XXL Nutrition

De wanhoop nabij: acne f y!

Gewoon proberen Sergeant! Je weet maar nooit, plus hij kan een betere inschatting doen van of het nodig is dan wij...

Hoe kom ik aan roa? Drama spelen bij de doktor? Heb erg veel last van acne in mijn nakuur van test en tren.

Als k naar doktor ga, krijg ik niet zo makkelijk roa mee neem ik aan?
Heb de acne in gezicht, borst en rug.

roa bij anasites te krijgen hoor. Maar via huisarts/ dermatoloog is beter daar bloedcontroles ook nodig zijn

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
K*t zooi heel me hoofd zit onder die vieze acne en die sh*t benzyolperoxide helpt voor geen k*t. Tis alleen amar erger geworden. nu zijn et ook nog van die harde puisten die pijn doen wanneer je erop drukt! Iemand ervaring? Zal ik stoppen of doorgaan? gebruik: 3 weken.

K*t zooi heel me hoofd zit onder die vieze acne en die sh*t benzyolperoxide helpt voor geen k*t. Tis alleen amar erger geworden. nu zijn et ook nog van die harde puisten die pijn doen wanneer je erop drukt! Iemand ervaring? Zal ik stoppen of doorgaan? gebruik: 3 weken.

Roa

Helpt altijd

Ja, dat spul is een aanslag op je lichaam. En dan zijn er nog lui die daar gaan bij zitten zuipen...

Je eigen is er niet druk om maken en met je handen van je kop afblijven en is met rust laten. Eet geen varkensvlees en drink geen melk.

Ga naar de dokter vraag antibiotica kuur voor 2 maand en je bent er vanaf, komt et terug neem Roa en loop een jaar met rode kop en droge huid rond.

Al die middeltjes zonder voorschrift kunnen misschien wat doen bij heel lichte vormen maar niet als het echt gaat over een probleem met de talgklieren die door hormonale veranderingen veel groter zijn geworden. Alleen Roa kan dat proces omkeren.

Vaak is het zelfs zo dat hoe meer je gaat wassen en prutsen aan de huid hoe meer het gaat verspreiden en littekens gaat geven. Heb er genoeg ervaring mee. Als ik als tiener geweten had dat Roa bestond had ik meteen van mijn ouders geëist dat ze me naar de dermatoloog hadden gebracht voor een kuur.

Ik weet niet hoe erg jij het hebt maar het is het gewoon niet waard om met een hoofd onder de acne rond te lopen terwijl er iets is wat het kan aanpakken. En ik hoor hier vaak dat het zo'n zwaar middel is, maar dat valt ook wel weer mee en hangt ook van de dosis af. Droge lippen daar krijg je een creme op recept voor. Alcohol heb ik nooit overdreven gedronken, paar pintjes zullen geen kwaad kunnen. Voor de rest niets gemerkt. Het wordt in begin iets erger en daarna zie je het verdwijnen. En het resultaat is blijvend, al zijn er gevallen die de kuur later misschien nog eens moeten herhalen.

Als het echt zo erg is dat je er sociaal onder gaat lijden kan je dat zeker tegen de dermatoloog zeggen als extra argument mochten ze twijfelen om het voor te schrijven. Ze gaan het niet aan elke puber voorschrijven natuurlijk, alleen de gevallen die er erg veel last van hebben.

En wat ik eerder ook al zei, ga naar dermatoloog. Dan sta je onder controle. Labello voor droge lippen, voldoende drinken bij roa (water). Echt, is moeite waard wat ik bij vriend heb gezien.

Maakt het verschil eigenlijk of je bijv 2 jaar lang 10mg p/d doseert of 6 maanden 40mg p/d voor het uiteindelijke effect op je lichaam zeg over 10 jaar vanaf nu? Dus niet op korte termijn kijken en de hevigere bijwerkingen etc, puur lange termijn...

Je eigen is er niet druk om maken en met je handen van je kop afblijven en is met rust laten. Eet geen varkensvlees en drink geen melk.

Ga naar de dokter vraag antibiotica kuur voor 2 maand en je bent er vanaf, komt et terug neem Roa en loop een jaar met rode kop en droge huid rond.

:lol: alsof varkensvlees en melk bij iedereen de oorzaak van acne is. Sommige mensen krijgen er misschien acne door maar lang niet allemaal.

Varkensvlees is niet rein!!! Dus geeft acne!! Dat fabeltje bestaat al zo lang....

Laatst bewerkt:
:lol: alsof varkensvlees en melk bij iedereen de oorzaak van acne is. Sommige mensen krijgen er misschien acne door maar lang niet allemaal.

Klopt, maar melk is toch wel een van de meestvoorkomende veroorzaker van acne, natuurlijk niet bij iedereen maar toch wel bij vele en het is altijd de moeite waard om het uit te proberen;).

nvm

Laatst bewerkt:
dus zo is het allemaal begonnen

Heb vroeger een Roa kuur gehad,
was het enige dat hielp idd.

Nadien elke opflakkering onder controle kunnen krijgen door Zink + vitamine A(retinol)

-Bio peeling 3x in 10 dagen
-Detoxen
-Darmflora versterken
-Cleanser + salicylic acid + dagcreme
-even spelen met de eiwit inname
-veel water

Laatst bewerkt:
Roa, all you need

Heb zelf ook iets van een jaar gesmeerd met die benzoylmeuk, helft van m'n kleren/beddengoed kunnen wegdonderen. Na 2 mislukte pogingen met antibiotica aan de roa gegaan en inmiddels 2 jaar geen puist meer te bekennen op m'n rug. Heb volgens mij nog wel pics staan in m'n fototopic, was vrij heftig bij mij.

En al bij de dermo of dokter langs geweest, zit er al wat verbetering in?

Terug
Naar boven