Fitness Seller

Deca

Nootmuskaatje: Als je door te lezen het één en ander weet over AS, kan je misschien wat uitleg geven aan beginnelingen die met AS willen starten maar ga je geen antwoorden geven in topics waar gasten die zelf al wat kuren achter de rug hebben, een antwoord verwachten van iemand die er wat ervaring mee heeft en niet van iemand die er minder vanaf weet dan de vraagsteller zelf.

Nootmuskaatje: Als je door te lezen het één en ander weet over AS, kan je misschien wat uitleg geven aan beginnelingen die met AS willen starten maar ga je geen antwoorden geven in topics waar gasten die zelf al wat kuren achter de rug hebben, een antwoord verwachten van iemand die er wat ervaring mee heeft en niet van iemand die er minder vanaf weet dan de vraagsteller zelf.
het is niet alsof mensen die al wat kuurtjes achter de rug hebben automatisch verstand hebben van aas helaas.

Bron? Uiteraard verschilt dit per persoon, zit het toch wel rond 100-125mg test E. Dus ook rekening houdende met het gewicht van de ester. Als je zoiets zegt dan moet je dat ook kunnen onderbouwen.
Kun jij het onderbouwen dat dit zo is? Ik denk het niet. Waar is jou bron? Je hebt dat gewoon van Cools overgenomen.

Nu ontwijk je me alweer. Kom eens met bronnen en keiharde argumenten in plaats van het steeds te ontwijken.

f**k hcg me ballen krimpen niet :fuu:

het is niet alsof mensen die al wat kuurtjes achter de rug hebben automatisch verstand hebben van aas helaas.
Nee, maar zodra je op DBB topics opent met "kuurvoorstellen" die echt helemaal nergens over gaan ga je geen advies geven aan anderen. Punt.

Ik zie niets van bron, ofwel ben ik daar te lomp voor.
Alsjeblieft.

Maar jij weet er dus blijkbaar niet genoeg over. hCG houdt de teelballen bezig, het maakt niet uit hoeveel testo je exogeen toedient. Niet dat je bij 250mg je eigen productie bezig houdt en bij 1g ineens niet meer. Je zet iemand niet op zijn plaats door hem aan te vallen maar door met harde argumenten te komen, en die missen er bij jou.

[Link niet meer beschikbaar]

Nee, maar zodra je op DBB topics opent met "kuurvoorstellen" die echt helemaal nergens over gaan ga je geen advies geven aan anderen. Punt.
Als je even verder leest dan dat je neus lang is zou dat misschien handig zijn voordat je me af gaat kraken.

Mijn voorstel is gewoon theoretisch en daar heb ik bepaalde redenen voor. Zet je leesbril op en lees het grondig door, want in dat topic en ook hier blijkt het toch erg moeilijk te zijn om te lezen.

Ik had het niet alleen over jou hoor, maar over meerdere mensen hier. Maar ik ben wel blij dat je je aangesproken voelt want dat betekent dat mijn boodschap aankomt.

Wat me wel opvalt hier op DBB is dat zodra iemand kritiek krijgt dan moet iedereen maar "beter lezen".

Het is heel simpel, als iemand onzin praat wordt je daarover aangesproken. Als ik zelf iets beweer wat niet waar is dan verwacht ik dat iemand mij verbeterd. Daar sta ik open voor.
Anderen blijkbaar niet...

Mijn god wat levert het lezen van de aas sectie tegenwoordig een shitload irritatie op.
En dan gebruik ik niet eens tren.

dus persoonlijke ervaringen > wetenschappelijk onderzoek? ???

Op gebied van AS heb je duidelijk ook wat praktische ervaring nodig. En zolang AS gebruik niet in grote schaal op mensen word getest, enz. blijft het steeds bij theoretisch onderzoek. Kom nu a.u.b. niet af met die paar onderzoeken op wat mensen met belachelijke lage doseringen AS die ik af en toe eens zien voorbijkomen.

Dus nogmaals. Je hebt UITERAARD wetenschappelijk onderzoek nodig. Enkel is dit niet voldoende om klakkeloos alles aan te nemen op gebied van AS wat volgens de boeken moet werken en hoe dat zou moeten uitdraaien.

Ik had het niet alleen over jou hoor, maar over meerdere mensen hier. Maar ik ben wel blij dat je je aangesproken voelt want dat betekent dat mijn boodschap aankomt.

Wat me wel opvalt hier op DBB is dat zodra iemand kritiek krijgt dan moet iedereen maar "beter lezen".

