Fitness Seller

Deca

• Topic Starter Topic Starter
kwa kracht is de combo lekker merk ik alleen het ene moment sta ik vochtig en het andere moment weer niet dat heb ik met alleen tren niet
Haha puur vocht of? Heb nu namelijk terwijl ik off ben dat ook. 1ne dag eet ik clean en zie je niets en zoals gister heb ik runderriblappen en gehaktballetjes in saté saus gehad en staat men v-line er knetter hard in. Ben aan t cutten en heb idee dat ik qua vet nu een beetje tussen abs & flabby in zweef.

Ontopic
Vond npp niet echt een meerwaarde aan tren geven eigenlijk.. op 350 iig. Miss 500 tren 500 deca en 1000 test dat dat leuker is

ja puur vocht heb ergens in dat foto topic een foto geplaatst iedere x voor het trainen ben ik een vochtballon na het trainen weer rete hard en de rest van de dag schommelt het :roflol:

En jij kan niet lezen;). Ik praat volgens de ervaringen van de meesten, tuurlijk zijn er uitzonderingen maar die zijn er bij alles.
Jij bent voor niets verlegen. Eén kuurtje, geen ervaring, en doen alsof je er wat van weet. Triestig de jeugd van tegenwoordig. Horen van en hier en daar wat op internet gelezen.

Uitproberen zou ik zeggen, met 2 weken eerder stoppen hebben meeste mensen er al geen last meer van(scheelt ook van persoon naar persoon, sommigen willen nog wel eens voor een lange tijd last van hebben). Na 24 weken zou ik me er al helemaal geen zorgen om maken. hCG mee laten lopen en test met 100-125 verlagen zou ik je wel aan kunnen aanraden als je je zorgen maakt om herstel.
Test met 100-125 verlagen??? 2 weken eerder stoppen ??? Alsof 600mg test per week voor een beter herstel zorgt. En zo'n zaken worden aangeraden door een nietwit met nul komma nul ervaring. Het ergste is dat die gast zich nog verdedigt als hij daarop aangesproken wordt.

Laatst bewerkt:
Ik zeg altijd dit: Zolang je een product (AS) niet zelf in je fl**ker hebt gespoten of geslikt hebt dan zwijg je beter! Hoe kan je nu in godsnaam weten wat deca doet als je het nog NOOIT gebruikt heb...

ach hij bedoeld het goed, denk dat we allemaal in het begin ook al wel dachten dat we het meeste al wisten.

Ik denk dat het meeste wel gezegd is :) ja idd ervaring. Vorige kuur begonnen met deca (500mg), nadien wat dingen veranderd test omhoog naar 1100mg, nog wat para en mast erin. Ben nu 7 weken off, had eerst de 19nor producten laten vallen en nog even door gegaan op 500mg test toen uiteindelijk off. Had "wat" hcg gebruikt tijdens kuur.

Herstel qua libido gaat goed, iets verminderd tov 2gr aas maar dat is niet gek. Totaal geen motivatie dip in de gym oid.

Edit: ow ja was ergens eind juni on gegaan

Ik zeg altijd dit: Zolang je een product (AS) niet zelf in je fl**ker hebt gespoten of geslikt hebt dan zwijg je beter! Hoe kan je nu in godsnaam weten wat deca doet als je het nog NOOIT gebruikt heb...

Alle wetenschappers die aas bestuderen zwijgen beter over hun kennis dus ? :roflol:

Alle wetenschappers die aas bestuderen zwijgen beter over hun kennis dus ? :roflol:
Wel als je niets zelf hebt gedaan OF meerdere mensen het van dicht bij hebt meegemaakt die het deden..

Voor zo ver ik weet bestudeer je de stof, niet wat het doet op 1000 of 5000mg..

Test met 100-125 verlagen??? 2 weken eerder stoppen ??? Alsof 600mg test per week voor een beter herstel zorgt. En zo'n zaken worden aangeraden door een nietwit met nul komma nul ervaring. Het ergste is dat die gast zich nog verdedigt als hij daarop aangesproken wordt.

