AndroidHealthClinic

'Dexaprine' iForce Nutrition

Eergisteren voor de eerste keer een halve pil genomen voor het trainen rond 19h. Daarna nog uitgeweest en was totaal niet moe, had nochtans niet veel geslapen. Gisteren 1 hele pil genomen. Zo opgejaagd als iets, heerlijk de training begonnen, enorm veel energie. In de helft van de training beginnen draaien en daarna was ik enorm moe. Nu heb ik vanochtend terug een halve genomen, en ga nu nog eens een halve nemen voor het trainen.

Eergisteren voor de eerste keer een halve pil genomen voor het trainen rond 19h. Daarna nog uitgeweest en was totaal niet moe, had nochtans niet veel geslapen. Gisteren 1 hele pil genomen. Zo opgejaagd als iets, heerlijk de training begonnen, enorm veel energie. In de helft van de training beginnen draaien en daarna was ik enorm moe. Nu heb ik vanochtend terug een halve genomen, en ga nu nog eens een halve nemen voor het trainen.
Ging een stuk beter zo. Na de training heb ik ook nog een tijdje gezweet. Goed spul, nu eens kijken binnen een paar weken als het ook een effect heeft op mijn vetpercentage.

bij mij vliegen de kilo's eraf man ik word echt merkbaar droger
heb niks aan me eten veranderd ben juist slechter gaan eten maar val tog af jwz

Trouwens niet een supplement wat ik zou aanraden om dagelijks te gebruiken. Meer voor die dagen dat je je niet 100% voelt en toch hard wilt trainen. Gebruik het ook als ik nog moet leren en totaal kapot ben maar zal het zeker niet dagelijks gebruiken

Nog een update, werkt nog steeds goed maar moet echt heel vaak naar de WC, is dit normaal? En ik voelde me ineens depressief toen het was uitgewerkt terwijl ik normaal hiervan nooit last heb

Ik voel de uitwerking er niet echt van..
Geen crash ofzo. Wel zeker niet combineren met noxi of jack..

Ik hoor ook dat het slecht voor je Thyroid is omdat er T2 en T4 in zit

na een week een hele tablet te hebben genomen, vandaag 1,5. Je mag ophogen tot 2 maar merk er weinig tot niets van. Gebruik geen préWo ernaast, dus heb het idee dat ik wel iets zal merken. Hartslag niet verhoogd, niet energieker dan anders.

Als deze pot op is, geen 2e voor mij.
Iemand een alternatief (hydroxycut?)

Hydroxycut heeft voor mij nooit gewerkt.

Wat zoek je? Vetverbrander of pre-workout ? Dexa doet voor mij ook geen zak als pre-workout of voor extra energie, maar is wel super als fatburner.

Ik combineer het dan ook met Noxipro voor de training om de energie te hebben.

Heb mijn bevindingen ook al gepost in het review gedeelte, maar heb er tot dusver goede ervaringen mee.

Zit nu na een paar weken op een hele, welke ik neem in combinatie met mn shake. Energie word goed gedoseerd nu, heb geen last van een rush, voel me goed en opgewekt. Ben sinds t gebruik nu ~5 kg afgevallen zonder verandering van voeding zoals deze voorheen was. Trainingen gaan goed. Tot dusver een aanrader!

Wel zeker dat het vet is dat je bent afgevallen?

Klinkt veelbelovend, maar geloof nooit zo in dat soort producten :o

Wel zeker dat het vet is dat je bent afgevallen?
Klinkt veelbelovend, maar geloof nooit zo in dat soort producten :o

Zeker weet je het pas als je het ook laat meten, maar buik word zichtbaar minder en (kracht)training (3x pw) laat nog steeds progressie zien in krachttoename. Tis dus wel een door ongemeten gebaseerde conclusie ;).

Heb samples gekregen, werken goed opzich maar het is niet iets wat ik zou kopen.

Merk ook dat het een diminishing effect heeft. Dus dat het elke keer net iets minder sterk werkt dan de vorige keer

Gooi net een pil naar binnen want ga over een uurtje trainen.
Ga ik daarna lezen... Beter andersom.
Had een sample, vandaar.

Vanavond maar laat gaan slapen dan.. :D

Terug
Naar boven