MuscleMeat

Deadlift ik zo goed:

tenen staan te ver naar buiten, probeer je voeten zo te zetten dat ze in dezelfde richtig wijzen als je knieën wanneer je deze buigt.

Best goede uitvoering voor een eerste keer. Niet zoveel mis mee. Het is niet makkelijk om met zo'n laag gewicht te deadliften;) (kleine schijven is verder buigen wat het er wat ongemakkelijk laat uitzien). Zodra je schijven van 20kg erop kunt gooien zal je zien dat het wat makkelijker gaat.

Belangrijk is gewoon die rechte/holle rug en het gewicht niet tillen met je armen.

Zie dat je niet te zwaar gaat, beetje terugzakken in weight kan wonderen doen.

Je borst meer vooruit steken.

Bar dichter bij je lichaam houden.

jhwi77.png

je doet hem wel goed hoor, alleen meer gewicht pakken zodat het realistischer wordt :)

wat een lulkoek verkoop jij hier
dit is toch alles behalve een goede starthouding. zo kun je echt niet goed vanuit je hakken drukken en met goede positie.
als je op je tenen gaat liften gaan je knieën naar de klote

voeten meer naar voren onder de bar, schenen over de bar bij start positie.

chest up, rug arched en dan spanning op de bar (en je lichaam) en pullen

Maak een video met je 1rm-3rm, iedereen kan 25kg met perfecte uitvoering tillen maar met meer gewicht toch zijn rug bollen.

wtf is this shit, serieus man me broertje van 6 lift nog meer
dat ga je toch niet filmen met zulke mini plates

Slechte uitvoering. Je voeten moeten ONDER de bar, maar dat word natuurlijk moeilijk met die mini schijven. Je starthouding lijkt wel een squat. Kont wat meer omhoog. Verder moet de bar dicht langs je benen blijven. Ik snap dat je licht wil beginnen, maar dit is gewoon TE licht. Met deze schijven kun je niet eens fatsoenlijk deadliften. Die stang die je gebruikt in het filmpje (scheelt kwa gewicht alweer met een olympische stang) met aan elke kant 15kg. Dat is redelijk licht en schijven met een fatsoenlijke diameter.

Meer gewicht brah, u mad ?:trollfacex:

Ik zie hier toch duidelijk een squat ???

Ik vind het er goed uit zien. Alleen ik zelf zal hem tussen de herhalingen door even stil op de grond leggen voor een echte deadlift.

Als je je rug ook zo houdt met meer gewicht erop, is het naar mijn mening prima.

Schouders moeten voor de bar zijn, jouw schouders staan ver achter de bar.

jhwi77.png

Je benen zou ik ook wat hoger houden, dus niet zo ver doorzakken.
Lastig te zien zo, maar misschien iets breder staan?

Conclusie: Kont omhoog, rug recht, Borst naar voren/omhoogspannen, bar tegen de schenen, bar heel de beweging langs je lichaam houden, grotere plates, voeten plat op de grond houden net iets breder dan je heupen.

http://www.youtube.com/watch?v=Syt7A23YnpA

/thread

wat een lulkoek verkoop jij hier
dit is toch alles behalve een goede starthouding. zo kun je echt niet goed vanuit je hakken drukken en met goede positie.
als je op je tenen gaat liften gaan je knieën naar de klote

voeten meer naar voren onder de bar, schenen over de bar bij start positie.

chest up, rug arched en dan spanning op de bar (en je lichaam) en pullen

Wtf? Nee man.

[Link niet meer beschikbaar]

Vergelijk die 2 eens...

duh hij heeft er toch te weinig gewicht op, als hij meer gewicht erop had zou hij veel anders staan, duh

Terug
Naar boven