MuscleMeat

De zomer is voorbij, tijd om te cutten. Iets minder groot maar wel fitter !

Oh oke, dacht dat je vorige week wedstrijd had en net begonnen was, brainfart:p succes morgen ;)

Ik heb je voedingsschema in de beginpost even snel doorgenomen. Wat me opvalt is dat je vetinname erg laag is en je eiwitinname weer erg hoog. Met je huidige vetpercentage is 1,5-2xbw aan eiwit ruim voldoende. De rest kan je dan aanvullen met vetten. +-1xbw aan vetten is gewoon prima. Dit zorgt ervoor dat voedsel langer in je maag blijft zitten (betere verzadiging), minder kans op deficiënties en dat je hormoonhuishouding op het lange termijn gewoon goed blijft functioneren. Qua kcal zal je misschien nog iets lager kunnen zitten als het vetverlies niet heel snel verloopt (minder dan een 0,5kg per week).

Succes nog!

• Topic Starter Topic Starter
Thx Victor! Ik ga rekenen

Succes vandaag!

Diaephi, hoe was je wedstrijd gisteren?

tumblr_lh5510vYi61qzaxefo1_500.jpg

Dude, dat je dat hebt onthouden :roflol:

Gisteren dus sterkste limburger gehad, voor verslag en filmpjes zie trainingslog.

Vandaag dus begonnen met cutten, bw=108

Leuk topic. Dit ga ik volgen. Succes.

Wat is dat voor schedel op je kastje?

Massief ben je wel trouwens, wat minder vet zou je wel goed staan. Krijg je nog meer zoentjes op je biceps denk k

Leuk topic. Dit ga ik volgen. Succes.
thx!
Wat is dat voor schedel op je kastje?

Massief ben je wel trouwens, wat minder vet zou je wel goed staan. Krijg je nog meer zoentjes op je biceps denk k

iets wat ik +- 10 jaar geleden op de kermis gewonnen heb en daar toen heb neergezet :) Hier hangen ook nog steeds slingers in de kelder van mijn 12e verjaardag, srs :roflol:

En die kusjes op de biceps doen we het stiekem allemaal voor he ;)

Ga toch maar een sausje verzinnen voor bij die spaghetti met kip, nu doe ik er 3 kwartier over :roflol: en dan heb ik het eindelijk opgegeten en nog steeds epische honger

Bw=107,8

Ga toch maar een sausje verzinnen voor bij die spaghetti met kip, nu doe ik er 3 kwartier over :roflol: en dan heb ik het eindelijk opgegeten en nog steeds epische honger

Bw=107,8

spagetti zonder saus is ook veel te droog man, beetje tomatensaus met water aanlengen en erdoor doen, valt met kcal volgens mij ook nog wel mee als je n beetje pakt met water.

hoi, waar staat je food?

Terug
Naar boven