Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar hoe motiveren jullie jezelf?
ik bedoel
als je jezelf niet aantrekkelijk vind?
ik heb al 500x gefaald met me dieet,
maar ik wil in mezelf geloven en op mezelf vertrouwen..
maar vertrouwen komt pas na mate de tijd ik dag in,dag uit me consequent aan me voedingsschema hou??
Simpel dat is je motivatie, als je in die spiegel kijkt en denkt dit kan toch gewoon niet, of je hebt punten met je lichaam die je gewoon wilt veranderen.maar hoe motiveren jullie jezelf?
ik bedoel
als je jezelf niet aantrekkelijk vind?
ik heb al 500x gefaald met me dieet,
maar ik wil in mezelf geloven en op mezelf vertrouwen..
maar vertrouwen komt pas na mate de tijd ik dag in,dag uit me consequent aan me voedingsschema hou??
Ik heb zelf een bochel en dat geeft me soms een goblin achtige uitstraling. Jaren geleden werd ik door collega's gekscherend "Notre Dame" genoemd. Je moet leren schijt aan mensen te krijgen. Misschien kan je huisarts je antidepressiva voorschrijven als je al anderhalf jaar depressief bent.
Misschien dat een tatoeage je door de depressie heen kan slepen? Of een hond nemen mits je de tijd hebt.
ik loop met dezelfde klachten rond.
What doesn't kill you only makes you stronger zeggen ze dan
Ik zou in een emotioneel instabiele situatie niet aanraden een tat te nemen.
Goed topic, als je je al niet aan een voedingsschema kan houden moet je misschien wat anders gaan zoeken.
Waar slaat dit nou weer op.Bekijk deze twee Youtube channels:
http://www.youtube.com/user/strengthcamp
http://www.youtube.com/user/elliottsaidwhat
Neem de tijd ervoor, het kan je veel verder helpen. Je bent sterker dan je denkt.
Als eerst wil ik je een compliment geven dat je dit bericht hebt durven posten. het vergt een hoop moed om jezelf blood te geven aan mensen die je eigenlijk niet kent.
H.
Ik zou in een emotioneel instabiele situatie niet aanraden een tat te nemen.
Klopt volledig. Een tat nemen is een slecht idee in deze situtatie (en elke andere).Mijn ervaring is dat een tat niet werkt, hond tijdelijk, sporten voor mij voorlopig heel goed.

maar om antwoord te geven op je vragenhoe moet ik omgaan met emoties/gevoelens die stress veroorzaken, zonder dat ik ga eten?
hoe moet ik omgaan met honger?
hoe doen jullie dat jezelf accepteren, terwijl je eigenlijk een lager vp wilt?
Waar slaat dit nou weer op.
Hoeveel mensen hier houden zich 100% strict aan een schema het hele jaar door? Nog geen 1%. Genieten moet ook kunnen. En je aan een voedingsschema houden is alles behalve makkelijk, anders zag je veel meer gespierde buffels in de sportschool en had iedereen zijn droomlichaam.
Het trainen vind ik 10x makkelijker dan mij aan me voeding te houden.