- Waardering
- 6.179
- Lengte
- 1m84
Waar slaat dit nou weer op.
Hoeveel mensen hier houden zich 100% strict aan een schema het hele jaar door? Nog geen 1%. Genieten moet ook kunnen. En je aan een voedingsschema houden is alles behalve makkelijk, anders zag je veel meer gespierde buffels in de sportschool en had iedereen zijn droomlichaam.
Het trainen vind ik 10x makkelijker dan mij aan me voeding te houden.
Leuk dat het trainen vrijwel nutteloos is zonder de voeding daarbij.
Overigens vind ik je redenering van de depressie vrij apart.
Je bent depressief dóór het sporten?
Ik vind het een beetje apart, weet je zeker dat je hier over een depressie heeft en niet gewoon radeloos zijn op je sport?
Alles is redelijk simpel;
Zit je in een depressie (Hopelijk om meerdere achterliggende redenen)
Zoek contact op met een dokter, praat erover. Je zult dan doorgestuurd worden naar het GGZ.
Daar zul je verschillende gesprekken, trainingen, hulp, eventueel medicatie zoals anti depresiva krijgen toegedient.
Zit je gewoon in een sport dillema, kan ik helaas alleen bot, en kortaf zijn.
Niet zeuren, als het train- en voedingschema hier is gepost en mensen die er verstand van hebben en gereageert hebben dat het goed is.
Gewoon niet twijfelen, gewoon doen. Ookal twijfel je, gewoon doen. Het minstens 1 maand volhouden.
Puur aan je voedingschema houden, puur aan je trainingschema houden.
Je wilt het toch? Of niet?
Als je het wilt waarom geef je dan steeds op. Dan ben je gewoon niet gemotiveerd genoeg.
+Als je een dag keiveel vreet, boeie. Ga even een stuk hardlopen of doe wat om toch nog wat extra calorieen te verbranden.
Houd een iets langer tekort aan de aankomende dagen.
Als je problemen gaat maken van problemen die er eigenlijk niet zijn, en zo makkelijk zijn op te lossen kom je nergens.
Gewoon aan je voeding en training schema is oke. Af en toe cheaten is oke.
Door eens in de week te cheaten verknal je écht niet alle vooruitgang.
Laatst bewerkt:

Waar slaat dit nou weer op.