XXL Nutrition

Deventer....

vince1

Novice
Waardering
0
Gisteren een jongen van 23 jaar gezien, Khalid was zijn naam geloof ik. Jezus op 23 jarige leeftijd er zo uit zien, pure kwaliteit. Overall was voor Parden maar over een jaartje of 5 dan wordt hij van het podium geblazen door die jongen. Als hij zich zo door blijft ontwikkelen dan, echt ben zwaar onder de indruk van deze jongen.
Een maat van me (waarmee ik aan de deur sta) is zijn trainingsmaat, die vertelde al dat hij er fantastisch bij stond.
Jammer dat de zaal weer niet vol zat, maar toch enkele nieuwkomers gezien die het Ned. bb weer een push kunnen geven.

geen fotookes per toeval ??

• Topic Starter Topic Starter
Maat heeft foto,s gemaakt, effe geduld...

Hey foto`s nice

sloeber zei:

Ik ben ook wel benieuwd naar de foto`s eigenlijk !
Ik kon jammergenoeg niet op 2 plaatsen tegelijk zijn????
2 bijna dezelfde kampioenschappen op dezelfde dag beetje vreemd ???
N.A.B.B.A & W.A.B.B.A
maargoed ik ben dus naar de wedstrijd van de W.A.B.B.A geweest
Aangezien mijn broer en een aantal leden van de sportschool meededen.
en moet zeggen dat ik het perfect georganiseerd vondt :p
de jurering verliep vlot en de 2 gastoptredens waren ook erg goed
geweldige shape (Silvo Samuel .wk [Link niet meer beschikbaar]) en (Dahan David .wk small klass [Link niet meer beschikbaar])
Ik ben nog bezig de foto`s te verkleinen en te plaatsen maar je kunt er al een aantal vinden op.
http://www.bodybuild.nl

In deventer geweest en idd. die Khalid stond er super bij.. die ene blonde gozer trouwens ook, Heiki en dan nog iets.. Die werd met de minuut harder en was de hardste op het podium.. Hedwig is idd. een monster en zo relekst als die is, echt hij doet me denken aan die reus in the green mile, hele relekste down to earth kerel is het. Ik vond trouwens die ene junior, dennis wijer (?) ook echt een goede. Gigantische benen en hij viel nog niet eens zo weg tussen die grote jongens. Als hij nog niet teveel gekuurd heeft een talent voor de toekomst, het frame en de massa zijn er al :) als die komende jaren de nodige kwaliteit kan pakken..

• Topic Starter Topic Starter
Heb een nachtje aan de deur met Hedwig in Goor gestaan, heb zelden iemand zoveel zien eten als hij. Hele normale, aardige gozer en totaal geen kapsones. Vond zijn maatjes op de tribune wel wat popie moet ik zeggen, 1x schreeuwen naar hem op het podium dat is wel genoeg. Waren geen aanwijzingen (mbt tot posen) maar echt opmerkingen in de in de trant van
; Oh kijk wij horen bij hem, en ze toonden mijn inziens te weinig respect voor de overige deelnemers. Dit alles doet niets af aan de gave prestatie die Hedwig liet zien.

Jammer dat Saskia bij de dames tweede werd, zij had wat mij betreft mogen winnen. Ok, de ander was harder, maar zij was veel completer, vrouwelijke, prettiger fysiek om te zien, enz. op schouders, rug en buik won ze ook nog eens dik...

Hedwig heeft wel eens bij mij in de gym wat mensen 'les gegeven'.

Echt een beul qua trainen!

wat een beef heeft hedwig zeg :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bodybuild.nl zei:
Ik ben ook wel benieuwd naar de foto`s eigenlijk !
Ik kon jammergenoeg niet op 2 plaatsen tegelijk zijn????
2 bijna dezelfde kampioenschappen op dezelfde dag beetje vreemd ???
N.A.B.B.A & W.A.B.B.A
maargoed ik ben dus naar de wedstrijd van de W.A.B.B.A geweest
Aangezien mijn broer en een aantal leden van de sportschool meededen.
en moet zeggen dat ik het perfect georganiseerd vondt :p
de jurering verliep vlot en de 2 gastoptredens waren ook erg goed
geweldige shape (Silvo Samuel .wk [Link niet meer beschikbaar]) en (Dahan David .wk small klass [Link niet meer beschikbaar])
Ik ben nog bezig de foto`s te verkleinen en te plaatsen maar je kunt er al een aantal vinden op.
http://www.bodybuild.nl

ik heb de nodige foto's gemaakt, maar die staan op een ander forum..

Ik ben ook in Gorinchem geweest.... leuke wedstrijd.. alles verliep nbetjes en gemoedelijk.. Erg goede sfeer en vooral heel belangrijk. Ik had de beste plek in de hele zaal.. Vond ik.

Sorry voor de topickick, maar gisteren in onze sportschool zag ik die jongen waar jullie 't over hadden, Khalid Almohsinawi. Hij traint normaal in Ede, maar was toevallig in Maastricht dus hij is hier gelijk even gaan trainen. Pfff wat een beer man!! :eek: Echt een hoop kwaliteitsmassa heeft ie op z'n lichaam. Aardige kerel ook nog.

Hij woog nu zo'n 92kg bij 6% vet maar afgelopen Mr. Universe stond hij met 1,5% op het podium! Hij is daar trouwens 2e geworden, als hij 1e was geweest had hij z'n proflicentie binnen zei hij, dus dat is ie volgend jaar van plan. :p

Als ik een keer in Ede was mocht ik gerust een keer meetrainen, dus dat lijkt me wel supergaaf.

Foto van de 2004 Mr. Universe:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die ruimte tussen zn pecs zijn alleen wel minder.

traint idd in ede
body perfection ik train er ook
daar komen de bigboys vandaan :D

BIGTANK zei:
traint idd in ede
body perfection ik train er ook
daar komen de bigboys vandaan :D
Wat cool man! Body Perfection had hij het idd over ja. Trainen daar nog meer van zulke big boys dan? :cool:

ja trainen veel grote jongens daar ..
maar hij is de grootste ... hangen foto's van hem in de gym :)

Ik was mei afgelopen jaar ook bij die wedstrijd aanwezig en inderdaad, die gast zach er echt top uit! Zeker voor een 23 jarige :eek:

Maar ja, zodra hu het land in komen geven ze vaak maar een leeftijd op. Hij ziet er idd erg goed uit (vooral als ie echt 23 blijkt te zijn!)

Terug
Naar boven