Antisocial
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 277
Ga me pik zuigen, schandknaap.
En sterf lekker aan AIDS, 3 generaties van inteelt dat je bent. 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En sterf lekker aan AIDS, 3 generaties van inteelt dat je bent. 
Ga me pik zuigen, schandknaap.En sterf lekker aan AIDS, 3 generaties van inteelt dat je bent.
![]()
Ja zoon?, Wat betekent dat teken?? Zie het al voor me 

Dat betekent dat jij je (terecht) schaamt voor deze tattoo?
Hhahaha
'Papa...Ja zoon?, Wat betekent dat teken?? Zie het al voor me
SCHAAM JE IDIOOT
ps. Vriendjes worden ??![]()
t is een symbool wat je graag doet. T is beter dan al die waardeloze k*t tribals

Uiteraard heeft meneer deze op 20 jarige leeftijd laten zetten
God jonge denk toch eens na man.....JE STAAT KATS VOOR LUL![]()

have fun eveyrbody , dit feest is niet voor mij weggelegd. Sfeer is ver te zoeken op de main > epic fail dagjesmensen. Tentjes zijn gezelliger. pak liever decibel.
True. Daarom vertoeven in de blue en purple.Have fun eveyrbody , dit feest is niet voor mij weggelegd. Sfeer is ver te zoeken op de main > epic fail dagjesmensen. Tentjes zijn gezelliger. Pak liever Decibel.

Ja is té erg voor woorden.. sta ik daar lekker te stampen met me maten vorig jaar , kijk beetje om me heen , NIEMAND GAAT LOOSTrue. Daarom vertoeven in de blue en purple.
Mainstage vol dagjesmenseng die de hele dag stilstaan.![]()
. Toen maar naar de tentjes gegaan , er is altijd wel een gouden regel maar niet overal en dat is dat meestal rechtsvoor bij de dj booth of linksvoor staan vrienden groepjes die al jaren liefhebber zijn en in de scene zitten enzo en er flink op los raggen! Das ****ing gezellig
. Maar als je ergens staat en je hebt dagjesmensen om je heen pff... not cool man
. Decibel begint er ook al op te lijken maar dat feest vind ik gewoon veel bruter dan Defqon , Decibel is wat rauwer. Qlimax en Defqon spannen de kroon wat betreft internationaal gehalte en dagjesmensen. Naar die feesten ga ik dus nooit meer. Q-Base is de shit , net als Loudness of Hardbass. Inqontrol was ook vet maar helaas word dat niet meer georganiseerd.