Yep daar was ik al aan het kijken, thnx.
Vooruitgang gaat volgens mij wel goed. Ik voel me in ieder geval lekker in mijn vel, beter als voorheen, veel meer energie. Ik heb minder trek tussendoor en de wetenschap dat ik dagelijks gezond eet voegt ook toe aan dat fijne gevoel. Heb een weegschaaltje gekocht van Terraillon om dagelijks eens op te staan. Volgens dat weegschaaltje is mijn ideale gewicht 87 KG. Weet niet in hoeverre dat aansluit wat in de regel een normaal gewicht is voor iemand van 28 met een lengte van 183 cm.
Ik ben nu zo'n 2,8 kilo afgevallen. Op 13 december gaan we mijn vetpercentage weer meten, de laatste meting liet een percentage van 30% zien. Ik merk nu al dat het zwembandje minder is geworden, nog ruimmm een maand te gaan tot de volgende vetmeting dus ik heb er vertrouwen in
Ik ben wat betreft de krachttraining nog niet waar ik wil zijn. Ik heb nog niet eerder met gewichten gewerkt, en ik merk dat ik moeite heb met gewichten, met name schouders valt me zwaar. Op advies van mijn trainingspartner pak ik het heel rustig aan, blessures is het laatste waar ik op zit te wachten. Cardio gaat goed en ik zit wat dat betreft er lekker in.
Morgen ga ik een wokpan oppikken met wat extra keukengerei om wat te varieren met koken. Ben me nu aan het verdiepen in wat variaties wat eten betreft, gezond eten hoeft niet te betekenen dat het niet lekker hoeft te zijn.
Cheers,
J.