MuscleMeat

DG80 gaat ook sterk worden log.

• Topic Starter Topic Starter
...
Ok dan, zoek het dan zelf uit...
Ben er nogthans 95% zeker van dat je die triceps pushdowns niet juist doet als ik vgl met je BP en MP... Onlangs nog maar iemand gezien die het fout deed en het niet had en na het goed te doen ineens 20kg meer deed...

Is het gewicht wat jij pakt op je skullcrushers hetzelfde als met de cablepushdown? Denk daar maar eens goed over na ;)

Die 100kg mp kan ik niet, vind daarom zn training er vrij zwak uitzien omdat zelfs ik meer doe met triceps pushdowns:p Mss verkeerde techniek?

DG80, pak je je handen vrij dicht bij mekaar en lock je schouders & chest? Die goed opspannen en velen doen ineens 25% of meer gewicht extra.
(en ook bij oef 1,2,3 doet ie wel meer dan mij)

Jezus, jij snapt er echt geen hol van :roflol:

OT: Succes kerel. Volgens mij ben je al aardig goed bezig :thumbs:

Ah got it, Powerlifting, Strongman en Gewichtheffen. Had via zn sig doorgeklikt en niet op gelet...
Ty om het zo vriendelijk duidelijk te maken

Ah got it, Powerlifting, Strongman en Gewichtheffen. Had via zn sig doorgeklikt en niet op gelet...
Ty om het zo vriendelijk duidelijk te maken

Dude! Of je nu pianist, bodybuilder,strongman of pannekoekenbakker bent. Het gewicht op een pushdown ding is echt nooit interessant!

IN! Trainingsmaatje volgen ;-)

Training dinsdag 17-01-12 (LB :)

Kniebuigen licht belt only

opwarmen
1x8x75kg
1x8x105kg
3x8x125kg

Deadliften zwaar met deadstop

1x5x75kg
1x5x125kg
1x3x175kg
3x3x190kg

Legpress (hammer strength plate loaded)
1x8x150kg
1x8x240kg
3x8x325kg

En nog legextension en legcurl.

Abbo! Succes man, ben benieuwd.

Met deadlifts pak je je rear delts toch wel? Is dat ook gelijk opgelost.. :)

Kga ook wel ff volgende succes Dirk :)

nice work !

Heej Dg80,

leuk dat jij hier nu ook een log bijhoudt :) En P en ik komen 3 maart jouw eens ff bewonderen..Kijken of jouw doel behaald is
Succes:)

Heej Dg80,

leuk dat jij hier nu ook een log bijhoudt :) En P en ik komen 3 maart jouw eens ff bewonderen..Kijken of jouw doel behaald is
Succes:)

Moeten jullie doen :) Zou mooi zijn op mijn 1e wedstrijd een mooi totaal te draaien.

Training donderdag 19-01-12 (UB 2)

T-bar rowing met barbell in de hoek gewicht is schijven.
1x10x25kg
1x10x50kg
3x10x75kg

Cable Rear Pulldown
1x12x75kg
3x12x105kg

Cable Straight Back Seated Row
1x10x67kg
3x10x88kg

Schouders superset front en sideraises
3x8x16kg

Dumbbell Seated Rear Lateral Raise
3x10x14kg

Preacher curl
1x8x18kg
3x8x26kg

Dumbbell curl
3x12x20kg

One hand cable curl superset Cable Kneeling Crunch
3x12x21kg & 3x60x48kg

Had de laatste tijd redelijk vaak last van de aanhechtingen die naar mijn biceps lopen. Ben er achter gekomen dat ik ze door mijn te smalle grip bij het squatten teveel belast (kan dan wel beter mijn rug opspannen). Heb dus nu weer mijn handen tegen de schijven. En vanavond nergens last van gehad bij het pullen :D

Had de laatste tijd redelijk vaak last van de aanhechtingen die naar mijn biceps lopen. Ben er achter gekomen dat ik ze door mijn te smalle grip bij het squatten teveel belast (kan dan wel beter mijn rug opspannen). Heb dus nu weer mijn handen tegen de schijven. En vanavond nergens last van gehad bij het pullen :D

Lekker volume man !

En idd, dat herken ik ook gelijk. Kreeg vaker en vaker last van mijn armen
bij het squatten, bleek idd dat ik ook een te smalle grip had waardoor de
barbell meer op mijn armen steunde dan op mijn rug.

Terug
Naar boven