Het is heel simpel, als iemand onzin praat wordt je daarover aangesproken. Als ik zelf iets beweer wat niet waar is dan verwacht ik dat iemand mij verbeterd. Daar sta ik open voor.
Anderen blijkbaar niet...
Als ik daarover word aangesproken mag het toch wel een beetje volwassen gedaan en onderbouwd worden. Het is niet dat ik iemand ben die zonder ook maar iets in te lezen zomaar met iets komt. Het is een theoretisch mogelijkheid waarvan ik me af vroeg of dat mogelijk is omdat ik er niet veel over kon vinden. Als ik nou zei ik ben nu 5 weken met deze kuur bezig en wat voor nakuur moet ik nemen? Dan zou ik dat nog kunnen begrijpen.

Als ik daarover word aangesproken mag het toch wel een beetje volwassen gedaan en onderbouwd worden. Het is niet dat ik iemand ben die zonder ook maar iets in te lezen zomaar met iets komt. Het is een theoretisch mogelijkheid waarvan ik me af vroeg of dat mogelijk is omdat ik er niet veel over kon vinden. Als ik nou zei ik ben nu 5 weken met deze kuur bezig en wat voor nakuur moet ik nemen? Dan zou ik dat nog kunnen begrijpen.
Hier heb je gelijk in en dat gebeurt inderdaad niet vaak hier.

Daarnaast is het altijd goed om zoveel mogelijk te lezen en ermee bezig te zijn. Maar je weet zelf ook dat er over elk onderwerp wel 10 onderzoeken zijn die elkaar tegenspreken. Leuk, die theorietjes en al die onderzoeken, maar als al die onderzoeken elkaar tegenspreken ga ik toch echt voor de praktijk en zelf dingen ondervinden en uitproberen.

Hier heb je gelijk in en dat gebeurt inderdaad niet vaak hier.

Daarnaast is het altijd goed om zoveel mogelijk te lezen en ermee bezig te zijn. Maar je weet zelf ook dat er over elk feitje wel 10 onderzoeken zijn die elkaar tegenspreken. Leuk, die theorietjes en al die onderzoeken, maar als al die onderzoeken elkaar tegenspreken ga ik toch echt voor de praktijk en zelf dingen ondervinden en uitproberen.
Dat klopt zeker, dat is ook de bedoeling want dan toch reageert elk persoon anders op iets dus zal het nooit hetzelfde als theoretisch zijn. Ik ben ook erg veel bezig met inlezen en verder kijken hoe ik het het beste zou kunnen aanpakken in de toekomst. Alleen wordt dat niet zo gewaardeerd hier en word ik gelijk van alle kanten af gekraakt na een voorstel dat mij wel interessant leek voor mijn doel.

Ik zeg altijd dit: Zolang je een product (AS) niet zelf in je fl**ker hebt gespoten of geslikt hebt dan zwijg je beter! Hoe kan je nu in godsnaam weten wat deca doet als je het nog NOOIT gebruikt heb...
https://en.wikipedia.org/wiki/Cognitive_authority
The fundamental concept of Wilson’s cognitive authority is that people construct knowledge in two different ways: based on their first-hand experience or on what they have learned second-hand from others. What people learn first-hand depends on the stock of ideas they bring to the interpretation and understanding of their encounters with the world. People primarily depend on others for ideas as well as for information outside the range of direct experience. Much of what they think of the world is what they have gained second-hand.

• Topic Starter Topic Starter
Heb ik nog maar 3 reacties gekregen of je van deca langer last houd haha..

Gaat me om dat verhaal van die metabolieten. Lees verhalen van 7/8 maand later nog last hebben vandaar.

Test only beviel me niet zo heb die op 1100 mg geprobeerd en was na 3 weken iets van 11kg zwaarder. Kop is nog nooit zo rond geweest haha.

Dus blijft deca over, aangezien tren pas voor later is

Vocht kun je beperken met voeding, maar neem aan dat je dat wel weet. Of je kunt niet-aromatiserende AAS als mast/primo toevoegen. En deca houdt ook vocht vast he.

• Topic Starter Topic Starter
Vocht kun je beperken met voeding, maar neem aan dat je dat wel weet. Of je kunt niet-aromatiserende AAS als mast/primo toevoegen. En deca houdt ook vocht vast he.

Nee had geen idee.. voeding?

Ff serieus, bulken dan kijk ik niet of ik wat koekjes eet of shoarmatje ofzo. Dit keer was t alleen extreem

Terug
Naar boven