MuscleMeat

'Dexaprine' iForce Nutrition

Als jij je vetpercentage wil laten dalen moet je gewoon een goed voedingsschemahebben. Dat is alles, het noemt niet voor niets een supplement hé..

Dat is zeker waar maar dexaprine is een hele goede aanvulling om even dat extra zetje te geven !!!!

Dat is zeker waar maar dexaprine is een hele goede aanvulling om even dat extra zetje te geven !!!!

Dat ontken ik ook niet, maar sommige mensen dat ze met een fatburner gewoon gaan vermageren, wat niet klopt. Eerst moet je voeding snor zitten daarna als je het moeilijker hebt kan je naar een dexaprine grijpen vb.

Dat ontken ik ook niet, maar sommige mensen dat ze met een fatburner gewoon gaan vermageren, wat niet klopt. Eerst moet je voeding snor zitten daarna als je het moeilijker hebt kan je naar een dexaprine grijpen vb.

wie ben jij die bepaald dat mensen het zo moeten doen. als ik kijk naar jou vetpercentage kun jij dexaprine wel goed gebruiken

Goedenavond mensen! Ik gebruik nu een week het product dexaprine iforce nutrition zoals het vermeld staat op de bijsluiter. De eerste 5 dagen een halve per dag en daarna overstappen op een hele per dag. Het volgende doet zich voor: Als ik zon pil neem op de nuchtere maag en ga een uur daarna trainen dan voelt het net alsof ik drugs heb gebruikt en mn hartslag rijst de pan uit. Met als gevolg dat ik mijn programma niet eens kan volhouden of doorzetten door de snelle verzuring. Geen fut, geen kracht en bij cardio is het al helemaal een drama. Wordt er gewoon misselijk van tijdens training en heb nu eigenlijk een week verkloot door het gebruik hiervan. Is dit normaal, gaat dit over na een bepaalde gewenningsperiode? Is het misschien verstandig op het alleen op niet-trainingsdagen te gebruiken? Graag hoor ik hier wat advies over, want zo is trainen geen zak an. Alvast bedankt!

Vriendelijke groet Outofthabox :)

Goedenavond mensen! Ik gebruik nu een week het product dexaprine iforce nutrition zoals het vermeld staat op de bijsluiter. De eerste 5 dagen een halve per dag en daarna overstappen op een hele per dag. Het volgende doet zich voor: Als ik zon pil neem op de nuchtere maag en ga een uur daarna trainen dan voelt het net alsof ik drugs heb gebruikt en mn hartslag rijst de pan uit. Met als gevolg dat ik mijn programma niet eens kan volhouden of doorzetten door de snelle verzuring. Geen fut, geen kracht en bij cardio is het al helemaal een drama. Wordt er gewoon misselijk van tijdens training en heb nu eigenlijk een week verkloot door het gebruik hiervan. Is dit normaal, gaat dit over na een bepaalde gewenningsperiode? Is het misschien verstandig op het alleen op niet-trainingsdagen te gebruiken? Graag hoor ik hier wat advies over, want zo is trainen geen zak an. Alvast bedankt!

Vriendelijke groet Outofthabox :)

Ik ben na 2 dagen een halve overgestapt op een hele. Moet zeggen dat de bijwerkingen wel meevielen maar voel me veel beter bij een halve bij het opstaan en evt nog een halve een paar uur erna. Dus als je de eerste 5 dagen er wel prima bij voelde gewoon lekker nog een tijdje een halve nemen, als je er op een gegeven moment (bijna) niks meer van merkt de dosis weer iets ophogen, bijv 2/3 of een hele. Als je je dan weer rot gaat voelen dan stop je er gewoon mee.

ik heb geen last van de bijwerkingen. neem nog wel steeds maar een halve 's ochtends, en dan in de late namiddag voor de training nog een halve.

ik gebruik deze sup nu ook al een tijdje, 1 pil in de morgen is voor mij voldoende. Ik krijg van deze wel harde hartkloppingen en ben zeer actief. Maar voor de rest doet hij zijn werk wel goed. En ik heb hem eens smorgens genomen voor dat ik benen ging trainen en het werkte totaal in de tegengestelde richting. Maarja, iedereen is anders...

wie ben jij die bepaald dat mensen het zo moeten doen. als ik kijk naar jou vetpercentage kun jij dexaprine wel goed gebruiken

Jongen als jij zo'n reacties gaat geven getuigt dat van veel kennis op het vlak van bodybuilding etc... Ooit gehoord van bulken? Waarschijnlijk niet, sta ondertussen wel weer op 8-9% dus hou maar je knetter. Zo'n commentaar hoef ik zeker niet, en op zen minst zeker niet van jou...

Vandaag dexaprine gebruikt, maar ben begonnen met een halve, en voel helemaal niks. Daarna de tweede helft genomen en voel nog steeds niks. Hoort dit?
Wel genomen na m'n ontbijt

Hmm, je zou toch zeker wel 'iets' moeten voelen!! Volgende x op een lege maag proberen!?

Ik voel nu toch mezelf nu toch wel een beetje hyper worden. Beetje aan het stuiteren zegmaar.

Ik heb die nieuwe besteld, "XR", werkt prima .

jij snapt het niet helemaal denk ik? volgens mij ben jij zoon persoontje die op allerlij k*t forumpjes de hele dag door: alles k*t enter alles k*t enter loopt te typen, sukkeltje rot op je hoort hier niet.

Nu even on topic die nieuwe Dexa formule, heeft iemand hier ervaring mee?

Uurtje geleden weer een hele genomen. En me hartslag die klopt zo snel, ik geloof dat hij nu op me maximale hartslag klopt. En daarbij als ik een pil neem en hij begint te werken krijg ik kramp en moet ik naar het toilet? Meer mensen die hier last van hebben?

Uurtje geleden weer een hele genomen. En me hartslag die klopt zo snel, ik geloof dat hij nu op me maximale hartslag klopt. En daarbij als ik een pil neem en hij begint te werken krijg ik kramp en moet ik naar het toilet? Meer mensen die hier last van hebben?

Jep, niet altijd maar als ik dan moet...

Zou kunnen komen door de caffeine. Gewoon halve nemen en kijken hoe dat bevalt

Vandaag een halve gehad en een anderhalf uur later lag ik heerlijk mijn dutje te doen.
Geen hartkloppingen of wat dan ook, wel een beetje cafeïne effect maar matig.
Ik gebruik hem gewoon bij mijn boterham in de morgen, niks misselijk worden.
Morgen een hele uittesten, maar denk dat het allemaal wel meevalt.
Mocht ik morgen echt duidelijk iets vernemen dan geloof ik er in.

Ik gebruik hem trouwens gewoon met 33% vet massa. Zou niet weten waarom niet.
Er staat toch sneller vet verbranden? En aangezien ik genoeg heb moet het des te beter werken!! LOL

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven