XXL Nutrition

Deventer....

jonge waar het je t over man voor hoeveel wou je wedde dat hij 23 jaar is??????

Svensson zei:
Sorry voor de topickick, maar gisteren in onze sportschool zag ik die jongen waar jullie 't over hadden, Khalid Almohsinawi. Hij traint normaal in Ede, maar was toevallig in Maastricht dus hij is hier gelijk even gaan trainen. Pfff wat een beer man!! :eek: Echt een hoop kwaliteitsmassa heeft ie op z'n lichaam. Aardige kerel ook nog.

Hij woog nu zo'n 92kg bij 6% vet maar afgelopen Mr. Universe stond hij met 1,5% op het podium! Hij is daar trouwens 2e geworden, als hij 1e was geweest had hij z'n proflicentie binnen zei hij, dus dat is ie volgend jaar van plan. :p

Als ik een keer in Ede was mocht ik gerust een keer meetrainen, dus dat lijkt me wel supergaaf.

Foto van de 2004 Mr. Universe:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lights out :eek: :bow: :bow: hij ziet er prachtig uit,wat een schouders

dleer zei:
jonge waar het je t over man voor hoeveel wou je wedde dat hij 23 jaar is??????
Ik wil best met je wedden hoor! Hij is nou namelijk 24 zei hij... :D
Maar goed, ik had hem ook tegen de 30 geschat hoor.

Top atleet ! :thumbs:, potentieel om prof te worden met een kg-tje 5 a 6 meer :dance: , moet misschien naar de NBBF/IFBB overstappen om meer in
de picture te komen.

dave hawk zei:
Top atleet ! :thumbs:, potentieel om prof te worden met een kg-tje 5 a 6 meer :dance: , moet misschien naar de NBBF/IFBB overstappen om meer in
de picture te komen.

Krijgt ie wel te maken met zich kwalificeren op een nk/ek/wk = hele vervelende dopingtests!!

Hij is toch naturel ??? :D :evil2:

dave hawk zei:

hahaha :D

Ik kan jullie allen gerust stellen hoop ik.
Khalid is een persoonlijke vriend van me, en zal niet over zn leeftijd liegen.
Idd een talent!!

Haha, bedoelde er verder niks mee. Maar ken jongens die hier kwamen en 2 jaar ouder waren en nu 10 jaar later 2 jaar jonger zijn als mij. :D

Vandaar. Verder puike fysiek hoor!

Goeie prestatie om er op die leeftijd al zo uit te zien :thumbs:

Terug
Naar boven