Fitness Seller

'Dexaprine' iForce Nutrition

Wat is het verschil dan tussen methamphetamine uit acacia rigidula en methamphetamine bekend als crystal meth?

Wie zegt dat die plant meth bevat?

In 1997 and 1998,[58][59] researchers at Texas A&M University claimed to have found amphetamine and methamphetamine in the foliage of two Acacia species native to Texas, A. berlandieri and A. rigidula. Previously, both of these compounds had been thought to be human inventions. These findings have never been duplicated, and the analyses are believed by many biochemists to be the result of experimental error, and as such the validity of the report has come into question. Alexander Shulgin, one of the most experienced biochemical investigators and the discoverer of many new psychotropic substances, has tried to contact the Texas A&M researchers and verify their findings. The authors of the paper have not responded; natural amphetamine remains an unconfirmed discovery.[60]

BS dus. Deze plant is gewoon een alternatief voor efedra. Onschuldig en zeker geen hard drug hehe.

(Zelfs als het amfetamine zou bevatten zou dit in heel kleine hoeveelheden zijn, en dus totaal niet vergelijkbaar met hard drugs).

Digiago zei dat :p

Ik heb het van de website van iForce Nutrition, dit staat er letterlijk:
Acacia Rigidula (98%): This new ingredient not only provides us with endless energy, it also enables us to forget about our hunger for extended periods of time due to naturally occurring amphetamine like compounds found naturally within this potent plant. You thought your fat burner was strong?

These compounds have been found to occur naturally within the Acacia Rigidula plant*:
1) Amphetamine 2.
2) Methamphetamine
3) P-methoxyamphetamine

By incorporating compounds that give us amphetamine like results (intense energy/focus) like those found within the Acacia Rigidula plant (and thus in Dexaprine), you can be assured that any and all hunger pains you normally associate with dieting will be a thing of the past!

Maar Methamphetamine en Amphetamine zijn volgens mij niet direct schadelijk of harddrugs. Meth moet worden gemaakt met allerlei stoffen die een chemische reactie vormen. Zal bij speed ook wel zo zijn.

Maar wel raar dat de site claimed dat deze dingen erin zitten, terwijl het wetenschappelijk nooit is bewezen/uitgezocht.

Maar het zal geen harddrugs zijn, het effect is ook niet spacend. Maar misschien dat de middelen binnenkort wel verboden worden.

Potje nieuwe dexaprine binnen en wil morgen beginnen met een halve, maar wat is hiernaast het aan te raden gebruik? Kun je vlak na inname van een halve pil al wat eten, want ik ben wel iemand die veel waarde hecht aan fatsoenlijk ontbijten en hier niet een uur op kan wachten.

Staat op de verpakking. Beginnen met een halve. Eventueel opbouwen naar heel.

Ik neem meestal als ik bed lig en wakker wordt al de dosering. Daarna douchen en dan ontbijten.

klopt het dat je dit niet mag gebruiken in combinatie met koffie?

Ja klopt aan de andere kant... ikzelf neem 2 bakkies op een dag.. terwijl andere makkelijk 6/7 wegdrinken

Ik vermoed dat er in een dexaprine 200mg cafeïne zit. In een kop koffie iets van 60-70mg. Kan er nog wel bij of je moet echt over gevoelig zijn voor cafeïne

kben vandaag begonnen met het gebruiken van dexaprine, ik kan me beter concentreren merk ik

Ik merk een snoeiharde dip van dexaprine (de eerste versie die nu niet meer verkocht wordt)

Ik nam sochtends rond half 8 een halve tab.
Om 14:00 mega dip, echt alsof ik in slaap ging vallen.

Sinds ik geen dexa meer neem hier geen last meer van, misschien werkt 1 hele tab beter, niet geprobeerd.

heb ook de oude dexa nog staan, veel klote dagen van gehad maar ook hele chille!
wel had ik altijd, dat als ik het op mn nuchtere maag liet inwerken, dat ik na een halfuurtje gelijk moest kakken :')

wel chill spul, props!

Krijg t na de kerst binnen en ben benieuwd. Echter ik denk dat ik eerst een half pilletje probeer op een dag dat ik niet ga trainen, of thuis train. Eerst maar es t effect zien te ervaren:)

Heb zelf de nieuwe, gebruik m nu ongeveer 3 weken. Goed spul. Krijg er af en toe alleen wel een ongemakkelijk/opgejaagd gevoel van. Maak misschien morgen wel ff reviewtje ervan.

Ik heb een vraag over dit product, gebruiken jullie dit dagelijks? Of alleen op trainingsdagen?

Ik gebruik op het moment Nr1 icm de PWO powerpill (waar ik echt bar weinig van merk) en na de training Magnificent, vanzelfsprekend op rustdagen alleen Nr1.
Heb een 3 daagse split en afzonderlijk 2 a 3 keer per week cardio (2 uur a 1400kcal ong). Op welke dagen raden jullie mij Dexaprine aan?

Laatst bewerkt:
Ik gebruik hem elke dag. 1,5 - 2 uur na inname ff opgejaagd gevoel maar toch "fitter en meer focus" lijkt het wel.

Voor de rest gebruik ik alleen Whey isolaat en Casein....

heb ook de oude dexa nog staan, veel klote dagen van gehad maar ook hele chille!
wel had ik altijd, dat als ik het op mn nuchtere maag liet inwerken, dat ik na een halfuurtje gelijk moest kakken :')

wel chill spul, props!

Heb ik met elke pre workout of dergelijke :D

Pff. Ben perfect gezond opgestaan vanochtend. Goed ontbeten en dan daarna de eerste keer dat ik dat Dexaprine gebruikte, een half pilletje.

Voel me nu doodziek :/. Hoofdpijn, diarriee, lichte buikpijn..
Ofwel heb ik toevallig vandaag net griep gekregen..

Nog mensen met deze ervaring?

Jezus, vandaag sample 1 tab genomen. Hartslag is flink omhoog, zit gewoon rustig op de bank en het voelt alsof ik een marathon aan het lopen ben.

ik heb nog 35 pillen van de oude versie voor in cut :)

Terug
Naar boven