AndroidHealthClinic

'Dexaprine' iForce Nutrition

  • Topic starter Guest
  • Startdatum
  • Reacties 286
  • Weergaven 115K
  • Volgers 84

Bezoekers in dit topic

Pff. Ben perfect gezond opgestaan vanochtend. Goed ontbeten en dan daarna de eerste keer dat ik dat Dexaprine gebruikte, een half pilletje.

Voel me nu doodziek :/. Hoofdpijn, diarriee, lichte buikpijn..
Ofwel heb ik toevallig vandaag net griep gekregen..

Nog mensen met deze ervaring?
Ik had dus zeker en vast geen griep want 's avonds voelde ik me terug prima..
Heb er vandaag geen genomen omdat ik veel ging sporten en wou geen risico nemen dat mijn trainingen in het gedrang gingen komen.

Morgen ga ik er nog is eentje proberen.. Energie mag het geven en honger mag het ook stillen maar hoofdpijn en misselijkheid heb ik toch liever niet :).
 
Weet iemand het verschil tussen de tweede versie Dexaprine (die nu bij Body en Fitshop in op = op staat) en de nieuwe die eraan komt? Opnieuw een verboden stofje?
 
Weet iemand het verschil tussen de tweede versie Dexaprine (die nu bij Body en Fitshop in op = op staat) en de nieuwe die eraan komt? Opnieuw een verboden stofje?

Nee alleen de naam veranderd ;)
 
Weet iemand het verschil tussen de tweede versie Dexaprine (die nu bij Body en Fitshop in op = op staat) en de nieuwe die eraan komt? Opnieuw een verboden stofje?

Het volgende stofje in de V2 heeft iig aardig wat stof doen opwaaien: isopropyloctopamine

Was aardig wat debate over op bodybuilding.com forum:

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=145468401&page=1

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=145438701&page=1 hier gaat het los tussen een board member en iFORCE rep

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=145500011&page=1http:// hier de officiele response van iFORCE nadat het vorige topic los was gegaan. Hierin state hij dus dat het gebruik allemaal compliant is etc. Waarop veel fanboys reageren met ow mooir prof reactie etc. Maar waar ene NO HYPE al snel weer een discussie erin gooit dor te stellen dat hetgeen de rep zegt niet klopt (gefundeerd) en dat het gebruik ervan in dietary supplement niet compliant is :P

Daarna uiteraard geen reactie meer van iFORCE
 
Even een vraagske tussendoor.
Er word aangegeven dat de pil 8 uur lang werkt.
Op welke tijd nemen jullie de pil in dan?

Train zelf om 4-6u dus als ik het rond 8-9u zou nemen zou het het beste zijn?
Of gewoon een uurtje voor het trainen?
 
Damn, ook gestart met een kuur van 2 maandjes dexaprine.. voel me al sinds maandag grieperig.. snuifneus, hoofdpijn, beetje keelpijn, buikpijn, schijten als n gek.. savonds trekt t weg. Ligt dus echt aan dat spul.. mja, gewoon doorslikken :D
 
Even een vraagske tussendoor.
Er word aangegeven dat de pil 8 uur lang werkt.
Op welke tijd nemen jullie de pil in dan?

Train zelf om 4-6u dus als ik het rond 8-9u zou nemen zou het het beste zijn?
Of gewoon een uurtje voor het trainen?

Gewoon 's morgens.
 
Ik wil gewoon spieren opbouwen. maar t gevoel van de dexa is wel fijn. plus dat je miss minder vet opbouwd. maar stel ik zit nu op 3500kcal en ik gain hier gewoon goed op. nu neem ik de dexa erbij. blijf ik dan gainen of gaat mijn onderhoud omhoog door de hogere hartslag?
 
