ik jou was zou ik gewoon goed kijken en luisteren naar je huid. Als je huid en lippen weer redelijk normaal zijn kun je denk ik langzaam aan wel weer beginnen met zonnen / zonnebanken. Misschien dat je zou kunnen zien of je huid weer net zo dik is al voorheen, maar weet niet hoe je dit zou moeten zien.

Ja ik heb nu 4 maanden lang 40mg per dag geslikt en mijn acne is nu zo goed als helemaal weg.
Denk dat ik gewoon in juni weer begin met zonnebanken

Terug
Naar boven