- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker man die cheats. Je komt dicht bij je streefgewicht.
sociale verplichtingen, zodra er alcohol ingaat kan ik die eetbehoeftes ook niet meer onder controle houdenvrijdag gezopen en daarna afterparty gehad met eieren , tonijn, worstenbroodjes, frikandellen, 1 kg shoarma en kwark
zaterdag gezopen en 2x vis wezen eten, lekkerbekje en kibbeling
feels badsociale verplichtingen, zodra er alcohol ingaat kan ik die eetbehoeftes ook niet meer onder controle houden
komend weekend strict
valt mee, heb het geprobeerd overdag beetje te compenseren.
Goede progressie! Tot hoe diep wil je doorcutten? (%)
geen idee man, nog een kilo of 5 eraf, dan ben ik denk ik wel tevreden en ga ik langzaam kcal verhogen en proberen schone massa te winnen dmv recomp.
Ik heb een vergelijkbare cut gemaakt ergens twee jaar terug. Denk dat je er meer aan hebt om een keer wat dieper te cutten om de boel wat te ''resetten''.
5kg gaat qua looks weinig uitmaken. Een drop van 14% naar 10% is veel zichtbaarder dan van 18% naar 15% bv.
we zijn er in ieder geval nog lang nietWe zullen zienwe zijn er in ieder geval nog lang niet
Je hoeft hier echter niet voor te 'bulken'. Die 2kg spier en krachtstats had je evengoed gehaald. Op onderhoud/iets boven onderhoud was genoeg geweest!Jawel, je bent goed op weg.
Die 5kg heb je er easy af voor nieuwjaar (imo veel eerder)!
Ik ben echter nog steeds van mening dat je hele bulk geen zin heeft gehad. Absoluut niet beledigend bedoeld maar als je kijkt naar de pic waar je 95 woog op page 4 durf ik met zekerheid te zeggen dat je AT BEST 2kg lean spier bent gegained ten opzichte van nu.
Je krachtgains zijn zeer zeker impressive en daar draait het allemaal omJe hoeft hier echter niet voor te 'bulken'. Die 2kg spier en krachtstats had je evengoed gehaald. Op onderhoud/iets boven onderhoud was genoeg geweest!
Ben het helemaal met je eens!
al twijfel ik nu wel of ik op die pic 95 woog, maar doet er niet echt toe
Het is een fckn shock niet? om te realiseren dat 4000+kcalls gewoon helemaal niks bijdraagt aan spiermassa gainen ondanks wat overal op fora wordt verkondigd.
Gun het jezelf om een sexy mfcker te zijn op 85kg met sicke krachtstats (no homo).
Ja echt erg eigenlijk. Maar met 85 kg ga ik het niet redden in de grote boze strongman wereld. Lange termijn plan for now is om -105 te blijven
Daar heb ik geen comeback op![]()
Of toch.........................
Je houdt niet van gewichtheffen? daar is het wel cool om shredded te zijn en debiel zwaar te squaten?