Fitness Seller

DG80 gaat ook sterk worden log.

Jammer dat het resultaat niet zo goed is als je hoopte maar toch mag je trots zijn. Ook sterkte met het matige nieuws m.b.t. je werk.

Eerste lift was om kwart over elf en ik was ongeveer om half vier klaar. Ligt natuurlijk ook een beetje aan de hoeveelheid lifters, maar ongeveer 4,5 uur z'n beetje.

En in de tussentijd zit je dan backstage psychische oorlog te voeren met de tegenstanders?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.103
Niet slecht toch man, maarja als je op meer had gehoopt begrijp ik de teleurstelling wel natuurlijk.
Vooral jammer van die bench, hoe nipt!
Volgende keer beter! Wedstrijd van eind April ga ik niet meedoen, eerst maar eens mijn werkshit regelen.
toch goed gewerkt man :thumbs:

leuk filmpje ook
Thnx! Heeft mijn vriendin gefilmd en gemonteerd :)
Jammer dat het resultaat niet zo goed is als je hoopte maar toch mag je trots zijn. Ook sterkte met het matige nieuws m.b.t. je werk.
Ben al druk aan het solliciteren, maar het is behoorlijk matig op dit moment. Misschien wat bijscholen en dan proberen wat te krijgen in data-analyse.
En in de tussentijd zit je dan backstage psychische oorlog te voeren met de tegenstanders?
Ik ben vooral druk met ouwehoeren :p En Wesley is een toffe gast, daar ga ik geen psychologische oorlog mee voeren. Wedstrijd was ook in Emmeloord, thuiswedstrijd dus ook veel bekenden.

Volgende keer beter! Wedstrijd van eind April ga ik niet meedoen, eerst maar eens mijn werkshit regelen.

Thnx! Heeft mijn vriendin gefilmd en gemonteerd :)

Ben al druk aan het solliciteren, maar het is behoorlijk matig op dit moment. Misschien wat bijscholen en dan proberen wat te krijgen in data-analyse.

Ik ben vooral druk met ouwehoeren :p En Wesley is een toffe gast, daar ga ik geen psychologische oorlog mee voeren. Wedstrijd was ook in Emmeloord, thuiswedstrijd dus ook veel bekenden.

Ik ben in Ens geboren :D

Sterkte met solliciteren.

knappe prestaties man :thumbs:

• #1.108
Woonde je aan de buitenweg dan? Ikzelf ben in Marknesse opgegroeid. Voel mij er toch best wel thuis.

Thnx man, in juni moeten er een hoop kilo's bij.

Een tante van me woont daar. Nee ben in het dorpje zelf opgegroeid aan de stalijnstraat. Ik voelde me er ook altijd bestwel thuis, tot het moment dat ik verhuisde en er 10 jaar later weer is kwam en de boel enorm verandert was.

• #1.110
Een tante van me woont daar. Nee ben in het dorpje zelf opgegroeid aan de stalijnstraat. Ik voelde me er ook altijd bestwel thuis, tot het moment dat ik verhuisde en er 10 jaar later weer is kwam en de boel enorm verandert was.

Zelfs in de Polder is er ontwikkeling! Denk wel dat Marknesse het beste polderdorp is om te wonen.

Maandag 11-03-13 (ub)

Bandrukken
1*8*65kg
1*8*105kg
3*8*130kg

Bankdrukken schuin
1*8*65kg
3*8*105kg

Seated behind the neck press (smith)
1*8*70kg
3*8*80kg

Lying dumbbell triceps extension
1*8*18kg
3*10*24kg

Reversed grip cable pushdown
3*8*48,75kg

Normal grip cable pushdown
3*10*57,5kg

Sterke bench zeg... pfff

damn kerel ... zal ook wel lekker voelen aan je triceps

Dikke bench hoor.

Hey D! Beetje late reactie van me maarja, beter laat dan nooit. Had net ff je wedstrijd bekeken en mooie prestatie, helemaal aangezien je zegt dat je voorbereiding toch niet optimaal was.. Maar die 300 DL ga je zeker dit jaar doen!
Squats vond ik trouwens echt ****ing mooi. :thumbs:

• #1.116
Thnx bro.

Hey D! Beetje late reactie van me maarja, beter laat dan nooit. Had net ff je wedstrijd bekeken en mooie prestatie, helemaal aangezien je zegt dat je voorbereiding toch niet optimaal was.. Maar die 300 DL ga je zeker dit jaar doen!
Squats vond ik trouwens echt ****ing mooi. :thumbs:

Thnx man, was toen een beetje teleurgesteld omdat ik op iets meer hoopte, achteraf gezien de omstandigheden ben ik zeker tevreden. 300 dl is zeker een doel voor dit jaar!
Ze waren in ieder geval onder parallel :p Derde beurt stond ik ook veel te veel heen en weer te schuiven, denk ook dat ik te smal stond.

Lekkere gewichtjes hoor :) Zal deze log zeker blijven volgen.

Jazeker,trainen gaat ook weer prima laatste tijd net als bij jou zo te zien.
Zag op facebook je reacties over die logs,denk zal is even kijken naar die log van jou.

Ben je naast dit trainen ook nog een beest aan de pokertafel of helemaal niet meer?

• #1.120
Jazeker,trainen gaat ook weer prima laatste tijd net als bij jou zo te zien.
Zag op facebook je reacties over die logs,denk zal is even kijken naar die log van jou.

Ben je naast dit trainen ook nog een beest aan de pokertafel of helemaal niet meer?

Poker echt helemaal niet meer, mis dat online multitabelen ook niet echt! Vond het ook veel taaier worden op het laatst.
Spreek nog wel regelmatig lui van pokercollege, Horizontaal feestjes etc. Jij dan?

Terug
Naar boven