AndroidHealthClinic

Demian zo snel mogelijk buff logje

Bezoekers in dit topic

Dan wat? Hoe bedoel je dat? Ik snap ook wel dat dieper squatten minder gewicht is ;p

ja ok, maar daarom is het ook belangrijk dat je gewoon altijd je squats doet, anders raak je uit verhouding, en chicken legs. en zo maak je je deadlift ook een stuk moeilijker.
 
ja ok, maar daarom is het ook belangrijk dat je gewoon altijd je squats doet, anders raak je uit verhouding, en chicken legs. en zo maak je je deadlift ook een stuk moeilijker.

Benen gaan het hardst van allemaal :)

Ja kan denk wel al 1x100 doen maar wil er toch een setje van maken. En squat btw ook stukkie onder par ;)

Ik deadlift meer :trollface:
 
Idd, in 4 weken gaat je DL met 20kg omhoog zonder techniek te verzwakken :thumb:
 
ja ik wilde eigenlijk niet eens over techniek beginnen met een dl van 160
 
Idd, in 4 weken gaat je DL met 20kg omhoog zonder techniek te verzwakken :thumb:

Dit was de deadlift die nog stond van maand geleden... Die 160 had ik al getrokken VOOR ik problemen kreeg met mijn rug ???

Goed opgelet.
 
je moet niet zo simpel denken man :roflol:
 
En alsnog heb ik geen techniek filmpjes gezien :D
 
Dit was de deadlift die nog stond van maand geleden... Die 160 had ik al getrokken VOOR ik problemen kreeg met mijn rug ???

Goed opgelet.
Ow nee, dan zal je het wel niet daardoor komen.
 
Haters gonna hate
 
Snap er geen reet van, ik bulk, kom aan, word groter, vp daalt langzaam en krijg steeds meer aders.

Dit heb ik dus nog nooit gehad:


Legs gaan ook goed (voor iwj :kiss: )
Begin nu ook sts aderen in mijn benen te zien.... hoe dan?


ImageUploadedByTapatalk1339577106.756543.jpg


ImageUploadedByTapatalk1339577132.321680.jpg
 
Misschien doordat je gewoon even droog blijft maar wat gespierder word:)?
 
Dacht ik maar hetzelfde over mijn lichaam als jij over jouwes...:(
 
dat is alleen geen 12%
 
Nee ik sta denk ik op 12% en ik heb toch echt dubbel zoveel aders op me armen en me benen hebben ook al de cuts.
 
Back
Naar boven