Ik heb vandaag mijn eerste halve dexaprine genomen, wat was dat een ervaring. Ik kon zo'n 2,5 keer meer dingen doen en werd niet eens moe, uiteindelijk gestopt na 40 min intensief cardio voordat ik flauwviel ofzo. Ik heb helemaal geen bijwerkingen gehad en sta nogsteeds te stuiteren van het energy

ECHTE AANRADER!
 
Ik heb vandaag mijn eerste halve dexaprine genomen, wat was dat een ervaring. Ik kon zo'n 2,5 keer meer dingen doen en werd niet eens moe, uiteindelijk gestopt na 40 min intensief cardio voordat ik flauwviel ofzo. Ik heb helemaal geen bijwerkingen gehad en sta nogsteeds te stuiteren van het energy

ECHTE AANRADER!

M 16j 1m79 71kg -
 
Er worden allemaal mooie reacties gepost van wow ik kan veel meer doen en ik voel me energiek etc. maar waar het product voor is bedoeld, namelijk als fatburner, hoor ik maar weinig reacties?

Heeft iemand dit product een langere tijd (2 maanden) gebruikt en zo ja, hielp het met vetverbranding icm cardio?
 
Er worden allemaal mooie reacties gepost van wow ik kan veel meer doen en ik voel me energiek etc. maar waar het product voor is bedoeld, namelijk als fatburner, hoor ik maar weinig reacties?

Heeft iemand dit product een langere tijd (2 maanden) gebruikt en zo ja, hielp het met vetverbranding icm cardio?


Ik ben in 1 week tijd 5cm van mijn buik kwijt geraakt met dexaprine
 
Met voeding en training neem ik aan ;).


JA.... met voeding en training heb een cutschema van Big-t gekregen ( waar ik nu de 2e week van in ga ) en minimaal 4x per week trainen en als het lukt vaker !!!
 
Uitslag

Hoi, ik ben nu 6 dagen dit product aan het gebruiken. Tot nu toe goed resultaat op vlak van energie dan. Van vetpercentage heb ik geen idee tot nu toe, is natuurlijk nog te vroeg. Ik ben begonnen met een halve pil de eerste twee dagen, maar ik merkte al snel dat dat te veel was om te beginnen voor mij. Ik ben dan maar begonnen met 1/3 pil te nemen. Nu de afgelopen dagen begon het energiegevoel al te minderen en ben ik overgeschakeld naar een halve. Dit werkt nu heel goed. Hoewel ik last begin te krijgen van uitslag, geen jeukerige uitslag, heb er nergens last van, het is alleen zichtbaar. Het lijken wel bloeduitstortingslijnen onder mijn huid. Ik heb dit op mijn schouders.

Iemand hier al ervaring mee?
 
Hoi, ik ben nu 6 dagen dit product aan het gebruiken. Tot nu toe goed resultaat op vlak van energie dan. Van vetpercentage heb ik geen idee tot nu toe, is natuurlijk nog te vroeg. Ik ben begonnen met een halve pil de eerste twee dagen, maar ik merkte al snel dat dat te veel was om te beginnen voor mij. Ik ben dan maar begonnen met 1/3 pil te nemen. Nu de afgelopen dagen begon het energiegevoel al te minderen en ben ik overgeschakeld naar een halve. Dit werkt nu heel goed. Hoewel ik last begin te krijgen van uitslag, geen jeukerige uitslag, heb er nergens last van, het is alleen zichtbaar. Het lijken wel bloeduitstortingslijnen onder mijn huid. Ik heb dit op mijn schouders.

Iemand hier al ervaring mee?

Toevallig benen/kuiten getraind gister met een machine? :p
 
Valt me wel op dat veel mensen die nog niet eens op een degelijk gewicht staan, al meteen fatburners gebruiken? Ahja...
 
Valt me wel op dat veel mensen die nog niet eens op een degelijk gewicht staan, al meteen fatburners gebruiken? Ahja...

Het doet vetpercentage dalen, daarvoor doen vele mensen het ook :)
 
Back
Naar boven