Fitness Seller

DG80 gaat ook sterk worden log.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.321
Zaterdag 28-09-13 (powerliften)

Squatten
1x8x75kg
1x5x125kg
1x3x155kg
vanaf hier belt
1x3x185kg
vanaf hier bandages
3x5x210kg

Bankdrukken
1x8x75kg
1x5x105kg
1x3x135kg
3x5x155kg

Deadliften
1x8x75kg
1x5x125kg
1x3x175kg
1x3x215kg
vanaf hier belt en mixed grip
2x3x235kg
1x5x235kg

Dus op wat repjes na 15 x 600kg raw gedraaid.

Filmpjes volgen.

sterk man ;)

beetje gay die triples op de DL!

• Like
Waarderingen: DG80
  • #1.325
Vrij gay inderdaad, mijn "coach" zei dat 3-jes wel genoeg was. Energie is op dat punt ook al wel ietsje lager. Wel heel erg tevreden met de techniek.

Pffff sterke training man

• Like
Waarderingen: DG80
  • #1.327
Voorbereiding gaat super tot nu toe.

Zeer solide trainingen. Vind je aanpak ook wel interessant, van sommige trainingen te focussen op heavy rep work met de main lifts, en op andere trainingen meer volume te doen op assistance lifts.

• #1.329
Zeer solide trainingen. Vind je aanpak ook wel interessant, van sommige trainingen te focussen op heavy rep work met de main lifts, en op andere trainingen meer volume te doen op assistance lifts.

Assistance doen wij inderdaad altijd op 8 reps. Naarmate de voorbereiding vordert komt de nadruk steeds meer op de mainlifts te liggen en minder op de assistance. Welkom in mijn log trouwens.

Nog niet helemaal tevreden over squats, moet echt nog beter naar achter gaan zitten.
http://www.youtube.com/watch?v=mHWhfR2Xzmc

• #1.330
Maandag 30-09-13 (ub)

Dumbell bench press
1x8x20kg
1x8x36kg
1x8x48kg
3x12x60kg

Incline bench press
1x8x65kg
3x8x110kg

Dumbell flyes
1x8x18kg
3x8x28kg

Behind the neck press smith
1x8x50kg
3x8x90kg

Dumbell skull crushers
1x8x18kg
3x8x28kg

Cable pushdown
3x8x62,5kg

Nice filmpje. Sterk.
Maar hoezo nog meer naar achter gaan zitten bij de squat? Dan kan je je torso nooit rechtop houden en krijg je echt een halve good morning. Nu zie je al dat je onderrug wat bolt bij de laatste reps.

Goed sterk op de Incline presses!
merk bij mijzelf dat mijn flatback presses veel hoger liggen dan de incline's

Nice filmpje. Sterk.
Maar hoezo nog meer naar achter gaan zitten bij de squat? Dan kan je je torso nooit rechtop houden en krijg je echt een halve good morning. Nu zie je al dat je onderrug wat bolt bij de laatste reps.

IK denk dat het anders lastig wordt op diepte te komen met die knie travel. Wel sterke lifts ouwe reus. Snelheid to the max.

IK denk dat het anders lastig wordt op diepte te komen met die knie travel. Wel sterke lifts ouwe reus. Snelheid to the max.

Knieën meer naar buiten duwen en niet naar voren en meer "tussen je benen in zakken". Hoe meer hij nu naar achter gaat zitten hoe moeilijker het juist wordt om op diepte te komen zonder er een good morning van te maken. Plus je kan minder gebruik maken van hipswing doordat je torso zo voorover hangt. Leverages zijn gewoon beter als je torso zo rechtop mogelijk blijft. In mijn ogen dan he.

Knieën meer naar buiten duwen en niet naar voren en meer "tussen je benen in zakken". Hoe meer hij nu naar achter gaat zitten hoe moeilijker het juist wordt om op diepte te komen zonder er een good morning van te maken. Plus je kan minder gebruik maken van hipswing doordat je torso zo voorover hangt. Leverages zijn gewoon beter als je torso zo rechtop mogelijk blijft. In mijn ogen dan he.
mee eens, knieen kunnen geloof ik meer naar buiten gedouwd worden!
Dat heel overdreven naar achter moeten gaan zitten gaat ten koste van je rug

• #1.336
Nice filmpje. Sterk.

mee eens, knieen kunnen geloof ik meer naar buiten gedouwd worden!
Dat heel overdreven naar achter moeten gaan zitten gaat ten koste van je rug

Die tip kreeg ik eerder al van Ziyed en ook onze sportschoolhouder vond dat ik nog wel breder kan gaan staan. Hij zegt ook dat je dan meer met je hipdrive kan doen. Helaas snel last van mijn heupen dan, maar ga zeker op jouw advies stretchen Tymen.

Goed sterk op de Incline presses!
merk bij mijzelf dat mijn flatback presses veel hoger liggen dan de incline's

Vind mijn incline nog wel vrij gay t.o.v. mijn militarypress. Zou trouwens echt niet weten wat mijn 1rm daarop is. Aan het beging van de training moet 150-155kg er denk ik wel in zitten.

Vet filmpje man. Kracht is niet normaal.

kijk kijk, dus is het beter om wat wijder te staan en tussen je benen te zakken ipv kont naar achteren...

Knieen meer naar buiten idd, maar dat is een lastig punt met jouw gekke benen :D

Misschien dat dit helpt? http://www.youtube.com/watch?v=DoXIIVywwic
Mij heeft het wel geholpen als ik stijf ben na een hele dag zitten.

Terug
Naar boven