AndroidHealthClinic

Defying the odds!

Hey Jasonxan,

Ik zou geen Alpro Soya Light kopen. In Light spullen zitten altijd van die chemische troepjes, is dus niet aan te raden.

's Ochtends zou ik lekker een bakje brinta met magere melk en een appeltje nemen als ik jou was.

's Avonds na het trainen geen Kh's meer, maar dat nam je al niet dus dat is goed :thumb:

Beter is ook dat je i.p.v. pistoletjes, gewoon volkoren boterhammen neem met wat kipfilet/kalkoenfilet/zalm/tonijn of ei.

Dit zijn wat tips die je wel een beetje verder op gang kunnen helpen denk ik.

Mvg.

• Topic Starter Topic Starter
Thnx Marco!

Update:

Gisteren de normale cardiosessie gehad.

Fiets Cardio programma hartslag 154 : 221 Kcal
Cross Cardio programma hartslag 154 : 516 Kcal
------------------------------------------------
Totaal : 737Kcal

Vanmorgen eerst drie kwartier gejogged op een rustig tempo, zonder te ontbijten alleen wat water gedronken voor vertrek. Daarna ontbeten (zie foto). Na anderhalf uur naar de sportschool gegaan voor de reguliere cardio:

Fiets Cardio programma hartslag 154 : 231 Kcal
Cross Cardio programma hartslag 154 : 496 Kcal
------------------------------------------------
Totaal : 727Kcal

Gisteren nacht wel wat gezondigd. 1 whiskey/sprite, 1 mojito en een ander coctailtje op :)

Morgen laatste dag voor deze week, dan heb ik mijn allereerste week volgehouden :D

Ontbijtje van vanmorgen:
3 plakjes roggebrood (half biologisch tarweroggebrood)
4 plakjes kipfilet naturel
1 appel
1 glas magere melk

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tot morgen!

Hey Jason,

Ziet er weer netjes uit hoor. Knap dat je alles nog steeds zo zorgvuldig bijhoudt. Dat mag je mij ook eens leren. Het moet je elke keer toch wel even wat tijd kosten.

Het eten ziet er goed uit. Je kan als je s'nachts wat gedronken hebt voor het slapen gaan proberen nog wat te eten. Dan haal je je lichaam uit die katabole toestand (spierafbraak). Dat is wat gunstiger voor je als je het kan opbrengen.

Succes!

Ps.: Klein beetje curry/ ketchup op de kip is voor mij een grote hulp. Anders is het wat droog.

Bedankt voor de tips Neonak.

Dus je bedoelt een appeltje ofzo pakken nadat je hebt gedronken, voor het slapen gaan?

Verder heb ik na het joggen zon trek dat zelfs die droge boterhammen met een plakje kip er heerlijk uitzien. Ik eet ze gewoon zo op, en gooi er melk achter.

Daarnet nog twintig minuutjes op een vlot tempo gefietst, en daarna nog tien minuten rustig gejogged. Was nog tijd voor en kon direct even iets bij een vriend oppikken.

Daarna water gedronken, half literflesje.

update:
Vandaag weer gefietst van Rotterdam naar Hekelingen totaal 70minuten. Grove schatting: 460Kcal (hometrainer 30 min 220Kcal)

Daarna krachttraining borst, uur intensief getraind.
Later zal ik daar meer over vertellen, zit nu op m'n iPhone.

Lekker productieve dag :)

Poeh, zwaar dagje vandaag.

Krachttraining: Schouders
6 oefeningen in totaal uurtje bezig geweest.

Cardio:
Fiets 30 minuten cardioprogramma hartslag 154: 272Kcal
Cross 30 minuten cardioprogramma hartslag 154: 486Kcal
-------------------------------------------------------
Totaal: 758Kcal

In totaal twee uurtjes bezig geweest.
Schouders trainen was pittig zeg, niet zo pittig verwacht.
Nu ff douchen en daarna direct onder de veren.

Morgen weer een dag ... W00t!

