MuscleMeat

De zomer is voorbij, tijd om te cutten. Iets minder groot maar wel fitter !

• Topic Starter Topic Starter
Vind je 1200 niet erg steil?
Ook meer vetten inderdaad.. wat heb je als doel voor ogen, %-gewijs?

Vind 1200 wel meevallen, heb wel eens met grotere deficit gecuf, daar kan ik wel tegen. Vetten ga ik aanpassen.

% of 14 zou ideaal zijn, daar onder gaat het veel kracht kosten.

Inb4 constante honger, kunt beter ECA gaan vreten tegen de honger met zo'n verschil:roflol:
Wel succes aron, representing the wouten all 'round

Succes! Flink gesneden in je kcal. Als je in 't weekend een paar biertjes pakt junk je mooi een dagje weer, dit er zeker inlaten mbt motivatie. Als je niet uitgaat, eet in t weekend 1 maaltijd iets lekkers; frietje, stuk chocola etc. Hiermee hou je 't makkelijker vol.

Okay eca is aas dus ? Nvm :roflol:
Succes! Flink gesneden in je kcal. Als je in 't weekend een paar biertjes pakt junk je mooi een dagje weer, dit er zeker inlaten mbt motivatie. Als je niet uitgaat, eet in t weekend 1 maaltijd iets lekkers; frietje, stuk chocola etc. Hiermee hou je 't makkelijker vol.

Yup, dat is het plan !

Eca is ephedrine/caffeine/aspirine. Geen aas, gewoon een potente vetverbrander en het legt je honger 100% plat, haha.

Geen aas, maar efedrine valt wel binnne WOG en dopinglijst.

Dus hou het wel op dexaprine :p

Eat clen, tren hard.

In.

In.

Plan lijkt me prima.

-Dexaprine / cafeine / koffie / cola light werkt prima voor hongeronderdrukking.

-Veel groenten vreten als maagvulling en voor de antioxidanten en shit.

-Refeeds inplannen voor motivatie en om soms ff flink je metabolisme weer op te jagen.

-Als ik ff naar je voedingsschema moet kijken moet je die ff als bijlage erin gooien of e-mailen, want ik kan hier geen tinypic zien grmbl

Zomer voorbij ?

beginpost geupdate met foto's en maten

in mijn sexy pyjamabroekje :)

---------- Post toegevoegd 30 July 2013 om 12:36 ----------

semi

---------- Post toegevoegd 30 July 2013 om 12:38 ----------

In.

Plan lijkt me prima.

-Dexaprine / cafeine / koffie / cola light werkt prima voor hongeronderdrukking.

-Veel groenten vreten als maagvulling en voor de antioxidanten en shit.

-Refeeds inplannen voor motivatie en om soms ff flink je metabolisme weer op te jagen.

-Als ik ff naar je voedingsschema moet kijken moet je die ff als bijlage erin gooien of e-mailen, want ik kan hier geen tinypic zien grmbl

done

succes met je doelen..!

---------- Post toegevoegd 30 July 2013 om 12:39 ----------

en de zomer is trouwens nog lang niet voorbij ;)

Lats meer open trekken bij lat spread en bdb ;)

Je hebt precies, net zoals ik, last van Anterior Pelvic Tilt? Misschien niet slecht om daar wat oefeningen voor te doen?

Lats meer open trekken bij lat spread en bdb ;)

Je hebt precies, net zoals ik, last van Anterior Pelvic Tilt? Misschien niet slecht om daar wat oefeningen voor te doen?

poses interesseren me nie heel veel, gaat meer zodet ik vergelijkingsmateriaal heb voor vet verlies

ennuh, anterior pelvic tilt ? brb google

owja zie het al , klopt, is dat erg ?

Heb je bij wouten trouwens geen lichamelijke 'standaard' waar je aan moet voldoen?

poses interesseren me nie heel veel, gaat meer zodet ik vergelijkingsmateriaal heb voor vet verlies

ennuh, anterior pelvic tilt ? brb google

owja zie het al , klopt, is dat erg ?
Dit lijkt me een goede reden? :D

Do you have a huge lordosis and anterior pelvic tilt? If so, you're losing pounds on all your lower body lifts because you don't have appropriate glute involvement.

http://www.t-nation.com/free_online...mance/hips_dont_lie_fixing_your_force_couples

Interessant! IN!

Maar denk je je kracht te kunnen behouden met zo'n deficit?

Heb je bij wouten trouwens geen lichamelijke 'standaard' waar je aan moet voldoen?
je kan wel een respectvollere term als wouten bedenken ?

Maar om antwoord te geven, ja een sporttest, maar die haal ik netjes.

Dit lijkt me een goede reden? :D

Do you have a huge lordosis and anterior pelvic tilt? If so, you're losing pounds on all your lower body lifts because you don't have appropriate glute involvement.

http://www.t-nation.com/free_online...mance/hips_dont_lie_fixing_your_force_couples
thx
Interessant! IN!

Maar denk je je kracht te kunnen behouden met zo'n deficit?
Nee, zie beginpost

Oeps, overheen gelezen:

Doelstelling : Op 15 december 2013 weeg ik <94 kilogram en ben ik <10% van mijn krachtstats op mijn totaal van de bovengenoemde oefeningen verloren.

Lijkt me redelijk.

Terug
Naar boven