AndroidHealthClinic

Deca

Mierenneuker4life:
NPP is geen deca. Deca is deca. Deca is alleen de naam van de ester van nandrolon en zegt niets over de stof zelf.

Einde bericht.

Duurde nog vrij lang vooraleer dit soort reacties kwamen.

Natuurlijk hecht ik belang aan wat Galen zegt.

het gaat me over de internet experten van tegenwoordig.

Je kan beschrijven, onderzoeken, analyseren hoe melk smaakt en dat aan heel de wereld verkondigen.

Maar zolang je nooit ooit 1 druppel melk gedronken hebt blijft het pure theorie.
De realiteit draait soms anders uit.

Gesproken gelijk nen echte onwetende. Praise your ignorance wa verder

NPP=Deca.
zelfde als zeggen dat tren E een smerig middel is maar tren ace juist heerlijk. Zelfde spul, kortere ester.

kortere ester dus sneller uit je lijf. als mensen verschil merken tussen dezelfde werkzame stof alleen verschil in ester zou dit kunnen komen door verschillende merken en/of verschillende werkelijke dosering?

Duurde nog vrij lang vooraleer dit soort reacties kwamen.

Natuurlijk hecht ik belang aan wat Galen zegt.

het gaat me over de internet experten van tegenwoordig.

Je kan beschrijven, onderzoeken, analyseren hoe melk smaakt en dat aan heel de wereld verkondigen.

Maar zolang je nooit ooit 1 druppel melk gedronken hebt blijft het pure theorie.
De realiteit draait soms anders uit.

In theorie gaan nandrolon en tren ook niet samen. Onlangs toch geprobeerd en was mijn beste kuur ooit zonder
bijwerking :s :)

Mierenneuker4life:
NPP is geen deca. Deca is deca. Deca is alleen de naam van de ester van nandrolon en zegt niets over de stof zelf.

Einde bericht.

Ja, je snapt echter wel wat ze bedoelen;) met deca bedoelen ze nandrolon. NPP is ook nandrolon.

Keertje blasten met npp/tren ace lijkt me wel wat, though :P

Tren en nandro gaat juist prima samen. Gewoon doseringen wat aanpassen;-)

2 gram hormoontjes of meer is sowieso lekker

Terug
Naar boven