Fitness Seller

Deadliften en squaten

Gunshow

Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
91kg
He,

Ben al een tijd aan het trainen en over het algemeen een 3 x split in de week. Ik heb in al die tijd alleen niet de tijd en moeite genomen om te beginnen met deadliften en squaten. Dit vind ik op dit moment wel erg jammer, want ik besef wel wat voor essentiële oefeningen dit zijn en vandaar dat ik er ook graag aan wil beginnen. Lees dat je het best kunt beginnen onder begeleiding van iemand die er ervaren in is. Dit is echter ook een van de redenen waarom ik er nog niet aan begonnen ben, train altijd alleen en de begeleiding bij ons is ruk. Heeft iemand tips voor me hoe ik ermee kan beginnen in mijn situatie? Of is er prima aan te beginnen in je eentje, niet zeuren dus maar knallen
grinning.gif
?

gewoon beginnen. filmpjes kijken
en filmpjes maken en posten.

en lees starting strenght van Rippetoe, dan ben je al op de helft..

Youtube is je grote vriend, Rippetoe kun je opzoeken op youtube genoeg instructie.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor de reacties, zal ze gelijk gaan bestuderen!!

Squatten en deadliften onderscheidt mannen van jongens:thumbs:.

Youtube is je grote vriend, Rippetoe kun je opzoeken op youtube genoeg instructie.
Hmm heb zowel de filmpjes gekeken als het boek in huis gehaald, maar niks overtopt het boek.. boek gaat dieper in op de juiste techniek + kan je uit het boek ook andere oefeningen leren goed uit te voeren.

• Topic Starter Topic Starter
Zal eens dat boekje regelen. Fimpjes zijn informatief, maar merk wel dat het een tricky oefening is.

gunshow, ik heb het 10 dagen terug besteld via www.amazon.com
je moet dan wel iets van een creditcard hebben maar de bestelling ging heel erg snel.
super tevreden

Terug
Naar boven