AndroidHealthClinic

Deadlift ik zo goed:

Vendel

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m88
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
Laatst bewerkt:
ziet er goed uit .
gewoon op letten dat je rug recht blijft .

kan je hoofd wel zien!

als je overeind staat iets meer doorbuigen zegmaar, echt goed overeidn komen voor de rest ziet het er goed uit!

get more weight on the bar! ;)

1) Geen normale DEADlift.
2) Maak eens een filmpje dat het ook daadwerkelijk wat moeite kost om het te tillen, ipv 15kg total.

• Topic Starter Topic Starter
1) Geen normale DEADlift.
2) Maak eens een filmpje dat het ook daadwerkelijk wat moeite kost om het te tillen, ipv 15kg total.

1) Ik wilde heel licht beginnen. Ik lees vaak dat als je het fout doet je een aardige blessure kan oplopen. Dus daarom doe ik het liever 1x licht met een wat mindere kans op een blessure.

2)Het is in totaal 25KG.

3)Als je niet kan helpen, post dan liever gewoon niks. Want aan jou heb ik dus niks.

Laatst bewerkt:
1) Wat is dan een normale deadlift?

Dat je tilt van een dood punt.:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------

1) Ik wilde heel licht beginnen. Ik lees vaak dat als je het fout doet je een aardige blessure kan oplopen. Dus daarom doe ik het liever 1x licht met een wat mindere kans op een blessure.

2)Het is in totaal 25KG.

3)Als je niet kan helpen, post dan liever gewoon niks. Want aan jou heb ik dus niks.

Ok, veel plezier met je 25kg deadlift.

zeker weten dat dat 35kg is? ziet er meer uit als 15kg zoals Moraalridder al zegt

Met een normale deadlift bedoelt hij waarschijnlijk dat je de bar op de grond moet stilleggen tussen elke rep door, vandaar de naam deadlift want je lift een dood/stil gewicht.
Schuin naar boven kijken zal je rugvorm nog wat helpen bij het deadliften

35kg :roflol:
eerder 15kg ja

1) Gebruik schijven met de juiste diameter zodat je startpositie correct is. Nu begin je te laag.
2) Gebruik zwaardere gewichten, het is duidelijk te licht.
3) Zorg ervoor dat de bar tegen je schenen/bovenbenen blijft.

jhwi77.png

je doet hem wel goed hoor, alleen meer gewicht pakken zodat het realistischer wordt :)

hahanice die foto

De beweging is netjes!! Toch goed dat je eerst voor de goede uitvoering kiest boven gewicht, gewicht nu langzaam opvoeren, elke week vooruitgang boeken zal in het begin wel lukken :D Toch respect voor je. Zo zie ik het liever dan iemand die 100kg in het begin pakt en met een kromme rug zijn rug staat te vernken!

scheelt dat je op youtube gewoon die tekstballonnetjes weg kan klikken, gewoon ter informatie :o

Pak wat grotere schijven zodat je niet zo ver naar beneden hoeft te zakken, dat zul je bij een gewone deadlift ook niet doen straks. Doordat je nu zo ver moet zie je ook je kniën te ver naar voren gaan.

het lijkt alsof je je armen naar boven/voor gaan om je knieen niet aan te tikken met een zwaar gewicht zal dit toch anders gaan.

nope ik vind het niks , je zakt te veel met je benen lijkt wel een squat

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

die video van zunnepitte is perfecte uitvoering

Terug
Naar boven