AndroidHealthClinic

DG80 gaat ook sterk worden log.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.121
Vutloze bout training :p

Squatten (165 losse bandjes)
1x8x75kg
1x8x115kg
3x5x165kg

Deadliften (belt only)
1x8x75kg
1x5x125kg
1x3x175kg
1x3x215kg
1x3x225kg
1x5x225kg

Legpress plate loaded
benen smal
1x8x150kg
1x8x250kg
3x8x280kg

Legextension
1 been per keer
1x8x55kg
3x8x75kg

Legcurl
3x8xfullstack

Seated calve raises
hakken naar binnen/neutraal/naar buiten

3x3x8x60kg

haha een tijdje een behoorlijk tijdje niet in je log geweest maar ja dit is zeker wel een bouttraining:rolleyes::p

• #1.123
haha een tijdje een behoorlijk tijdje niet in je log geweest maar ja dit is zeker wel een bouttraining:rolleyes::p

Normaal heb ik altijd een voldaan gevoel na het trainen, werd al licht in mijn hoofd na het squatten. Voel me nu helemaal een slappe papz*k.

miss zit er wel een griepje te werken dan.. Maar dan nog.. Dat je je een beetje licht voelt in je hoofd ma het squatten met deze gewichten vind ik ook niet zo gek :p en jaja ik weet al wat je gaat zeggen.. Normaal pak je veel meer.. Maar dan nog, de ene is de andere dag niet..

Lekker veel volume op die squat

• #1.126
miss zit er wel een griepje te werken dan.. Maar dan nog.. Dat je je een beetje licht voelt in je hoofd ma het squatten met deze gewichten vind ik ook niet zo gek :p en jaja ik weet al wat je gaat zeggen.. Normaal pak je veel meer.. Maar dan nog, de ene is de andere dag niet..

Gewichten vielen inderdaad nog wel mee. Maar was al bijna na het squatten gestopt met de training.

Lekker veel volume op die squat

Heb ook nog wel wat om te verbranden voor de zomer :p

Laatst bewerkt:
Poker echt helemaal niet meer, mis dat online multitabelen ook niet echt! Vond het ook veel taaier worden op het laatst.
Spreek nog wel regelmatig lui van pokercollege, Horizontaal feestjes etc. Jij dan?

Ja nog steeds mijn bron van inkomsten. Ga zaterdag toevallig nog naar een pcer toe die een feestje geeft,misschien kom ik je nog wel keer tegen op een festival ofzo. We shall see :D

Jezus D wat een ecto training, die gewichten zijn echt om je voor te schamen. :roflol:
Maar ff serieus, sicke weights die jij in je trainingen pakt. :D

• #1.129
Ja nog steeds mijn bron van inkomsten. Ga zaterdag toevallig nog naar een pcer toe die een feestje geeft,misschien kom ik je nog wel keer tegen op een festival ofzo. We shall see :D
Wat speel je op het moment dan? Maar is wel nice dat je er nog steeds van rond komt.

Jezus D wat een ecto training, die gewichten zijn echt om je voor te schamen. :roflol:
Maar ff serieus, sicke weights die jij in je trainingen pakt. :D

Ectoboy! Training van vanavond was al een stuk minder futloos.

Donderdag (ub)

Wide grip pullups (bw 126kg)
1*8*-30kg
3*8*-15kg

T bar rowing stang in de hoek (gewicht is schijven)
Rug horizontaal.
1*8*50kg
1*8*75kg
3*8*95kg

Small grip pull down
1*8*72,5kg
3*10*103kg (full stack)

Seated cable row
1*8*72,5kg
3*10*103kg (full stack)

Side raises cable (voor & achter)
3*2*8*13,5kg

Seated dumbbell real lateral raise
1*8*16kg
3*8*18kg

Seated dumbbell curls
1*8*16kg
1*8*24kg
3*8*32kg
Gewicht obvious per dumbbell.

Lekker die chin ups zeg!!

Ik vind die futloze training beter dan de laatste training

• #1.133
Ik vind die futloze training beter dan de laatste training

Zo'n bodybuild training stelt natuurlijk ook geen fl**ker voor. Had vanavond weer te maken gehad met een hoogst onredelijke ex, helpt ook wel mee voor wat extra gas.

Woensdag was ik alleen, vind ik ook waardeloos.

Zo'n bodybuild training stelt natuurlijk ook geen fl**ker voor. Had vanavond weer te maken gehad met een hoogst onredelijke ex, helpt ook wel mee voor wat extra gas.

Woensdag was ik alleen, vind ik ook waardeloos.

Hé ga je mond eens spoelen jah:whip: , een bb-training die niks voorstelt..nog nooit een goeie training gehad dan.:trollface:.en ex-en die moet je bannen uit je leven..oh..dat gaat natuurlijk niet..(sry wasn't thinking) ach één ding scheelt als zo'n ex dan om de hoek komt kan het wel net even extra motivatie zijn.
Ik vind die pull-ups ondanks het minnetje best pittig, je trekt dan toch nog genoeg omhoog,netjes

• #1.135
Hé ga je mond eens spoelen jah:whip: , een bb-training die niks voorstelt..nog nooit een goeie training gehad dan.:trollface:.en ex-en die moet je bannen uit je leven..oh..dat gaat natuurlijk niet..(sry wasn't thinking) ach één ding scheelt als zo'n ex dan om de hoek komt kan het wel net even extra motivatie zijn.
Ik vind die pull-ups ondanks het minnetje best pittig, je trekt dan toch nog genoeg omhoog,netjes

Was natuurlijk een beetje aan het provoceren in mijn vorige repley, maar echt als je zware trainingen op zaterdag gewend bent (squatten, bankdrukken en deadliften), valt een training die ik voorheen een van de zwaarste vond (rug) heel erg mee!

Doorgaans gaat het best redelijk met mijn ex, maar ze heeft zo haar buien :P En mijn zoontje is het belangrijkste wat ik heb, daar incasseer ik een hoop voor. Heb hele beste training gehad na mijn scheiding!

Zou wel heel mooi zijn als ik 3x8 mijn eigen bodyweight kon tillen, smal lukt dat al wel, maar breed gaat het een stuk lastiger.

Whaha snap ik heus wel hoor, dat provoceren:P
Vrouwen hebben altijd buien, denk ik..tenminste dat zegt die van mij ook heel af en toe:P :P
Ach die3x8bw wijd komt er ook wel aan, dat vind ik echt één van de allerzwaarste oefeningen..
Fijn weekend Dirk

wijd is overrated man, wat zou het voordeel zijn ten opzichte van normaal optrekken? zou gewoon de variant pakken waarmee je de meeste reps kan doen, krijgen je lats al genoeg op hun donder, right ;)

Wijd overrated?? dont know if srs??

Wijd overrated?? dont know if srs??

want er is zo ontzettend veel meerwaarde t.o.v. smalle grip? volgens mij maakt het vanuit een powerlifters perspectief echt geen reet uit welke variant je pakt, als je maar full rom doet met een deadstop is het toch prima?

pak zelf eigenlijk altijd het liefste hammergrip, wijde heb ik al meerdere malen last van mijn schouders door gekregen. qua herhalingen of max added gewicht maakt de variant ook niet echt heel veel uit bij mij persoonlijk.

Hmm was even vergeten dat ik in een pl logje op bezoek was..
BB is wijd absoluut een meerwaarde;) Van pl heb ik geen verstand..dus schrap mijn comment maar:P

Terug
Naar boven