AndroidHealthClinic

DG80 gaat ook sterk worden log.

Succes beest!

En, wat is het geworden?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.083
Had mijn verwachtingen iets te hoog gesteld! Was er ook niet echt met mijn hoofd bij.

Squat 235-goed 260-goed 270-mis
Bench 185-goed 195-mis 195-mis (scheelde 2* niks, laatste stukje)
Deadlift 265-goed 285-goed 300-mis

260-185-285 : 730 Filmpje van al mijn beurten volgt.

Zat gewoon niet meer in gisteren, voorbereiding was niet optimaal en de week ervoor te horen gekregen dat mijn contract ontbonden gaat worden. Maar nu gewoon weer keihard doortrainen.

Zie je toch weer dat zulke dingen zoveel invloed op je prestaties kunnen hebben.
Je hebt in ieder geval je best gedaan, meer kun je niet doen.

Op naar de volgende keer! Hard er tegen aan.

• #1.085
Zie je toch weer dat zulke dingen zoveel invloed op je prestaties kunnen hebben.
Je hebt in ieder geval je best gedaan, meer kun je niet doen.

Op naar de volgende keer! Hard er tegen aan.

Voor de omstandigheden ben ik zeker tevreden, de wedstrijd ervoor had er meer ingezeten dan hoop je toch ergens dat het deze keer wel eruitkomt. Maar gewoon weer lekker verder trainen.

Gaat met ups en downs;) Volgende keer maar weer een Upje dan!

Ach het kan niet altijd je beste dag zijn, volgende keer beter, keihard doortrainen bro !

Gewoon meedoen! Is echt wel supergaaf hoor. En bij PLH is de sfeer sowieso super.

Ga eerst voor een wedstrijd in september en daarna eens kijken of ik wat PL ook kan gaan doen. Nog iemand die wel wilde, maar ze wilde niet alleen.

Niet slecht toch man, maarja als je op meer had gehoopt begrijp ik de teleurstelling wel natuurlijk.
Vooral jammer van die bench, hoe nipt!

Jezus wat een gewichten man! Vet filmpje om te zien zeg

Bwaa die bench was echt close man, zeker je laatste beurt met 195. Balen. Maar goed je best gedaan toch.

• #1.097
Jezus wat een gewichten man! Vet filmpje om te zien zeg

Thnx man! Ben eigenlijk ook best tevreden gezien de omstandigheden. Sowieso blij dat ik al mijn 1e beurten gepakt heb, en heb ook echt het idee dat de techniek van de squat beter is geworden. 3e beurt stond ik wat te lang te k*tten voor ik goed stond, volgens mij stond ik ook wat te smal. Deadliften had 290kg denk ik wel gelukt, maar Jaap zei je hebt toch niks meer te verliezen. Maar toch weer wat ervaring opgedaan en wat dingen waar ik aan ga werken (waar ademhaling ook 1 van is)

Bwaa die bench was echt close man, zeker je laatste beurt met 195. Balen. Maar goed je best gedaan toch.

Bench was idd wel close, maar explosiviteit miste en dan loop je tegen een muur op. 2e beurt geloofde ik er trouwens ook niet echt in. Had misschien 190 op de 2e beurt moeten doen.

Hoe lang duurt zo'n wedstrijd gemiddeld ongeveer?

toch goed gewerkt man :thumbs:

leuk filmpje ook

• #1.100
Eerste lift was om kwart over elf en ik was ongeveer om half vier klaar. Ligt natuurlijk ook een beetje aan de hoeveelheid lifters, maar ongeveer 4,5 uur z'n beetje.

Terug
Naar boven