xCOCONUT
Cool Novice
- Waardering
- 1
Ik ben al 1,5 jaar depressief en ik krijg mezelf niet uit de depressie.
wil heel graag bodybuilding gaan doen, maar ik faal keer op keer met mijn dieet..
work outs gaan gewoon goed. Ik ga consequent trainen.
Ik heb wat spier opgebouwd, maar niet met clean bulk schema..
Ik voel me echt depressief dat ik deze afgelopen 1,5 jaar amper resultaten heb geboekt,
ik had mezelf helemaal voorgenomen om bodybuilding te gaan doen..
maar ik bedenk iedere keer rare dingen:
* mensen vinden bb voor vrouwen raar
* ik word gezien als obsessief als ik mijn dieet volg
* mensen zien dat ik geen progressie heb geboekt
Ik heb vaak spanningen die ik vast houd in mijn onderbuik, met angstige gedachtens zoals faalangst omdat ik niet in mijn schema's geloof ofz.
Veel mensen weten dus ook dat ik bb doe, maar niet dat ik mijn schema niet goed volg..
dus ik denk dat iedereen me uitlacht..
Door die angst en spanningen veroorzaken cortisol en dan ga ik weer meer eten.. vaak eetbuien -.- ( niet extreem ongezond junk food maar wel veel eten )
ik ben het zo zat. ik wil zo graag bodybuilding doen.
Maar ik haat het hoe ik eruit zie, veel te hoog vp (25%), misschien vinden jullie van niet.. maar ik ben niet tevreden en ik wil heel graag naar 17%.
ik heb een boulimia/binge eat verleden.. en ben nu half jaar in therapie en overgeven doe ik zoiezo al niet meer.. maar die binge eat is soms nog wel een probleem en dat staat mijn cutfase natuurlijk enorm in de weg
hoe moet ik omgaan met emoties/gevoelens die stress veroorzaken, zonder dat ik ga eten?
hoe moet ik omgaan met honger?
hoe doen jullie dat jezelf accepteren, terwijl je eigenlijk een lager vp wilt?
wil heel graag bodybuilding gaan doen, maar ik faal keer op keer met mijn dieet..
work outs gaan gewoon goed. Ik ga consequent trainen.
Ik heb wat spier opgebouwd, maar niet met clean bulk schema..
Ik voel me echt depressief dat ik deze afgelopen 1,5 jaar amper resultaten heb geboekt,
ik had mezelf helemaal voorgenomen om bodybuilding te gaan doen..
maar ik bedenk iedere keer rare dingen:
* mensen vinden bb voor vrouwen raar
* ik word gezien als obsessief als ik mijn dieet volg
* mensen zien dat ik geen progressie heb geboekt
Ik heb vaak spanningen die ik vast houd in mijn onderbuik, met angstige gedachtens zoals faalangst omdat ik niet in mijn schema's geloof ofz.
Veel mensen weten dus ook dat ik bb doe, maar niet dat ik mijn schema niet goed volg..
dus ik denk dat iedereen me uitlacht..

Door die angst en spanningen veroorzaken cortisol en dan ga ik weer meer eten.. vaak eetbuien -.- ( niet extreem ongezond junk food maar wel veel eten )
ik ben het zo zat. ik wil zo graag bodybuilding doen.
Maar ik haat het hoe ik eruit zie, veel te hoog vp (25%), misschien vinden jullie van niet.. maar ik ben niet tevreden en ik wil heel graag naar 17%.
ik heb een boulimia/binge eat verleden.. en ben nu half jaar in therapie en overgeven doe ik zoiezo al niet meer.. maar die binge eat is soms nog wel een probleem en dat staat mijn cutfase natuurlijk enorm in de weg

hoe moet ik omgaan met emoties/gevoelens die stress veroorzaken, zonder dat ik ga eten?
hoe moet ik omgaan met honger?
hoe doen jullie dat jezelf accepteren, terwijl je eigenlijk een lager vp wilt?