AndroidHealthClinic

De zomer is voorbij, tijd om te cutten. Iets minder groot maar wel fitter !

Echt goed bezig man!

Enige nadeel is het flauw vallen bij erecties.

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag schoolreisje naar belgie gehad

262ppig.jpg

Haha mijn armen zien er net zo mooi uit

Haha wtf ziet er lekker uit.

Blij dat je erbij was man! :thumb:

ik zou gewoon op de spiegel afgaan, wanneer je daar tevreden bent stop je met cutten.

Plan is om op 91 te stoppen, dan in ongeveer een week weer op te bouwen richting onderhoud qua voeding. Dan zal ik denk ik op een steady 93 uitkomen. Vanuit daar dan wekelijks klein kcal overschot creeren, geen extreme chocomel bulk meer.

Bw = 96,0

Blijft netjes gaan zo, ondanks dat je af en toe "refeed" :D
Als je zo door blijft gaan ben je al 91 KG voordat die oude vent met z'n slaafjes dit land weer komt infiltreren.
Heb je andere log nog niet heel uitvoerig bekeken, maar merk je al wat van krachtverlies ?

p.s. ik wist trouwens niet dat je van de SM was
:whip:
;)

Beetje bikini lijn bijwerken en beachboy 2.0

Blijft netjes gaan zo, ondanks dat je af en toe "refeed" :D
Als je zo door blijft gaan ben je al 91 KG voordat die oude vent met z'n slaafjes dit land weer komt infiltreren.
Heb je andere log nog niet heel uitvoerig bekeken, maar merk je al wat van krachtverlies ?

p.s. ik wist trouwens niet dat je van de SM was
:whip:
;)
ja gaat inderdaad gestaag, misschien wel iets te snel. Merkte de eerste week al krachtverlies, slap gevoel, presses en squats zuigen. Gister redelijk zwaar gedeadlift en dat viel me mee. Maar had verlies van 10% rekening gehouden dus denk dat ik daar redelijk realistisch mee zat.

Beetje bikini lijn bijwerken en beachboy 2.0

Yeahhh

vandaag weer refeed, onbeperkt spareribs eten en daarna oktoberfest in helje durp

Terug
Naar boven