- Waardering
- 11.434
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Duurde nog vrij lang vooraleer dit soort reacties kwamen.
Natuurlijk hecht ik belang aan wat Galen zegt.
het gaat me over de internet experten van tegenwoordig.
Je kan beschrijven, onderzoeken, analyseren hoe melk smaakt en dat aan heel de wereld verkondigen.
Maar zolang je nooit ooit 1 druppel melk gedronken hebt blijft het pure theorie.
De realiteit draait soms anders uit.
NPP=Deca.
zelfde als zeggen dat tren E een smerig middel is maar tren ace juist heerlijk. Zelfde spul, kortere ester.
Duurde nog vrij lang vooraleer dit soort reacties kwamen.
Natuurlijk hecht ik belang aan wat Galen zegt.
het gaat me over de internet experten van tegenwoordig.
Je kan beschrijven, onderzoeken, analyseren hoe melk smaakt en dat aan heel de wereld verkondigen.
Maar zolang je nooit ooit 1 druppel melk gedronken hebt blijft het pure theorie.
De realiteit draait soms anders uit.

Mierenneuker4life:
NPP is geen deca. Deca is deca. Deca is alleen de naam van de ester van nandrolon en zegt niets over de stof zelf.
Einde bericht.
met deca bedoelen ze nandrolon. NPP is ook nandrolon.1,4g tren met 1g nandro?Tren en nandro gaat juist prima samen. Gewoon doseringen wat aanpassen;-)
Goodbye sweet hair
Bracht niet zoveel extra vond ik. Deed 500 test 350 ace 350 npp. Na 4 weken npp laten vallen.. kan ooo aan merk gelegen hebbenKeertje blasten met npp/tren ace lijkt me wel wat, though![]()
Bedoel natuurlijk ace en NPP ED
Heb gehoord dat je daar instant super saiyan god mee wordt.