Net thuis, vandaag alleen cardio gedaan. Gaat steeds makkelijker, maar iedere dag cardio begint wel een impact te hebben op mijn lichaam .... wat een positief iets is :D

Fiets 30 minuten fatburnprogramma hartslag 125: 165Kcal
Cross 30 minuten cardioprogramma hartslag 154: 509Kcal
Fiets 30 minuten fatburnprogramma hartslag 125: 161Kcal
-------------------------------------------------------
Totaal: 835Kcal

Morgen staat krachttraining op het programma, rug. Daarna uur cardio.
Ik ben nu een week bezig en ik moet zeggen dat ik me totaal anders voel. Ik voel me lichter/gezonder/minder zwaar. Moeilijk in woorden te bevatten maar ik denk, doordat ik nu eindelijk gezond en met regelmaat eet en iedere dag beweeg, dat ik me daarom beter voel. Buikje begint minder te worden, de weegschaal laat dat nog niet zien maar ik voel het gewoon als ik de zwembandjes vastpak.

Progress!! W00T!

Yep, ik ken het gevoel. Als je van een periode van totale inactiviteit komt dan is het gevoel dat je hebt na een paar weken terug beginnen te sporten fantastisch. Je hebt meer energie, je voelt je beter in je vel etc...

Doordoen hé ;)

Yep gaan we zeker mee door!

Helaas werd mij de mond gesnoerd, afgelopen donderdag werd ik plots geveld door een flinke griep. Vanaf donderdag eigenlijk niets gedaan aan extra beweging of krachttraining. Vandaag heb ik een stukje gewandeld langs de kade, kilometertje of drie in totaal. Ik ben inmiddels weer terug (denk ik). Voel me in ieder geval weer beter. Ik heb dit weekend wel op mijn eten gelet. Ik merk dat ik minder honger heb tussendoor, en wanneer ik eet eet ik minder dan wat ik gewend ben.

Er ligt hier in de kast nog wel een emmertje met snoepgoed waar ik tot nu toe in twee weken eenmaal wat snoep uit heb gepakt. De rest van de zoetigheid en vettigheid (chips, chocola etc.) had ik inmiddels al weggegeven :D

Morgen staat krachttraining en cardio weer op het programma. Heb er zin in, baalde er letterlijk van dat ik niets kon doen de afgelopen dagen. Hoop dat ik mij morgen ook nog beter voel dan vandaag.

To be continued dus ...

Ga ervoor he kerel en af en toe een snoepje is geen kwaad.

Gisteren kracht en een korte cardiosessie.
Kracht was rug, in totaal vijf oefeningen, duurde een uurtje.
Daarna Crosstrainertje gepakt, half uurtje op Fat Burn programma hartslag 127. Opbrengst van de cardio is een kleine 448Kcal.

Vandaag staan benen op het programma met daarna een uur intensief cardio.

Gisteren was ik nog niet helemaal hersteld, beetje snotterig nog en ademen tijdens cardio ging nog niet helemaal lekker. Vandaag voel ik me weer fitter en denk ik dat we dat uurtje cardio gaan pakken.

Groeten,

J

Cardio gaat vlot vallen er flessen zweet uit alsje cardiooot :p?

ik denk dat het veilig is om te zeggen dat ik flink zweet als ik ongeveer op de helft van de cardiosessie ben. Eenmaal klaar dan lijkt het letterlijk alsof ik net uit de douche kom.

Het lekkerste komt pas als je na de training lekker op de bank zit, voldaan gevoel :)

zweetdagje vandaag, anderhalf uur cardio:

Fiets fatburning prog. 30min Hartslag 125: 175
Cross cardio prog. 30min hartslag 154: 478
Fiets cardio prog. 30min hartslag 154: 255
--------------------------------------------------------
Totaal: 908Kcal

Laatst bewerkt:
Vandaag alleen schouders gedaan, zwaar zwaar zwaar!

Yep, ik weet nog niet hoe ze heten maar ik zal morgen een en ander ff op een rijtje zetten.

Gisteren, vrijdag 31/10/2008, anderhalf uur cardio gehad, was pittig:

Fiets Fatburn programma hartslag 125: 176
Cross Cardio programma hartslag 154: 483
Fiets Cardio programma hartslag 154: 229
---------------------------------------------
Totaal: 888 Kcal

Terug
Naar boven