Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Abbo! Wat een beest joh met die filmpjes haha serieuze concurrentie! Word ff flink doorbikkele voor mij
---------- Post toegevoegd Sun 22 Jan 2012 om 23:57 ----------
Succes by the way! See u 3 maart, (maybe)
nice man !Die zaterdag ook nog 4 uur cardio gehad in de Huttenheugte, mijn zoon wilde denk ik wel 20x van de wildwaterbaan.
Trap op, glijbaan af, rennen richting trap van de glijbaan..en heel het riedeltje nog 100xJe doet maar mooi mee anders rij ik die dag voor je huis langs en blijf ik een half uur toeteren zodat je geen keus meer hebtAbbo! Wat een beest joh met die filmpjes haha serieuze concurrentie! Word ff flink doorbikkele voor mij
---------- Post toegevoegd Sun 22 Jan 2012 om 23:57 ----------
Succes by the way! See u 3 maart, (maybe)

Jammer voor je dat er geen MP bij de meet zit haha, maar die bench is ook zeker niet verkeerd. Ik zal er 3maart ook zijn om wat plates aan te raken![]()

Ja, dan ben ik op 'oud' aan het afstevenen..aaaaaaaaaaaaghhhhh ;-)

Sterke bench man!
ik hou dit logje ook bijveel succes naar je wedstrijd toe!

jij niet..jij bent fris en fruitigJa, dan ben ik op 'oud' aan het afstevenen..aaaaaaaaaaaaghhhhh ;-)

Was jij ook in Gramsbergen? Ik ben daar toen wel wezen kijken, er was toen ook een heel team uit Raalte (jij traint toch bij Loods12?). Ga je ook een fullmeet doen?
Jup ik train daar, doe alleen niet mee. Maar ga schijven laden, ieder team moest er 2 hebben. PL is niet echt mijn ding doe liever sterkste man dan PL.
Ik was toen ook om te kijken. Ik weet niet of ik je toen gezien heb
Ieder zijn ding, sterkste man lijkt mij ook leuk om in de toekomst te gaan doen. Beter dat jij op zo'n manier jouw team support.
Mijn zoontje was ook mee, die heeft daar nog de kale stang gedeadlift. Was een leuke sfeer daar, om het voor mijn zoontje draagbaar te houden ben ik nog met hem daar wezen zwemmen.