AndroidHealthClinic

DG80 gaat ook sterk worden log.

Goede presspower man.

Abbo! Wat een beest joh met die filmpjes haha serieuze concurrentie! Word ff flink doorbikkele voor mij

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jan 2012 om 23:57 ----------

Succes by the way! See u 3 maart, (maybe)

sweet lord wat aan training man :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter

Thnx :)

Abbo! Wat een beest joh met die filmpjes haha serieuze concurrentie! Word ff flink doorbikkele voor mij

Gewoon meedoen 3 maart! Voor mij is het ook ervaring op doen.

sweet lord wat aan training man :thumbs:

Zijn er ook 3 uur mee bezig! Heerlijk begin van het weekend.

Die zaterdag ook nog 4 uur cardio gehad in de Huttenheugte, mijn zoon wilde denk ik wel 20x van de wildwaterbaan.

Je doet maar mooi mee anders rij ik die dag voor je huis langs en blijf ik een half uur toeteren zodat je geen keus meer hebt:mad:

heheheh goedzo pol

hmm als jij al oud bent wat ben ik dan wel niet brrrrr

Ja, dan ben ik op 'oud' aan het afstevenen..aaaaaaaaaaaaghhhhh ;-)

Jammer voor je dat er geen MP bij de meet zit haha, maar die bench is ook zeker niet verkeerd. Ik zal er 3maart ook zijn om wat plates aan te raken :)

Jammer voor je dat er geen MP bij de meet zit haha, maar die bench is ook zeker niet verkeerd. Ik zal er 3maart ook zijn om wat plates aan te raken :)

Was jij ook in Gramsbergen? Ik ben daar toen wel wezen kijken, er was toen ook een heel team uit Raalte (jij traint toch bij Loods12?). Ga je ook een fullmeet doen?

Bench gaat wel redelijk, deadlift ook wel alleen mijn squat is echt bout :(

Training maandag 23-01-12 (ub 1, herstel)

Bankdrukken vlak
opwarmen
1x10x65kg
1x10x85kg
3x8x105kg

Bankdrukken schuin
1x8x65kg
3x8x95kg

Tricep cable pushdown
1x8x43,5kg
3x8x52kg

Dumbbell Lying Triceps Extension
1x8x18kg
3x8x22kg

Dumbbel one Arm Triceps Extension
1x8x16kg
3x8x20kg

Cable Kneeling Crunch

3x50

Barbell wrist Curl & reversed wrist Curl

Ijdelheidsoefening dumbbell scheppen

3x8x16kg

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jan 2012 om 22:39 ----------

Ja, dan ben ik op 'oud' aan het afstevenen..aaaaaaaaaaaaghhhhh ;-)

Je bent pas 27! Zowat nog nat achter je oren :P

Sterke bench man!

ik hou dit logje ook bij ;) veel succes naar je wedstrijd toe!

Was jij ook in Gramsbergen? Ik ben daar toen wel wezen kijken, er was toen ook een heel team uit Raalte (jij traint toch bij Loods12?). Ga je ook een fullmeet doen?

Jup ik train daar, doe alleen niet mee. Maar ga schijven laden, ieder team moest er 2 hebben. PL is niet echt mijn ding doe liever sterkste man dan PL.

Ik was toen ook om te kijken. Ik weet niet of ik je toen gezien heb

best wel een aanslag op je triceps zo :D

Jup ik train daar, doe alleen niet mee. Maar ga schijven laden, ieder team moest er 2 hebben. PL is niet echt mijn ding doe liever sterkste man dan PL.

Ik was toen ook om te kijken. Ik weet niet of ik je toen gezien heb

Ieder zijn ding, sterkste man lijkt mij ook leuk om in de toekomst te gaan doen. Beter dat jij op zo'n manier jouw team support.

Mijn zoontje was ook mee, die heeft daar nog de kale stang gedeadlift. Was een leuke sfeer daar, om het voor mijn zoontje draagbaar te houden ben ik nog met hem daar wezen zwemmen.

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 09:16 ----------

best wel een aanslag op je triceps zo :D

Vind het persoonlijk niet echt ideaal om triceps na borst/schouders te trainen, normaal doe ik hem na rug op donderdag, omdat ik nu zaterdag zwaar bench heb ik hem verplaatst naar de maandag (donderdag deed ik ook vaak shrugs maar dat is niet fijn als je dan zaterdagochtend zwaar moet deadliften). Ik train nu ub/lb/ub/powerliften en straks weer ub/lb/ub/lb dan gaat biceps weer bij borst en triceps bij rug. Mijn ub op donderdag wordt dus wel redelijk bepaald door de zaterdag.

Ieder zijn ding, sterkste man lijkt mij ook leuk om in de toekomst te gaan doen. Beter dat jij op zo'n manier jouw team support.

Mijn zoontje was ook mee, die heeft daar nog de kale stang gedeadlift. Was een leuke sfeer daar, om het voor mijn zoontje draagbaar te houden ben ik nog met hem daar wezen zwemmen.

Ja dat zal wel het is ook een lange ruk, je bent zo een hele middag daar. Achja het is wel leuk om te zien, ik zou het team totaal alleen maar naar beneden duwen haha.

Hopelijk ga je een mooi totaal neerzetten ze waren opzich best streng met bepaalde dingen, en sommige weer totaal niet die je zou verwachten.

Terug
Naar boven