Fitness Seller

Deca

newinthegame

Freaky Bodybuilder
Waardering
406
Lengte
1m91
Massa
119kg
Vetpercentage
15%
Even kort vraagje, heb dit al aan wat leden gevraagd maar kreeg niet zulke duidelijke antwoorden.

Ga vanaf feb/maart 30 weken on en wou deca is proberen.

Ben alleen bang voor dat Ellenlange herstel..

Stel ik doe

1-8 400 deca en 750 test
En dan vanaf week 8 laat ik de deca eruit.

Kan ik dan nog veel merken van de deca in men nakuur? 24 weken later..

Uitproberen zou ik zeggen, met 2 weken eerder stoppen hebben meeste mensen er al geen last meer van(scheelt ook van persoon naar persoon, sommigen willen nog wel eens voor een lange tijd last van hebben). Na 24 weken zou ik me er al helemaal geen zorgen om maken. hCG mee laten lopen en test met 100-125 verlagen zou ik je wel aan kunnen aanraden als je je zorgen maakt om herstel.

• Topic Starter Topic Starter
Heb in augustus een 24 weken cycle afgerond met tren en npp erin behalve de laatste 4 weken en ben erg snel hersteld voor men gevoel.

Wil dit alleen ook graag zo houden!

Als het met tren goed gaat zou ik me niet al te veel zorgen maken over deca. Beiden 19-nor en velen hebben toch wel meer last bij het herstellen van tren dan van deca.

Kan ik niet lezen? Je hebt toch pas 1 kuur gedaan of wat?

@newinthegame : nee ga je niet veel meer van merken.

Citeer de zin waaruit dat blijkt. Ik heb nog geen kuur gehad, die komt er aan.

En een beetje vreemd om mij aan te spreken op iets waarvan je weet dat ik gelijk heb. Als ik iets totaal onzinnigs zou zeggen kan ik het nog begrijpen. Dat ik nog niet heb gekuurd wilt niet zeggen dat ik er niks van af weet. Ik heb het dan ook niet eens over mijzelf gehad en erbij vermeld dat het de ervaringen van de meesten zijn.

Nootmuskaatje, waardeer je input wel maar ik heb daar niet zoveel aan..

K ben mensen nodig die beide hebben geprobeert..

@Liempje ervaring hoor ik dus? Wou 750 test en 500 deca proberen als eerste blast. Tren voor het voorjaar/zomer bewaren

Maar wat ik zeg komt van de ervaringen gemiddeld gezien:o. Er zal er altijd wel 1 zijn die echt een shit herstel heeft en ook die er helemaal niks van gemerkt heeft. Elk persoon reageert anders op elk middel, maar gemiddeld gezien heeft men het zwaarder na tren dan deca.

Even kort vraagje, heb dit al aan wat leden gevraagd maar kreeg niet zulke duidelijke antwoorden.

Ga vanaf feb/maart 30 weken on en wou deca is proberen.

Ben alleen bang voor dat Ellenlange herstel..

Stel ik doe

1-8 400 deca en 750 test
En dan vanaf week 8 laat ik de deca eruit.

Kan ik dan nog veel merken van de deca in men nakuur? 24 weken later..

Ga je weinig van merken na 24 weken.

400 mg deca HG norma per week is zeker genoeg. UG moet je tussen de 400-600 mg rekenen. Test op minimum 750 mg per week.

Gyno gevoelig?

Die deca ga je niet meer merken. Tren wel als je daarmee eindigt :D

Tren in de zomer is altijd afzien:( zweten & hijgen ;)

Ga je weinig van merken na 24 weken.

400 mg deca HG norma per week is zeker genoeg. UG moet je tussen de 400-600 mg rekenen. Test op minimum 750 mg per week.

Gyno gevoelig?
Wou dst nieuwe merk is proberen prl. Moet alleen nog ff ervaringen inventariseren..

@Stunna tren heb ik nirt zoveel last van. 14 weken getrend van t voorjaar haha.

Ga het nu alleen nog ff wat harder aanpakken denk ik haha.

Ik ook niet echt. Pas toen ik de carbs naar 1100g per dag gooide had ik wel wat night sweats. Kan me voorstellen dat dit heftig wordt hoog zomer:D

Ben zelf een jaar nonstop on tren geweest. Geen last van sides. Zou alleen niet willen nakuren na zoiets hehe..

tren + deca atm gelukkig blijf ik on anders was het vast geen leuk herstel :o

Maar wat ik zeg komt van de ervaringen gemiddeld gezien:o. Er zal er altijd wel 1 zijn die echt een shit herstel heeft en ook die er helemaal niks van gemerkt heeft. Elk persoon reageert anders op elk middel, maar gemiddeld gezien heeft men het zwaarder na tren dan deca.

Gaat om die metabolieten hea. Die zo lang gangen blijven
Ik ook niet echt. Pas toen ik de carbs naar 1100g per dag gooide had ik wel wat night sweats. Kan me voorstellen dat dit heftig wordt hoog zomer:D

Ben zelf een jaar nonstop on tren geweest. Geen last van sides. Zou alleen niet willen nakuren na zoiets hehe..

Haha jaartje op tren leek mij ook niets :p merk dat ik na een week of 12 net een dobermann word.. haha

En carbs ga ik nu ook eens hoog gooien. Bij mij stond bulk altijd voor bbq en koekjes haha..

Ben er ook achter gekomen wat echte tren is, was van een merk uit Engeland en ben zo dom geweest maar 2 potjes te bestellen toen.. en nu zijn ze op & kan niemand er meer aan komen:@ maar had op 350mg/week meer gains en sides dan op 8/900 van de gebruikelijke merken

Non stop durf ik nog niet aan. Eerst maar is kinderen enz

Laatst bewerkt:
kwa kracht is de combo lekker merk ik alleen het ene moment sta ik vochtig en het andere moment weer niet dat heb ik met alleen tren niet

Terug
Naar boven