MuscleMeat

Deca en schouderblessure

Ik heb eens 10 weken 200 mg deca geinjecteerd bij een schouderblessure waar ik al een half jaar mee liep, de eerste week was mijn blessure verdwenen en is nooit meer teruggekomen, als je het mij vraagt is het een wondermiddeltje.

Maar 1 week is een slecht plan.

hoe reageerde je haan op die 10 weken?....

Dus hij zou eventueel 200 mg kunnen zetten en dit dan 2 weken doen? en dan aankijken hoe het gaat met de blessure?

Punt is dat hij eigenlijk geen deca kuur wil doen, en gehoord heeft dat het zo ook kan.

Bedankt voor alle nuttige reacties!!

Punt is dat je het dan gewoon helemaal niet moet doen. Kijk anders eens naar andere producten die minder belastend zijn. Om je op weg te helpen SAM-e bijvoorbeeld. Is me ooit eens aangeraden door Dr P wel voor een ander doel maar het krijgt momenteel veel goede recensies op het gebied van gewrichtspijn.

Daarnaaast zijn er ook andere anabolica met "dezelfde" positive effecten op spier/pees/gewricht letsels maar die wel minder belastend zijn. Ik ga niet alles voorkauwen omdat ik vind dat je het niet moet doen. Kom er eerst eens achter wat het is (doc/foto/fysio etc), wat de alternatieven zijn en of het je echt waard is.

ben 2 maanden bezig met testo (1mlper week) dus niet echt een zware kuur maar toch 10 kg zwaarder geworden...wil nu deca erbij gaan nemen voor ongeveer 4 weken, ben ik dan gelijk zo erg in war dat ik een nakuur moet nemen en kan ik het beter alleen bij de testo houden wat eigenlijk wel goed resultaat geeft??

ben 2 maanden bezig met testo (1mlper week) dus niet echt een zware kuur maar toch 10 kg zwaarder geworden...wil nu deca erbij gaan nemen voor ongeveer 4 weken, ben ik dan gelijk zo erg in war dat ik een nakuur moet nemen en kan ik het beter alleen bij de testo houden wat eigenlijk wel goed resultaat geeft??

ik begrijp niet echt waarom je voor die 4 weken nog deca zou willen nemen,. nakuur is altijd verstandig..

die deca is om even wat extra te gaan, kan ook 8 weken doen...maar jij bedoelt zeker waarom zou je deca nemen als je toch lekker gaat op alleen testo

4 weken deca is tekort

oke...ik weet dat je tijdens de testo kuur wat hcg kan nemen maar zie zoveel verschillende adviezen over een nakuur dat het een beetje vaag is voor mij dus...als je wat weet

oke...ik weet dat je tijdens de testo kuur wat hcg kan nemen maar zie zoveel verschillende adviezen over een nakuur dat het een beetje vaag is voor mij dus...als je wat weet

HCG tijdens de kuur = geen HCG in de pct
(nooit......... hcg in de nakuur)

4wk 20 mg nolva ed
(evt 1 aro erbij ED)afhankelijk van de soort kuur en duur vd kuur
is voldoende

oke bayla.. dus wel hcg tijdens de kuur van 12 weken testo 1ml per week, en dan 4 wk nolva, thnx !

HCG in de nakuur kanwel,maar dat moet je zeker ook combineren met nolva,beter zelf is dan sromasin,nog beter is arofixen

Terug
Naar boven