XXL Nutrition

Defying the odds!

In de stickies hier staan wel links naar sites waar alle oefeningen beschreven worden, dan kan je opzoeken hoe ze heten. Wel makkelijk, ook om inspiratie op te doen voor andere oefeningen.

Hoe gaat het nu verder met de vooruitgang?

• Topic Starter Topic Starter
Yep daar was ik al aan het kijken, thnx.

Vooruitgang gaat volgens mij wel goed. Ik voel me in ieder geval lekker in mijn vel, beter als voorheen, veel meer energie. Ik heb minder trek tussendoor en de wetenschap dat ik dagelijks gezond eet voegt ook toe aan dat fijne gevoel. Heb een weegschaaltje gekocht van Terraillon om dagelijks eens op te staan. Volgens dat weegschaaltje is mijn ideale gewicht 87 KG. Weet niet in hoeverre dat aansluit wat in de regel een normaal gewicht is voor iemand van 28 met een lengte van 183 cm.

Ik ben nu zo'n 2,8 kilo afgevallen. Op 13 december gaan we mijn vetpercentage weer meten, de laatste meting liet een percentage van 30% zien. Ik merk nu al dat het zwembandje minder is geworden, nog ruimmm een maand te gaan tot de volgende vetmeting dus ik heb er vertrouwen in :)

Ik ben wat betreft de krachttraining nog niet waar ik wil zijn. Ik heb nog niet eerder met gewichten gewerkt, en ik merk dat ik moeite heb met gewichten, met name schouders valt me zwaar. Op advies van mijn trainingspartner pak ik het heel rustig aan, blessures is het laatste waar ik op zit te wachten. Cardio gaat goed en ik zit wat dat betreft er lekker in.

Morgen ga ik een wokpan oppikken met wat extra keukengerei om wat te varieren met koken. Ben me nu aan het verdiepen in wat variaties wat eten betreft, gezond eten hoeft niet te betekenen dat het niet lekker hoeft te zijn.

Cheers,
J.

Deze week was een drukke. Door het trainen heb ik minder tijd voor andere dingen, waardoor vooral de avonden krap krap zijn wat vrije tijd betreft. Still going strong in ieder geval.

Het weegschaaltje geeft aan dat ik in de ochtend in nuchtere toestand 103,2 kilo weeg. Eerste opmerking gekregen van iemand die het was opgevallen dat ik "afgevallen" ben.

:)

Helaas nog niet toegekomen aan het opsommen en omschrijven van de krachtoefeningen. Ik houd ze wel bij en heb opgeschreven wat ik train en hoeveel KG, dat zijn een soort vodjes waar ik op noteer wanneer ik in de gym ben. Zal dat zo spoedig mogelijk uitwerken op de computer en dan hier posten.

Morgen weer pittige cardio dag op agenda staan.
Cheers, en een goed weekend voor iedereen!

J.

ps: beginpost upgedate

Laatst bewerkt:
Succes gozer!

succes beest! :)

goed dat je wat vet kwijt raakt! Nu naar de gym!

Thnx heren.
Vandaag een stevige krachttraining gedaan. We hebben borst/biceps/triceps gehad. Morgen ongetwijfeld spierpijn. Daarna een half uur cardio op de crosstrainer, cardio programma hartslag op 154. Dat leverde een verbranding van 479 kcal op.

Morgen trainen we rug en een uur cardio.

Vandaag drie kwartier krachttraining, rug.
Daarna twee keer een half uur cardio:

Crosstrainer cardio programma hartslag 154: 489Kcal
Fiets cardio programma hartslag 154: 226Kcal

Morgen schouders en wederom cardio.

Terug
Naar boven