Dus jij laat deca altijd net zo lang doorlopen als test? Als je hCG mee laat lopen zul je sneller herstellen. hCG staat gelijk aan 125mg test dus kun je dat idd verlagen. Volgens mij weet jij er zelf niet zo veel van, of wel?

Ik mag dan wel nul komma nul ervaring hebben maar ik lees elke dag urenlang ervaringen van anderen, tips van o.a. @Cools & @Galen en die zullen het daar ook wel mee eens zijn. Het is niet altijd degene die het meeste spuit die het meeste weet;). Genoeg mensen die AAS gebruiken zonder er ook maar iets van af te weten.

Jij bent voor niets verlegen. Eén kuurtje, geen ervaring, en doen alsof je er wat van weet. Triestig de jeugd van tegenwoordig. Horen van en hier en daar wat op internet gelezen.

De jeugd van tegenwoordig? Je bent toch geen 80 man. Kom eens met argumenten in plaats van mij een beetje aanvallen, kinderachtig.

@Galen fl**ker op met je boek je weet er niks van!!11

Duurde nog vrij lang vooraleer dit soort reacties kwamen.

Natuurlijk hecht ik belang aan wat Galen zegt.

het gaat me over de internet experten van tegenwoordig.

Je kan beschrijven, onderzoeken, analyseren hoe melk smaakt en dat aan heel de wereld verkondigen.

Maar zolang je nooit ooit 1 druppel melk gedronken hebt blijft het pure theorie.
De realiteit draait soms anders uit.

Je kan beschrijven, onderzoeken, analyseren hoe melk smaakt en dat aan heel de wereld verkondigen.

Maar zolang je nooit ooit 1 druppel melk gedronken hebt blijft het pure theorie.
De realiteit draait altijd anders uit. Praktisch zal het nooit zo simpel en perfect als theoretisch gaan. Ik heb genoeg ervaringen van mensen gelezen, de een heeft echt een enorm slecht herstel op deca maar niet op tren, merendeels heeft het andersom.

Het is gewoon kijken hoe het werkt op jezelf, iedereen kan dan wel hun eigen ervaring zeggen maar dat hoeft niet hetzelfde te zijn bij jezelf. Het is gewoon kijken wat het beste bij je werkt en risico's nemen, misschien werkt het erg goed en heb je helemaal nergens last van of misschien andersom. Dan weet je dat voor de volgende keer.

Dus jij laat deca altijd net zo lang doorlopen als test? Als je hCG mee laat lopen zul je sneller herstellen. hCG staat gelijk aan 125mg test dus kun je dat idd verlagen. Volgens mij weet jij er zelf niet zo veel van, of wel?

Ik mag dan wel nul komma nul ervaring hebben maar ik lees elke dag urenlang ervaringen van anderen, tips van o.a. @Cools & @Galen en die zullen het daar ook wel mee eens zijn. Het is niet altijd degene die het meeste spuit die het meeste weet;). Genoeg mensen die AAS gebruiken zonder er ook maar iets van af te weten.
Er is maar één persoon die beweert dat 500iu hcg gelijk staat aan 125mg test en ten tweede (als dat toch zo zou zijn) moet je 500iu hcg niet vergelijken met 500iu hcg in combinatie met 600mg testosteron. Dacht je nu echt dat die 500iu hcg ervoor gaat zorgen dat je lichaam nog eens extra 125mg testosteron gaat aanmaken als je al 600mg testosteron neemt. Dat hcg laten meelopen in je kuur nodig is, dat weet iedereen in de AS sectie.

De jeugd van tegenwoordig? Je bent toch geen 80 man. Kom eens met argumenten in plaats van mij een beetje aanvallen, kinderachtig.
Schoenmaker blijf bij je leest. Meer moet ik niet zeggen. Ik ben geen 80 maar trainde wel al toen jij pas geboren was of misschien zelf nog niet. Ik val je niet aan maar ik zet je gewoon op je plaats.

Er is wel degelijk een verschil tussen iemand (Galen, die het voordeel heeft om intelligenter te zijn dan de gemiddelde mens) die geen praktijkervaring heeft, maar wel al jarenlang op een wetenschappelijke manier met AS bezig is en wel een soort ervaring heeft door anderen te begeleiden en iemand (Nootmuskaatje) die wat info op forums klakkeloos overneemt en dan denkt dat hij het ook eens gaat uitleggen. Cools is een geval apart. Hij weet ook veel en is daar ook serieus mee bezig maar vertelt toch ook zaken die niet waar zijn. Beweren dat 500iu hcg gelijk staat aan 125mg testosteron toedienen is een toch wat simpele conclusie en zeggen dat je testosteron verhogen met een paar nmol/L dmv een testbooster voor meer spiergroei gaat zorgen, klopt ook niet en in zijn topic over het androgene oestrogene dilemma is het toch ook wat minder simpel dan dat hij het voorstelt alhoewel zijn redenering wel juist is.

Er is maar één persoon die beweert dat 500iu hcg gelijk staat aan 125mg test en ten tweede (als dat toch zo zou zijn) moet je 500iu hcg niet vergelijken met 500iu hcg in combinatie met 600mg testosteron. Dacht je nu echt dat die 500iu hcg ervoor gaat zorgen dat je lichaam nog eens extra 125mg testosteron gaat aanmaken als je al 600mg testosteron neemt. Dat hcg laten meelopen in je kuur nodig is, dat weet iedereen in de AS sectie.

Maar jij weet er dus blijkbaar niet genoeg over. hCG houdt de teelballen bezig, het maakt niet uit hoeveel testo je exogeen toedient. Niet dat je bij 250mg je eigen productie bezig houdt en bij 1g ineens niet meer. Je zet iemand niet op zijn plaats door hem aan te vallen maar door met harde argumenten te komen, en die missen er bij jou.

Use of hCG in these patient mimics the effect of LH by binding to LH receptor which in turn activate the cyclic AMP cascade and finally resulting in the synthesis of testosterone which is primary hormone for the spermatogenesis. Thus hCG results in the increased level of testosterone which in turn potentiate the spermatogenesis. Significant increase is seen with initial level of 4.17ng/ml and then rising to 10.35ng/ml in four month of hCG treatment. In the study four patients had initial semen count >30 million/ml, however they were unable to fertilize the ova of their partner for the past 13-15 month of their marriage.
[Link niet meer beschikbaar]

dus persoonlijke ervaringen > wetenschappelijk onderzoek? ???

Er is wel degelijk een verschil tussen iemand (Galen, die het voordeel heeft om intelligenter te zijn dan de gemiddelde mens) die geen praktijkervaring heeft, maar wel al jarenlang op een wetenschappelijke manier met AS bezig is en wel een soort ervaring heeft door anderen te begeleiden en iemand (Nootmuskaatje) die wat info op forums klakkeloos overneemt en dan denkt dat hij het ook eens gaat uitleggen. Cools is een geval apart. Hij weet ook veel en is daar ook serieus mee bezig maar vertelt toch ook zaken die niet waar zijn. Beweren dat 500iu hcg gelijk staat aan 125mg testosteron toedienen is een toch wat simpele conclusie en zeggen dat je testosteron verhogen met een paar nmol/L dmv een testbooster voor meer spiergroei gaat zorgen, klopt ook niet en in zijn topic over het androgene oestrogene dilemma is het toch ook wat minder simpel dan dat hij het voorstelt alhoewel zijn redenering wel juist is.

Bron? Uiteraard verschilt dit per persoon, zit het toch wel rond 100-125mg test E. Dus ook rekening houdende met het gewicht van de ester. Als je zoiets zegt dan moet je dat ook kunnen onderbouwen.

Terug
Naar boven